Oliko sinusta mukavaa matkustaa lapsena auton kyydissä viikonloppuisin mummolaan?
Minusta oli ja auton kyydissä oli mukava nukkua.
Kommentit (30)
Ei ollut kiva matkustaa, vaikka mummolassa oli kivaa. Isä teki matkoista helvettiä. Hän kaahasi, teki älyttömiä ohituksia. Kaahaamisen takia ei voitu pitää vessataukoja, koska olisihan se ollut kamalaa, jos se sama jono olisi mennyt ohi sillä aikaa ohi. Matka oli 4 h, joten vaati melkoista kivun sietoa, että jaksoi pidättää pissaa. Yhdellä kertaa en jaksanut ja pissasin alleni, koska autoa ei pysäytetty pyynnöstäni huolimatta. Minulle huudettiin ja läimäytettiin takaraivolle.
Minun mummola oli Mannerheimintiellä. Kävimme siellä joka sunnuntai. En muista, oliko tuo 13 km matka mukava vai ei. Siitä kunnon 50+ vuotta.
Lapsena mummolamatka tuntui melko pitkältä, mutta kun itse olen ajanut autolla ko. matkan, sehän sujuu melko nopeasti, ainakin hyvällä kelillä. Matkalla on mutkia, mäkiä, jyrkkiäkin, joten talvikelillä on oltava kyllä tarkkana.
Eipä juuri, lähes 400 km matkapahoinvointisena ei ollut mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mummolaan oli 6km, ei se nyt niin kummallinen matka ollut.
Miksei ap tätä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kiva matkustaa, vaikka mummolassa oli kivaa. Isä teki matkoista helvettiä. Hän kaahasi, teki älyttömiä ohituksia. Kaahaamisen takia ei voitu pitää vessataukoja, koska olisihan se ollut kamalaa, jos se sama jono olisi mennyt ohi sillä aikaa ohi. Matka oli 4 h, joten vaati melkoista kivun sietoa, että jaksoi pidättää pissaa. Yhdellä kertaa en jaksanut ja pissasin alleni, koska autoa ei pysäytetty pyynnöstäni huolimatta. Minulle huudettiin ja läimäytettiin takaraivolle.
Voi hyvänen aika 😟 Vuoden isä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mukavaa, kun kärsin tosi pahasta matkapahoinvoinnista teini-ikään asti. Yritin pidätellä oksennusta ja isä oli vihainen, jos piti pysähtyä oksentamaan.
Mikä joitakin vanhempia vaivaa? Usein saa kuulla, milloin joku on suuttunut lapselle ties mistä asioista joihin lapsi ei todellakaan ole syyllinen.
Ei tullut mieleen ottaa mukaan jo kokemuksesta oksennusämpäriä?
No siis lapsenko olis pitäny älytä ottaa se mukaan? Isä itse olisi voinu katsoa peiliin ja pysyä rauhallisena.
Ei olllut, koska matka oli niin pitkä. Neljä tuntia takapenkillä turvavöissä oli liikaa, Ei me onneksi käyty mummolassa oiekastaan muulloin kuin kesällä.
Kuka siellä joka viikonloppu käy?