Elämä epävakaan puolison kanssa
Miten te jaksatte elämää epävakaan kanssa? Kertokaa vähän teidän tarinaanne.
Minä koen tilanteen todella rankaksi. Ihana ihminen kyseessä, herkkä ja rakastava jne. Mutta.. ne kamalat, säännölliset haukkumiset, nolaamiset jne. ovat aivan kamalia. Sitten kun hän on viimein taas 'normaali', minä olen vielä poissa tolaltani ja vakava kamalista sanoista, ja toinen ihmettelee mikä minulla on. Kaikki on aina minun syytäni. Ymmärrän, että hänen sisällään ja valtava katumus ja myllerrys ja hän ei voi itselleen mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksais. Inhoan kaikkea ihmissuhdedraamaa. En kyllä alunperinkään olisi epävakaan kanssa yhteen päätynyt.
Ehkä kaikki eivät aluksi tiedä, että toisella on epävakaa.
Hyvien ja pahojen aikojen vuorottelut sekä omien haukkumisten naureskelu jälkikäteen vähätellen, vaikuttaa enemmän narsistilta kuin epävakaalta. En ymmärrä miten olet jaksanut 20v tuollaista, minulle riitti kaksi vuotta sitä helvettiä.
Minä olen epävakaa, mutta minä en ikinä pura pahaa oloani haukkumalla tai huutamalla puolisolleni, joka on minulle tärkein ja rakkain ihminen koko maailmassa.
Mielestäni on kyllä jotain muutakin päässä vikana, jos tahallaan haluaa haukkumalla pahoittaa toisen mieltä. Se on myös erittäin lapsellista ja huonoa käytöstä.
Kaikkien suhteessa olevien heteromiesten on vaan jaksettava...
Herkkä, rakastava, haukkuva, nolaava??? Mistä hitossa puhut??? Eivät nämä laatusanat sovi yhteen! Pyytää anteeksi, mutta sanoja eivät teot seuraa, eli haukkuu ja nolaa taas uudemman kerran? Kuka sinut on kasvattanut luulemaan, että tuollaista pitäisi kestää? Voi hyvänen aika!
hanki terveitä ihmisiä ei häiriintyneitä
Ei varmasti ole epävakaasta kyse, jos suhde on kestänyt jo 20 vuotta ja tuon "pahempaa" ei ole. Epävakaa on erittäin altis itsemurhalle, ja sillä uhkailu on arkipäivää. Toki kukaan normaalin itsetunnon omaava ihminen ei olisi tuotakaan meininkiä katsonut noin kauaa. Joku tässä ei nyt täsmää. Ap kertoilee tilanteesta myös oudon neutraalisti.