Miehen eksä asumaan meille puoleksi vuodeksi?
Ollaan oltu miehen kanssa suhteessa 2 vuotta, mutta lokakuussa virallisesti muutettiin yhteen ja mies erosi samalla puolisostaan. Miehen eksä meni lokakuun aikana asumaan vanhemmilleen, ei ole löytänyt asuntoa. Asutaan miehen kanssa hänen ja hänen eksän entisessä kodissaan ja eksä vaatii, että voisi asua entisessä kodissaan sen aikaa, kun on löytänyt asunnon. Eksä sanoi että puoli vuotta maksimissaan. Asunto on miehen nimillä ja eksä väittää, että asunto on osittain hänen, kun hän on maksanut puolet vastikkeista. Mitä tekisitte? Onko miehen eksällä oikeus asua mun ja mun miehen kanssa sen aikaa, kunnes löytää asunnon itselleen? Täällä on eksän osa tavaroista, joitakin vaatteita ja taulujakin (eksästä ja mun miehestä). Olenko kohtuuton? Mies sanoi että eksä voisi nukkua olohuoneessa.
Kommentit (85)
Ei ole kohtuuton ehto, jos puoli vuotta asuu.
Siis ero vielä kesken? Outoa, että muutti pois.
Ihan mahdoton ajatus, oksettava suorastaan.
No ei. Ei kai kukaan noin typerä ole.
Siis olette ollut 1,5v salasuhteessa?
Se on ollut alunperin miehen ja hänen exäni koti.
Sinun pitäisi asua muualla sen aikaa, kun tämä exä saa oman asunnon.
No on kohtuutonta ap:n kannalta.Jo se että exän tavarat vielä nurkissa.Eikä sillä erällä ole mitään oikeutta asuntoon ilmeisesti?Janottaako vanha suola miestä jos edes harkitsee asiaa?
mä ite asuin eksällä 4kk vaikka hänellä oli toinen nainen talossa, kun en löytänyt heti asuntoa. ihan hyvin meni, kun suurin osa ajasta meni töissä.
Missä sillä eksällä on virallinen osoite? Jos on siinä miehen asunnossa, niin sitten saa asua vielä siinä.
Jestas, miten pimeitä kuvioita ihmisillä on.
Vierailija kirjoitti:
mä ite asuin eksällä 4kk vaikka hänellä oli toinen nainen talossa, kun en löytänyt heti asuntoa. ihan hyvin meni, kun suurin osa ajasta meni töissä.
Miten pystyitte nussimaan?
Mikä on eksän virallinen osoite nyt? Onko muuttanut osoitteensa jo pois tuosta asunnosta? Virallinen osoite kai tässä määrää miten mennään.
Luulin, että olen ollut ainoa mieheni kanssa, jolla on entinen puoliso asunut kuukausia meidän talossa. :D
Et ole kohtuuton, vaan tyhmä. Ei kukaan täysipäinen muuta yhteen tuollaisella "entinen pihalle ja uusi sisään" tyylillä. Varsinkaan exän kamojen keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin ihmettelen tätä. Paneeko ihmiset vaan eivätkä välitä että eksä on toisessa huoneessa kuulee sen kiljumisen ja litinän? En itse ainakaan haluaisi joutua eksän ja sen uuden kumppanin panohetkiä kuuntelemaan.
Mikä hänen osoitteensa on nyt maistraatissa?
Vierailija kirjoitti:
No on kohtuutonta ap:n kannalta.Jo se että exän tavarat vielä nurkissa.Eikä sillä erällä ole mitään oikeutta asuntoon ilmeisesti?Janottaako vanha suola miestä jos edes harkitsee asiaa?
Ei ole. Ap on ihan itse tehnyt valinnan, että muuttaa eron keskelle. Exällä on kaikki oikeus asua asunnossa, jos hänellä on kirjat siellä. Ap ei asiasta päätä.
Muuttiko koskaan osoitteensa pois eksän asunnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin ihmettelen tätä. Paneeko ihmiset vaan eivätkä välitä että eksä on toisessa huoneessa kuulee sen kiljumisen ja litinän? En itse ainakaan haluaisi joutua eksän ja sen uuden kumppanin panohetkiä kuuntelemaan.
Mene mukaan panemaan.
Pyytäkää vuokraa. Esimerkiks 400€/kk.