Miehen eksä asumaan meille puoleksi vuodeksi?
Ollaan oltu miehen kanssa suhteessa 2 vuotta, mutta lokakuussa virallisesti muutettiin yhteen ja mies erosi samalla puolisostaan. Miehen eksä meni lokakuun aikana asumaan vanhemmilleen, ei ole löytänyt asuntoa. Asutaan miehen kanssa hänen ja hänen eksän entisessä kodissaan ja eksä vaatii, että voisi asua entisessä kodissaan sen aikaa, kun on löytänyt asunnon. Eksä sanoi että puoli vuotta maksimissaan. Asunto on miehen nimillä ja eksä väittää, että asunto on osittain hänen, kun hän on maksanut puolet vastikkeista. Mitä tekisitte? Onko miehen eksällä oikeus asua mun ja mun miehen kanssa sen aikaa, kunnes löytää asunnon itselleen? Täällä on eksän osa tavaroista, joitakin vaatteita ja taulujakin (eksästä ja mun miehestä). Olenko kohtuuton? Mies sanoi että eksä voisi nukkua olohuoneessa.
Kommentit (85)
Ei ikinä. En halua nähdäkään naista joka on pitänyt mieheni penistä suussaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos auttaisitte mieluummin asunnon saannissa tai hänen äiti. Usein raha auttaa siinä. Ja ei yhteisasumista enää kolmin. Mikä alue olisi hänen mieleen?
Aion ehdottaa tätä miehelle. Eksä on 26v (mieheni on 42 ja minä 32). Ehkä noin nuori nainen ei osaa etsiä asuntoa ja tarvitsee opastusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko todella noin että voi asustella toisen omistamassa asunnossa haluamansa ajan? Vastikkeiden maksaminen ei vielä synnytä omistusoikeutta asuntoon vaan kyllä se asunto on sen, jonka nimissä se virallisesti on.
Muuta kuviota en tässä ymmärrä, en itse lähtisi moiseen. Mutta jäi vaan kiinnostamaan tämä oikeus asumiseen.
Jos on virallinen osoite, niin siinä on tietty irtisanomisaika kuten vuokra-asunnoissa. Jos ei vieläkään muuta, niin sitten pitää viedä häätö käräjäoikeuteen tai jotain.
Kuinkahan pitkä virallinen irtisanomisaika on? Tämä on ap:n kannalta tärkeä tieto, jotta tietää oikeutensa, kun exä ja mies kohta yrittävät häätää hänet pois.
Ap:lla ei jalkavaimona ole mitään oikeuksia. Itse on lähtenyt eron keskelle säätämään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan voi pitää miehen penistä suussaan. Sitä ei lasketa edes pettämiseksi jos ylävartaloita ei riisuta paljaiksi,eikä katsota silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos auttaisitte mieluummin asunnon saannissa tai hänen äiti. Usein raha auttaa siinä. Ja ei yhteisasumista enää kolmin. Mikä alue olisi hänen mieleen?
Aion ehdottaa tätä miehelle. Eksä on 26v (mieheni on 42 ja minä 32). Ehkä noin nuori nainen ei osaa etsiä asuntoa ja tarvitsee opastusta. Ap
No tässähän se lopullinen vahvistus trollaamiselle tulikin. Annetaan tästä 2/5.
Onpa typerä ja läpinäkyvä provo. Siitä 1+
Samaan sänkyyn mahdutte, jos on tukeva sänky, mutta pidä varasi ettei ex pudota sua yöllä lattialle ja pahimmassa tapauksessa nutista nirriä pois kun kuorsaat suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä ite asuin eksällä 4kk vaikka hänellä oli toinen nainen talossa, kun en löytänyt heti asuntoa. ihan hyvin meni, kun suurin osa ajasta meni töissä.
Miten pystyitte nussimaan?
Kyllä minä ainakin ihmettelen tätä. Paneeko ihmiset vaan eivätkä välitä että eksä on toisessa huoneessa kuulee sen kiljumisen ja litinän? En itse ainakaan haluaisi joutua eksän ja sen uuden kumppanin panohetkiä kuuntelemaan.
Tässä kysyttiinkin miten eksä ja mies pystyivät nussimaan, kun uusi nainen hääräsi samassa asunnossa.
Ottakaa naiset jonotusnumero ja istukaa alas, kunnes huudetaan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa naiset jonotusnumero ja istukaa alas, kunnes huudetaan sisälle.
Sittenkö lasketaan sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Älä oo taas tommonen höpsö.
0/5
Miten mammat ei nää tämän ilmiselvän provon läpi? Miten tyhmä pitää olla uskoakseen moisen hölynpölyn? Exä maksanut puolet vastikkeesta jne. Täähän on provoiltu suoraan mammojen omilta näppiksiltä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan voi pitää miehen penistä suussaan. Sitä ei lasketa edes pettämiseksi jos ylävartaloita ei riisuta paljaiksi,eikä katsota silmiin.
Saako orgasmoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako orgasmoida?
Saa mutta pitää sylkeä pois. Jos nielee niin se on jo rakastelua.
On valitettavasti näinkin pölhöjä nähty, että uusi muuttaa sisälle ennenkuin vanha on ehtinyt alta pois. Kunnon wt-meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä ite asuin eksällä 4kk vaikka hänellä oli toinen nainen talossa, kun en löytänyt heti asuntoa. ihan hyvin meni, kun suurin osa ajasta meni töissä.
Miten pystyitte nussimaan?
Kyllä minä ainakin ihmettelen tätä. Paneeko ihmiset vaan eivätkä välitä että eksä on toisessa huoneessa kuulee sen kiljumisen ja litinän? En itse ainakaan haluaisi joutua eksän ja sen uuden kumppanin panohetkiä kuuntelemaan.
Tässä kysyttiinkin miten eksä ja mies pystyivät nussimaan, kun uusi nainen hääräsi samassa asunnossa.
Kai sitä nyt voi olla ilman seksiä helposti sen puolivuotta? Siis se nyxä. Oppiipahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä ja läpinäkyvä provo. Siitä 1+
Onhan noita, jotka eivät suosut lähtemään asunnosta heti pois vaan pitää hätää, mutta toisaalta pitää ihmetellä, kuka halua muutta tuohon sekasotkuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Mun miehellä ei ole ollut mitään intiimejä hetkiä eksänsä kanssa vuosiin, niin mies on mulle sanonut ja luotan hänen sanaansa. Tämä eksä on vain kaveri. Miehen mielestä olen ankara, kun en suostu, että eksä tulee meille puoleksi vuodeksi. Voisin ehdottaa yhtä kuukautta, jos on pakko auttaa tätä naista. Eksä tekee paljon yötöitä hoitoalalla, joten yön saisimme olla kahdestaan.
Eihän hän tuleteille, vaan omaan kotiinsa. Jos siis on edelleen kirjoilla osoitteessa.
Te nyt sitten olette haaremia perustamassa. Älkää vaan ruvetko tappelemaan. Kannattaakohan noin sairaisiin kuvioihin alkaa alunperinkään.
Klassinen valhe ja sinä uskot.