Menin deiteille naisen kotiin ja hänellä oli kylpyhuoneessa kolme aina isompaa imukupillista dildoa siellä kaapin päällä pystyssä.
Menin deiteille naisen kotiin ja hänellä oli kylpyhuoneessa kolme aina isompaa imukupillista dildoa siellä kaapin päällä pystyssä. Tutkin niitä, kun ovi oli lukossa. Yhdestä ilmeisesti pystyi purskauttamaan teko spermaa.
Oon järkyttynyt.
Kommentit (51)
Hetkinen
Jokaiseen reikään Yksi
Oh My god
How?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä sanoit että se on huono paikka säilyttää? Menee pölyä niihin.
Parempi laittaa puhtaaseen pussiin ja pussi kaappiin.
Ei ollu pölyssä
Eikö noita juuri suihkussa tai
Kylvyssä käytetä
No eihän ne pölyyntymään pääse, kun ovat aktiivisessa käytössä!
Vierailija kirjoitti:
Älä ole, vaan rasvaa reikäsi ja pyllistä.
Niin teinkin, kun olin niitä vähän aikaa tutkinut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Pelkäätkö ettei oma koko riitä?
Aika moni saattaisi säikähtää ja poistua paikalta, itse myös. Ei tuossa huushollissa alle 15 senttisiä katseltaisi.
m49
Tarinan naisessa on jotain vialla, eikä saa oikeaa kalua mistään. Siksi sillä oli niitä kumimunia rivissä useampikin. Juokse vielä kun ehdit.
Tuohan olisi vain kiihottavaa ja hyvä asia. Selvä merkki että nainen tykkää seksistä ja yleensä myös saavat orgasmin helpommin kun treenaavat itsekseen. Tietävät hyvinkin mikä tuntuu hyvälle. Joten miksi huolestua, jos hyvää kyytiä tiedossa. Ainahan ei kemiat silti natsaa, siitähän seksissä on kyse.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa
Kyllä tälläistä tapahtuu
Noita ostetaan kuulkaa paljon
- POSTI
Kannattaisi pitää jossain muualla kuin kaapin päällä...
Miksi ihmeessä? Siitä ne saa helposti käyttöön heti, kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan naisessa on jotain vialla, eikä saa oikeaa kalua mistään. Siksi sillä oli niitä kumimunia rivissä useampikin. Juokse vielä kun ehdit.
Tämä on jotenkin hassu ajatus. Totta kai ihmiset sekä harrastavat seksiä että masturboivat. Ei toinen korvaa toista (eikä sitä paitsi partneri välttämättä edes aina halua samaan aikaan kuin itse). Joten naisella, joka saa oikeaa kalua niin paljon kuin haluaa, on totta kai silti myös masturbointivälineitä, jos tykkää muustakin kuin omista sormista.
Vierailija kirjoitti:
Kai otit ne alas sieltä kaapin päältä ja aloit vertailemaan omaan munaasi?
Näki nuo koot alas ottamattakin kun isoin oli käsivarren paksuinen. Hevoisilla tuon kokoinen on.
Et ole ennen dildoja nähnyt ? Onko pillu entuudestaan tuttu juttu vai yläasteen poikien puhetta ?
Ei ollu pölyssä
Eikö noita juuri suihkussa tai
Kylvyssä käytetä