Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautin miehelle työtason leivänmuruista eilen. Nyt hän teatraalisesti syö leipää tiskialtaan päällä

Vierailija
04.11.2023 |

ja pilkkaa minua "pikkumaisuudesta".

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa mies ei tankannut autoa ja vaimo jäi johonkin risteykseen tientukkeeksi. Vaimon valitukseen mies vastasi vaimon omin sanoin "pitääkö mun kaikki hoitaa".

Itse olisin kysynyt että etkö itse osaa tankata vai miksi se on minun vika että sinulla loppui polttoaine

Vierailija
22/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jotenkin sairasta kun naiset käyttävät valtavasti aikaa ja energiaa valittamiseen ja nalkuttamiseen aiheesta mitä kukaan muu ei edes huomaa ja naiselta itseltä olisi kestänyt muutama sekunti että olisi itse tehnyt sen vain itseä häiritsevän asian. 

Ja naiset kehtaavat vielä valehdella että pystyvät samaan kuin miehet kun selvästi leivänmurujen siivouskin vaatii munat että se kykenee tekemään. Sama asia kuin perinteinen roskapussien vienti johon naiset ei pysty ainakaan parisuhteessa

Ap:n mieshän se ei kykene niitä murujaan pyyhkimään, lienee siis munaton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se etenee.

Ensin pientä kotiteatteria, sitten harrastelijateatteriin, leffoihin, ja lopuksi Hollywoodiin.

Vierailija
24/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lla ole ruokapöytää, jonka ääressä  syödään? Sellaisia leikkuulautojakin on, joissa on uritettu päällisosa ja murut tippuvat alempaan reunalliseen lautaan, josta ne on helppo poistaa.

Ratkaisu: ostakaa valmiiksi viipaloitua leipää.

Kun mieheni laittaa ruokaa, ei minulle ole ylivoimaista raivailla keittiötä.

Vierailija
25/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valitit tuollaisesta asiasta? Olen nainen eikä tulisi pieneen mieleenkään, me kohtelemme toisiamme aikuisina.

Vierailija
26/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö rätti pysy kädessäsi? Keittiö- ja siivoushommat kuuluu naisille. Kuka teillä vaihtoi talvirenkaat?

Ei ole muita kuin yhteiset työt!!! Ja sitten ne raskaimmat, likasimmat ja hankalimmat jotka on pelkästään miesten töitä

Renkaanvaihto ei niihin kuulu, liikkeessä 25 euroa, sama kuka sinne ajaa. Siihen on varaa kaikilla, joilla on auto, mutta alle puolen tunnin toisen tekemällä työllä ei saa vapaudu keittiö- ja siivoushommista -korttia. 

Kannattaa muuten muistaa, että se huushollin nainen on miehelleen vaimo eikä äiti, pysyy seksielämä kunnossa. 

Vierailija
27/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rätti pysy kädessäsi? Keittiö- ja siivoushommat kuuluu naisille. Kuka teillä vaihtoi talvirenkaat?

Tuolla logiikalla naisen pitää siis tehdä ruokaa ja siivota kaksi kertaa vuodessa. Sopii minulle!

Vierailija
28/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet siitä että weetee. osaa taivuttaa vaiken sivistyssanan oikein aloituksessaan.

Sinä puolestaan et tiedä minne piste laitetaan, eikä muutenkaan tuo kirjoittaminen oikein sinulta suju.

Vierailija
29/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jotenkin sairasta kun naiset käyttävät valtavasti aikaa ja energiaa valittamiseen ja nalkuttamiseen aiheesta mitä kukaan muu ei edes huomaa ja naiselta itseltä olisi kestänyt muutama sekunti että olisi itse tehnyt sen vain itseä häiritsevän asian. 

Ja naiset kehtaavat vielä valehdella että pystyvät samaan kuin miehet kun selvästi leivänmurujen siivouskin vaatii munat että se kykenee tekemään. Sama asia kuin perinteinen roskapussien vienti johon naiset ei pysty ainakaan parisuhteessa

Pikkuasioilla on merkitystä.

Jos et edes roskapussia saa oma-aloitteisesti vietyä niin miten suuret linjaukset kuten kaupassa käynti tai kodin muu siisteys?

Nekin taitaa olla sulle vain kohteita josta nainen jaksaa ihan turhaa nipottaa. Sun on niin hyvä olla kavereiden kanssa menossa ja tulla sitten kotiin sohvalle rentoutuu ja kaiken pilaa nainen joka kokoajan nipottaa.

Toi on niin nähty.

Vierailija
30/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄😄😄😄

Vierailija
31/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet siitä että weetee. osaa taivuttaa vaiken sivistyssanan oikein aloituksessaan.

Sinä puolestaan et tiedä minne piste laitetaan, eikä muutenkaan tuo kirjoittaminen oikein sinulta suju.

Mitä sitten?!

Vierailija
32/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika ärsyttävän oloinen kumppani. Miksi omalle rakkaalle pitää sanoa noin pahasti? Saahan sitä omassa kodissa sotkea. Itsehän täällä joutuu omat jälkensä joka tapauksessa siivoamaan.

Vierailija
33/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon naisten leivänmuru ongelmaan on ratkaisu. Kuuden tunnin webinaari siitä miten leivänmurut sijoittuvat kvanttifysiikassa. Jos nalkutus jatkuu niin luento uusintana koska ei vielä ymmärtänyt asiaa. 

Vierailija
34/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ihana. Olen siinä vaiheessa sinkkuelämääni, että tuo on minusta vaan söpöä.

Vierailija
35/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut mm. Afrikassa ja Etelä-Euroopassa. Siellä oli tärkeää, ettei pöydille jäänyt murun murua. Jos jäi, kohta oli jonossa pikku muurahaisia ym., jotka parveilivat kaikkialla, missä pientäkin ruoan jämää.

Ja tämä ihan normaaliasunnoissa, missä kaakelit ja kivitasot. Myös lattiat oli hyvä vedellä desinfioivalla luutulla päivittäin, ellei tykännyt niveljalkaisista kuokkavieraista.

Vierailija
36/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita kuin yhteiset työt!!! Ja sitten ne raskaimmat, likasimmat ja hankalimmat jotka on pelkästään miesten töitä

Renkaanvaihto ei niihin kuulu, liikkeessä 25 euroa, sama kuka sinne ajaa. Siihen on varaa kaikilla, joilla on auto, mutta alle puolen tunnin toisen tekemällä työllä ei saa vapaudu keittiö- ja siivoushommista -korttia. 

Kannattaa muuten muistaa, että se huushollin nainen on miehelleen vaimo eikä äiti, pysyy seksielämä kunnossa. 

Mikä liike noin halvalla vaihtaa?

Vierailija
37/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen kaveri, joka syödessään onnistuu suustaan pupeltamaan murusia pöydälle. Viimeksi yritin seurata tarkemmin, miten tämä prosessi toimii; jotenkin huulet liikkuvat niin, ettei leipä/keksi pysy suussa, vaan osa siitä varisee ulos. Keittoa ei sentään roiskunut, kai. 🤔

Vierailija
38/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä valitit tuollaisesta asiasta? Olen nainen eikä tulisi pieneen mieleenkään, me kohtelemme toisiamme aikuisina.

Mielesi on tosiaan pieni. Aikuinen käyttäytyy kuin aikuinen, lapsi kuin lapsi. Kohtelu sen mukaista.

Vierailija
39/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla naisen pitää siis tehdä ruokaa ja siivota kaksi kertaa vuodessa. Sopii minulle!

Ja silloinkin max 1 tunti menee keittiö- ja siivoushommiin!

Vierailija
40/88 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin kun kuuluu aikuisena olemisen, että voi sanoa, ja osaa ottaa palautetta vastaan.

Ei ole mikään ongelma siinä, että mainitsee toiselle asiasta, josta itselleen koituu sitten ylimääräistä työtä. Jos siihen vastaa passiivis-aggressiivisuudella, niin en kyllä jatkaisi suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän