Teini pelaa yöt, mies hyväksyy
Hänen pelaamisensa kuuluu meidän makuuhuoneeseen ja valvoin viimeyönä neljään saakka kuunnellen sitä. Mies, teinin isä, ei käy komentamassa häntä vaan antaa pelata vaikka tietää ja näkee etten minä pysty nukkumaan. Joskus siirryn meidän makuuhuoneesta muualle nukkumaan pelaavan teinin vuoksi, ja silloinkaan mies ei reagoi, kääntää vain kylkeään. Ja miksi minä en mene komentamaan teiniä? Siksi että minusta se on hänen isänsä tehtävä.
Alan olla siinä pisteessä että etsin itselleni oman asunnon. Puhuttu kyllä on mutta mikään ei tehoa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä pistetään netti poikki. Ainoastaan lauantaisin saa pelata vähän myöhempään, muttei silti koko yötä.
Tämä toimisi muuten, mutta nykyään kun kaikilla on puhelimessa netti, jolloin teini voi halutessaan jakaa netin siitä koneeseen ja jatkaa pelaamista, jos ei epävakaus haittaa. Sitten ei kyllä pelaa, jos puhelimen saa takavarikoitua.
Meillä mies on se, joka pelaa kaikki päivät ja yöt ja mölisee itsekseen (ei edes kavereille). Lapset on vielä pieniä, mutta kauhulla odotan, että kasvaa vielä samanlaisia mölisköjä ja sitten saavat minun puolesta jäädä mölisemään keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ja naista ahdistaa ja vituttaa kun kaikki ei hänen valtakunnassaan tee juuri niin kuin hän vaatii
Uusperhekuvioissa nämä nyt on asioita, jotka voivat nousta lopulta kynnyskysymyksiksi. Eli lapsen kasvatus, rajat jne.
Seurustelin hetken miehen kanssa, jonka päiväkoti-ikäinen lapsi sai määräillä ja tehdä oman mielen mukaan. Totesin nopeasti itsekseni, etten tulisi tätä kuviota saman katon alla jaksamaan. Mies itse otti nopeasti yhteenmuuton puheeksi, tästä totesin etten taida olla teidän elämään sopiva.
Ostaisitte isomman talon saakelin toimeentulotuella elävät rotat
Ei ainakaan kannata lisääntyä hänen kanssaan.