Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Pia Penttala alastokuvassa

Vierailija
04.11.2023 |

Ihan nätti kroppa ikäisekseen. 

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009928740.html

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mokoma pois vielä.

Vierailija
22/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä Kuukausiliitteessä ole joka nunerossa alastomana joku tunnettu suomalainen, ollut jo parikymmentä vuotta. Muistan ainakin Pippa Laukan, Mikko Kekäläisen, Hanna Nohynekin, Kari Kanalan, Tuure Boeliuksen, Alma Hätösen, Minna Kivelän, .... ihana sarja! Pia Penttalan arvostelu on törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernänni alastomana !! Wau

Vierailija
24/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittään en olis menettäny ilman tuon näkemist

Vierailija
25/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaunis

Vierailija
26/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä väliä onko läski vai kaunis, vaan sillä että miksi?

Koska saamme presidentin ja puolisonsa näihin alastonkuviin?? o tempora o mores.

Vierailija
27/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin rumasti täällä puhutaan ihmisestä, jolla on rohkeutta mennä satojen tuhansien ihmisten eteen alasti poseeraamaan. Monellako teistä olisi samaa rohkeutta?

En ole niin huomionkipeä.

Vierailija
28/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että joku laihtuu! Melko nopeasti on dietti purrut, varmaan aika tiukka ohjelma ja ruokavalio.

En tahdo saada viitä kiloa putoamaan millään.

Tietääkö kylaan oliko Atkins vai mikä dietti?

Vierailija
29/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä väliä onko läski vai kaunis, vaan sillä että miksi?

Koska saamme presidentin ja puolisonsa näihin alastonkuviin?? o tempora o mores.

Tai Sanna Marin 😃 Ei tuu tapahtumaan.

Vierailija
30/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että joku laihtuu! Melko nopeasti on dietti purrut, varmaan aika tiukka ohjelma ja ruokavalio.

Leikattu, joten ei vaan mahdu ruokaa mahaa. Laihtuu väkiselläkin.

Vierailija
31/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin rumasti täällä puhutaan ihmisestä, jolla on rohkeutta mennä satojen tuhansien ihmisten eteen alasti poseeraamaan. Monellako teistä olisi samaa rohkeutta?

Miksi täytyy mennä alasti poseeraamaan kaikkien nähtäville?

Miksi vsin Penttalaa arvostellaan? Siinä sarjassa on ollut vaikka kuka! Tarkistakaapa, keitä, voitte yllättyä...

Miksi puhua vaikka Susanna Penttilästä tms, jos avaus on tehty tästä Penttalasta? 

Vierailija
32/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on maksumuuri...

Vierailija
33/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä en sittenkään ole niin avoin ja suvaitsevainen kuin olen luullut, sillä en ihan tavoita näiden alastonkuvien pointtia. Miksi ihmiset haluaa itsestään alastonkuvan lehteen?

Varmaan siksi, että he elävät hetkeä jolloin ovat sinuja oman ulkonäkönsä kanssa. Mielestäni jokaisen olisi hyvä otattaa itsestään alastonkuvia hyvällä kuvaajalla. Siten olisi paljon vähemmän turhaa ja energiaa vievää kehohäpeää jne.

Vierailija
34/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä en sittenkään ole niin avoin ja suvaitsevainen kuin olen luullut, sillä en ihan tavoita näiden alastonkuvien pointtia. Miksi ihmiset haluaa itsestään alastonkuvan lehteen?

Varmaan siksi, että he elävät hetkeä jolloin ovat sinuja oman ulkonäkönsä kanssa. Mielestäni jokaisen olisi hyvä otattaa itsestään alastonkuvia hyvällä kuvaajalla. Siten olisi paljon vähemmän turhaa ja energiaa vievää kehohäpeää jne.

Ja sitten voi naisena ajatella, että :"JES! Mun kehoni kelpaa oikeasti tällaisena. Nyt voin mennä etsimään baariin tumman täydellisen hiusrajan ja rasvaprosentin 8-12 miehiä!"

Vierailija
35/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen lihavuusleikatun ruokavalio. Googlesta löydät hakusanalla esimerkkejä päivän syömisistä.

Vierailija
36/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollenkaan kehohäpeää, vaan rakastan itseäni juuri tällaisena, enkä mitään muuttaisi. Mutta se ei liity minusta ollenkaan siihen voisinko mennä julkisesti vartaloani esittelemään. En siis kerrassaan ymmärrä miksi niin pitäisi tehdä. 

Vierailija
37/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy mennä alasti poseeraamaan kaikkien nähtäville?

Miksi vsin Penttalaa arvostellaan? Siinä sarjassa on ollut vaikka kuka! Tarkistakaapa, keitä, voitte yllättyä...

On on. Tarkoitan yleensä. Aina ihmetellyt. No onhan niitä nudistileirejäkin...

Vierailija
38/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta! Ei ollut varmasti helppoa.

Vierailija
39/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esiintyisit tuossa sarjassa, mikä olisi asentosi!

Minä haluaisin kuvan takaa päin. Ehkä joku taivutus sivulle kädet ylhäällä. 

Vierailija
40/66 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta! Ei ollut varmasti helppoa.

Laihtuuhan sitä kun mahaan ei mahdu leikkauksen jälkeen kuin pari lusikallista ruokaa.