Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paistoin eilen pizzan ja täytyy sanoa että oli pahaa vaikka laitoin ihan perusjuttuja

Vierailija
04.11.2023 |

tomaattimurskaa, kinkkusuikaleita, herkkusientä, aurajuustoa, juustoraastetta ja pizzamaustetta. En kyl tee ihan kohta uudelleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos laitat halvinta tomaattimurskaa ihan sellaisenaan keittämättä sitä kastikkeeksi ja niitä "pizzasuikaleita" ja purkkiherkkusieniä, niin pahaahan siitä tulee.

Kunnon pohja ohueksi kaulittuna, itse keitetty tomaattikastike (oli se sitten laadukkaasta murskasta tai tuoreista tomaateista), oikeaa kinkkua (jos ei mitään italialaista hifistelyä niin sellainen kokonainen kinkkupala, josta leikkaa itse sopivia paloja) ja ihan tuoreita herkkusieniä, jotka ei ole seisseet viikkoa jääkaapissa odottamassa käsittelyä.

Kunnon mozzarellaraaste eikä mitään halvinta Xtra-pizzajuustoa päälle. Näissä juustoissa on vaan myös tosi paljon laatuvaihtelua, niin saa kertoa jos joku löytää oikeasti venyvää sorttia olevan juuston.

Pizzaa tulee tehtyä niin harvoin, että silloin kun sitä tekee, pitää tehdä kunnolla alusta loppuun saakka.

Vierailija
2/3 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattipyre toimii myös. Mut ehdottomasti itse tehdystä taikinasta, helppo vain 5 ainesosaa, kaulittu ohut pohja. Valmispohja on aivan paska. Vieläkö niitä myydään edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin saat paskaa ja muista käyttää vielä niitä valmiita pizzapohjia kaupan pakkasesta!