Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paljon naisia,jotka ei halua vauvoja?

Vierailija
03.11.2023 |

Koska heitäkin on,jotka haluu mennä ja tulla , ja nukkua yönsä rauhassa.Rassaahan se myös taloutta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tosin itselläni ei ollut muuta lapsia vastaan kuin synnytys ja miehet :p

Vierailija
2/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tosin itselläni ei ollut muuta lapsia vastaan kuin synnytys ja miehet :p

Ok.Yhtä hyvä syy kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, koska lapsi pitää haluta jonkun kanssa. Koska lapsella pitäisi olla isäkin, yksin en lasta osaa haluta. Parikymppisenä en halunnut lapsia. 

Vierailija
4/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen.

Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta suurimman suhteen elämässään!

Vierailija
5/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen.

Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta suurimman suhteen elämässään!

Lapseni on paras asia elämässäni mutta ymmärrän täysin miksi jotkut ei halua vanhemmaksi. Onhan lapsista ihan hirveästi vaivaa koko loppuelämän ajaksi. Ei lapsia kannata hankkia jos ei ole 100% varma että niitä haluaa. Lapset vaatii täydellisen sitoutumisen, ei kaikki halua sitä. Joillakin ei ole edes sopivaa puolisoa siihen. Oletko miettinyt että ei ne sun omatkaan lapset välttämättä halua lapsia? Onko he sitten hulluja ja elämä pilalla?

Vierailija
6/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua siirtää omia rankkoja traumojani eteenpäin. En voisi koskaan olla hyvä vanhempi lapselle, vaikka kuinka yrittäisin. Tiedän sen ja siksi lapsettomuus on omalta kohdaltani vastuullinen valinta.

Vierailija
7/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsen vielä. Nuo nelosen sanomat asiat painavat vaakakupissa, plus pelkään aikaa jolloin puolisoa ei enää ole ja jää yksin! Mutta sitten tulee reaalimaailman asiat, jotka puhuvat lapsentekoa vastaan. Talous, perheen ja työn yhdistäminen, oma terveys ja jaksaminen, synnytys ja siitä aiheutuvat fyysiset ongelmat, henkinen jaksaminen, tietämättömyys lapsesta: onko vaativa ja millä tavalla, miten mies osallistuu arkeen. Paljon epävarmuustekijöitä. Järki sanoo ei, tunteet kyllä.

Vierailija
8/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUkaan ei kysy tätä miehiltä. Miksi? Koska miehet saa lapsista huolimatta tulla ja mennä ja nukkua? Miten se on mahdollista?

Vierailija
9/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kuuluu olla -lapsi, aikuinen jo. Hurjan rakas. Tekisinkö lapsen nykymaailmaan, en.

Vierailija
10/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kuuluu olla -lapsi, aikuinen jo. Hurjan rakas. Tekisinkö lapsen nykymaailmaan, en.

Miksi? Asiat on paremmin kuin mun lapsuudessa. Omalla lapsellani on esimerkiksi sairaus, johon ollaan kehitetty hoito jota 20v sitten ei olisi edes ollut. 

Vierailija
11/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Asiat on paremmin kuin mun lapsuudessa. Omalla lapsellani on esimerkiksi sairaus, johon ollaan kehitetty hoito jota 20v sitten ei olisi edes ollut. 

Olen helposti murehtivaa tyyppiä. Aiheet eivät ole vähentyneet sieltä meidän lapsuudesta, missä ei vaan tiedetty juuri mistään.

Vierailija
12/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat on paremmin. Itse synnyin 89, lama, työttömyys ja ainainen rahanpuute varjosti omaa lapsuutta eikä hirveästi tee mieli tehdä lasta, kun näin mitä se oli omille vanhemmille. Työelämä on myös muuttunut hektisemmäksi, teen täyden päivän ja olen illalla niin uupunut, etten jaksaisi hoitaa edes lemmikkiä! Niin ja kuntamme päivähoitopaikat on ainkin nyt täynnä, ja osa joutuu joka ikinen päivä ajamaan ylimääräiset 40km saadakseen lapsen hoitoon työpäivän ajaksi. Lääkkeitä ja hoitomuotoja on, sen myönnän. Itse vaan sain tapella 7 vuotta oman terveyteni eteen, ainoa este oli ettei haluttu hoitaa! Luotto mennyt terveydenhuoltoon ja auta armias, jos se lapsi tarvitsisi jotain erikoisempaa terveydenhuollolta...

Vierailija
13/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein avaat silmäsi ja katsot ympärillesi, ymmärrät, että maailmassa olisi itse asiassa huomattavan paljon vähemmän kärsimystä, jos useampi olisi jättänyt ne lapset tekemättä. Aikaa harvaa meistä oikeasti tarvitaan ja monien jalanjälki on vain negatiivinen. Ihmisillä on liian suuret luulot itsestään.

Vierailija
14/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hankkii lapsen, tulee oma henkinen kasvu muuttamaan elämän tavoitteita ja tarpeita. Pitää aikuistua niin on hyvä vanhempi. Jos ei halua yrittää aikuistua ja päättää olla ikuinen lapsi eikä osaa pitää huolta edes itsestään, niin se on oma päätös.

Aikuistumiseen kuuluu että ei laita itseään aina ensimmäiseksi ja pystyy tekemään päätöksiä oman lapsen hyväksi. Kun pelkää että tähän ei kykene niin jää helposti lapsettomaksi ja se on suuri vahinko.

Vierailija
15/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on aina ohjannut ihmiskuntaa. On hyvä, että ihmiset jotka eivät halua lapsia tai tunnustavat omat geeninsä kelvottomaksi eivät edes yritä lisääntyä. Tulevaisuus kuuluu aina lapsille ja menneiden sukupolvien kuuluukin kuolla pois. Nykyajan vanhemmat muokkaavat tulevaisuuden lastensa kautta ja kun seuraa mikä meininki maailmassa on suurimalla osalla "aikuisista" on hyvä, että harvat ja vakaat ainoastaan hankkii ne lapset. 

Vierailija
16/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia ja tämä palsta vahvistaa vain tätä päätöstä. 

Vierailija
17/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mulla on ihana veljenpoika jota näen ja jota saan hoitaa niin usein kun haluan. Siinä mulle ihan tarpeeksi. Omaa en ole koskaan halunnut. N35

Vierailija
18/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun olet 60 vuotias ja 50. poikaystävä jäättää. Lapsettommalle se voi olla musetavaa olla yksin. Lapsen saanut voi olla ilman kumppania ja tyynesti suunnitella lasten ja lastenlasten tapaamisia ym. 

19/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun olet 60 vuotias ja 50. poikaystävä jäättää. Lapsettommalle se voi olla musetavaa olla yksin. Lapsen saanut voi olla ilman kumppania ja tyynesti suunnitella lasten ja lastenlasten tapaamisia ym. 

Mä olen ollut aina ihan tyynesti yksin 😎 

Vierailija
20/26 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki saa lastenlapsia,vaikka haluaisivatkin. Sekin voi olla suuri suru. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän