Näin aikuisen miehen ostavan hupparin - eikö se ole lasten vaate?
Kommentit (49)
Et sitten tätäkään tiennyt. Sillä peitetään kasvot. Se on suojavaate kameroita varten. Voi tehdä huumekauppaa, varkauksia ja ryöstää R-kioskin.
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua, kuten haluaa.
Onneksi. Mitä urpommin muut pukeutuvat, sitä enemmän tyylikkäät loistavat heidän vierellään. Ostakaa huppareita ja verkkareita vaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs yhdistelmä on verskahousut ja virttynyt pikkutakki. Jalkaan jotkut läskärit tai lenkkarit.
Kyllä. Hautajaisiin ja häihin ja joka paikkaan voi hyvin mennä noissa kuteissa. Pääasia, että on rento eikä pönötä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla huolenaiheet.entäsv50+ pissisnaiset pyllytrikoissaan ? 😅
Hui olkoon!!!
Vierailija kirjoitti:
Huppari ja pikkutakki on siisti yhdistelmä ja sopii nuorille kuin myös vanhemmille miehille.
Hupparit ei ole lasten vaatteita.
Naisten mekot taas ovat. HAH!
No onhan se vähä lapsellisen näköistä. Yritetäänkö siinä olla jotenkin "murrosikä mulla just sillai takana"?
Ettei teinitytöt ymmärrä et mää olen todellisuudessa sun isän ikäinen?
Olipa Loukkaavaa tekstiä!
nyt elämme JO vuotta 2023
KUN: Hupparin juuret ulottuvat vuoteen 1919, kun yhdysvaltalainen urheilumerkki Champion suunnitteli yläosan urheilijoita ja työläisiä varten.
huppari on lyhenne puhekielessä, se tarkoittaa hupullista paitaa.
LAPSILLE,NUORILLE NAISILLE JA, JOPA MIEHILLE ON HUPPARI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppari ja pikkutakki on siisti yhdistelmä ja sopii nuorille kuin myös vanhemmille miehille.
Hupparit ei ole lasten vaatteita.
Naisten mekot taas ovat. HAH!
No onhan se vähä lapsellisen näköistä. Yritetäänkö siinä olla jotenkin "murrosikä mulla just sillai takana"?
Ettei teinitytöt ymmärrä et mää olen todellisuudessa sun isän ikäinen?
Joo. Pedo-huppari päälle ja pikkutyttöjä ahdistelemaan.
Meillä on työvaatteena huppari 🤩