Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Suutuinko miehelle syystä?

Vierailija
03.11.2023 |

Mies oli ajanut aamulla partansa, koska on tämä Movember vai mikä paska nyt onkaan. Sanoin hänelle, että siivoaa sitten lavuaarin sen jälkeen. Tulin kotiin ja miehellä on kamalat viikset nyt ja kysyin ystävällisesti, että kai siivosi ne haivenet pois. Hän sanoi, että joo. Menin katsomaan ja kun vähän päästin vettä ja laitoin sitä hanalle niin sieltä tuli pari haiventa lavuaariin. Mulla pimahti ja sanoin vähän kovemmalla äänellä miehelle, että miksi valehteli, että muka oli siivonnut lavuaarin. Mies alkoi siitä sössöttää, että sori jos ei nähnyt ja pesee lavuaarin uudestaan. Mutta vahinko oli jo tehty. Sanoin miehelle, että parasta jättää mut rauhaan nyt. Sitten hän alkoi kertoa mulle kuinka ei halua, että hänelle huudetaan ja riita roihusi siitä niin että minä paukoittelin ovia ja olen nyt vierashuoneessa. Mies ei ymmärrä. No ehkä menkatkin tulossa kohta, mutta kai tuollainen valehtelu nyt ottaa päähän???!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pinna just nyt kireällä, vai lletko aina tuollainen?

Vierailija
2/6 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kommentti, jos tarina on totta.

Olet hullu. Toivottavasti mies ymmärtää nostaa kytkintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos teillä olis lapsi...

Vierailija
4/6 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni.

Vierailija
5/6 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli jo ajanut partansa ja pyysit että siivoaa sitten kun on ajanut?

Kamalat viikset oli kasvaneet päivän aikana?

Vähän yritystä näihin, pliis.

Vierailija
6/6 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vahinko jos jäi jotain sinne. Ei tahallaan. Entä jos sanoo vähän rauhallisemmin ensi kerralla, ettei pamahda. Inhottavia karvoja kyllä. Miten kestät nyt viiksiä ja partoja, muita ne kammottavat. Paitsi jos tietää kuka on viiksien alla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi