Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsutaanko teitä mihinkään illanviettoihin tai pikkujouluihin?

Vierailija
03.11.2023 |

Tai vastaaviin? 

Minua ei oikeastaan ikinä ja se vähän surettaa. Ei ole esim. jotain tyttöporukkaa, jonka rientoihin mut otettaisiin mukaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vuosia sitten järjestin illanviettoja, ja ihmiset tulivat niihin mielellään, mutta luovuin niistä, koska koskaan ei tullut vastakutsua minnekään. Vastavuoroisuus edes joskus olisi ollut kiva.

Tämän takia minäkään en missään enää nykyään käy, kun en jaksa olla aina se joka järjestää. Odottelen nyt kutsua muiden järjestämiin rientoihin..

Ap

Sama juttu. Minä en ole se, joka tykkäisin järjestää kotiini tai yhtään minnekään mitään jollekin kaveriporukalle. Sellainen ei vain huvita ja en ole mikään juhlien hengetär, vaan lähinnä se sivummassa istuva ihan iloinen ja puheliaskin tyyppi, joka voi tosin istua vaikka kaksi tuntia hiljaakin ja kuunnella muita. 

En juo myöskään enää alkoholia, joten muiden kännikälätykset eivät ole mukavia.

Vierailija
22/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkujouluihin kutsutaan luonnollisesti kaikki työntekijät. Onko muka joku työpaikka, missä näin ei ole??? 

Mutta itse en sinne mene. Työkaverit on työkavereita, ei mitään kiinnostusta viettää heidän kanssaan aikaa vapaa-ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa on yleensä vedetty sellaiset kännit, että ei muita pikkujouluja juurikaan kaipaa. 

Vierailija
24/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan pikkujouluihin kutsutaan luonnollisesti kaikki työntekijät. Onko muka joku työpaikka, missä näin ei ole??? 

Mutta itse en sinne mene. Työkaverit on työkavereita, ei mitään kiinnostusta viettää heidän kanssaan aikaa vapaa-ajalla.

Ap on työtön. Eikö tuo jo käynyt selväksi.

Vierailija
25/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valitettavasti. Mut en aio siitä masentua, en oo itsekään niin aktiivisesti mennyt mukaan uusiin ympyröihin. Tähän aion kyllä tehdä muutosta ja alkaa sosialisoitumaan enemmän. Jos se ei tuota tulosta, niin olenpahan yrittänyt. Introverttinä tykkään myös omasta ajasta tosi paljon :)

N30+

Vierailija
26/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän firmassa ole pikkujouluja järjestetty enää vuosikausiin.

Ap

Vierailija
27/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsuta ikinä minnekään. 

Vierailija
28/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vuosia sitten järjestin illanviettoja, ja ihmiset tulivat niihin mielellään, mutta luovuin niistä, koska koskaan ei tullut vastakutsua minnekään. Vastavuoroisuus edes joskus olisi ollut kiva.

Tämän takia minäkään en missään enää nykyään käy, kun en jaksa olla aina se joka järjestää. Odottelen nyt kutsua muiden järjestämiin rientoihin..

Ap

Voi luoja mitä marttyyrimeininkiä.. mistä ne oletetut " muut" voi tietää että sinä loukkaantuneena odotat että he järjestää sinulle illanistujaisia?

Oletteko sitten mieluiten yksin ja mökötätte hautaan asti? Eipä ole ihme jos ei mihinkään kutsuta.

Vierailija
29/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä kutsutaan joo. Olen myös itse alkanut kunnostautuu asian suhteen. Jos on tylsää ja kaipaa piristystä elämään niin se on sit järjestettävä! :)

Vierailija
30/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsuta. Teen töitä yksin ja yksinhuoltajana sosiaaliset verkostot ovat kaventuneet. Ei olisi aikaakaan mennä mihinkään, eikä alkoholikaan oikeastaan maistu.

Vierailija
31/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei illanistujaisissa ole pakko olla humalassa. (Vastauksena hänelle joka asiasta tuolla aiemmin kommentoi). Nyt on mukava lämmittää vähän glögiä ja laittaa pientä naposteltavaa kavereille, kun on niin pimeää ja synkkää. . Käydä vaikka saunassa, pelata jotain lautapelejä tai olla vaan ja höpötellä niitä näitä.

Vierailija
32/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsun erään ystäväryhmäni meille pikkujouluihin tänä vuonna. Koen että mun vuoro. 

Vierailija
33/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen lyhyt ja lihava kaljupää. Köyhäkin ja yli 50 v. Enkä omista autoa tai katso jääkiekkoa. Viinaakaan en juo. Siis äärimmäisen epäkiinnostava tyyppi, eikä minusta voisi köyhyyteni vuoksi mitenkään hyötyäkään.

Vierailija
34/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi luoja mitä marttyyrimeininkiä.. mistä ne oletetut " muut" voi tietää että sinä loukkaantuneena odotat että he järjestää sinulle illanistujaisia?

Oletteko sitten mieluiten yksin ja mökötätte hautaan asti? Eipä ole ihme jos ei mihinkään kutsuta.

Varmaan joskus tulisi mieleen kutsua, jos haluaisivat mun kanssa aikaa viettää. 

Ap

Vierailija
35/48 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsuta. Tavallaan se vähän harmittaa, mutta oikeasti ei kuitenkaan. En juo alkoholia, olen introvertti ja väsyn ihmisten seurassa. 

Viihdyn yksin, mutta silti rehellisesti sanottuna välillä tulee yksinäinen ja ulkopuolinen olo. 

Vierailija
36/48 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onneksi entisen työpaikan porukka, joka edelleen kokoontuu ja kutsuu. Noin neljä kertaa vuodessa bileet olleet jo useamman vuoden. Aina ei pääse, mutta lokakuussa olin viimeksi. Semmoinen 10 tunnin juttu, kun aloitetaan aina ravintola ruokailulla, siitä vuokratilaan ja siitä baariin.

Ensi viikolla on nykyisen työpaikan pikkujoulut. Odotan niitäkin. 

Vierailija
37/48 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka ilta. Viikoittain kuitenkin vähintään yhtenä iltana.

Vierailija
38/48 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tule kutsuja eikä tarvi mihinkään lähteä. Aikansa niissä juosseena ja ne nähtynä niin ei kiinnosta. Vein kierrätykseen vanhat juhlavaatteetkin eikä tule uusia tilalle. Jotta aikansa kutakin muttei loputtomiin.

Vierailija
39/48 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ennen vanhaan taidettiin ymmärtää paremmin vastavuoroisuusperiaatteen päälle. Tässäkään ketjussa kaikki eivät tunnu ymmärtävän, miksi joitakuita tympii se, että heidän pitää tai on pitänyt aina olla se järjestävä taho. Sellainen ystäväpiiri taitaa koostua pelkistä hyväksikäyttäjistä tai laiskamadoista. Kuka sellaista jaksaa vuosikaupalla?

Vierailija
40/48 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keräisit oman porukan, johon kutsut porukkaa?