Kutsutaanko teitä mihinkään illanviettoihin tai pikkujouluihin?
Tai vastaaviin?
Minua ei oikeastaan ikinä ja se vähän surettaa. Ei ole esim. jotain tyttöporukkaa, jonka rientoihin mut otettaisiin mukaan.
Kommentit (48)
Ei.
Sosiaalinen elämäni on aika olematonta.
Onneksi on perhe.
T: nimim. Assburger
Toivottavasti ei, ryyppyjuhlat eivät ole koskaan kiinnostaneet.
Onneksi ei. Varsinkaa nuo tyttöporukka jutut ei ole kiinnostanut kuin joskus parikymppisinä.
Ei niitä tyttöporukoita ole kuin elokuvissa.
Sama kuin joillain muillakin: kutsutaan, mutten mene (tai lupaan mennä, mutkuputku tuli just ....).
Syy siihen se, että ent. työkaveri sanoi sen hyvin: siellä kun (terästettyä) glögiä otetaan, sit aletaan puimaan koko vuoden aikana kertyneet kaunat; sieltä (parin kymmenen kilsan) päästä on ikävä lähteä (suutuspäissään) taksilla kotia.
Oli niin hyvin kuvailtu tai ennakoitu, et lopetin ne "kikkailut" kokonaan.
Tänään yks kaveri kutsui kahville, oli mustaa kahvia ja nihkeitä donitseja.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tyttöporukoita ole kuin elokuvissa.
On näitä ainakin mun tuttavapiirissä useampikin.
Ap
On kutsuttu pariin erilaiseen tapahtumaan, mutta en mene. Olen todella huono osallistumaan mihinkään aikataulutettuun toimintaan työajan jälkeen varsinkaan kun on pimeää ja mölliä, keväällä ja valoisalla voin lähteä paremmim. Ajattelin myös, että ne tyypit, jotka olisivat jutuissa olleet eivät ole niin kivoja, että jaksaisin kuunnella ja katsella heitä vapaa-aikanani. Niiden mukavien kanssa voin lähteä kahville mielelläni.
En jaksa, viitsi ja halua. Sen verran olen introvertti ja kotihiiri, että töiden jälkeen ei nappaa enää mennä höpöttelemään kenenkään kanssa. Oma perhe ja rauhallinen kotielämä on enemmän mieleeni. N49
Ei kutsuta ja töissä ei ole järjestetty pikkujouluja yli viiteen vuoteen koska siellä ei ollut kuin toimari ja joku kilttis konttorista.
On kutsuttu niin ruokailemaan kivaan ravintolaan kuin johonkin konserttiinkin, mutta en ole ilmoittautunut mukaan.
Ei. Vuosia sitten järjestin illanviettoja, ja ihmiset tulivat niihin mielellään, mutta luovuin niistä, koska koskaan ei tullut vastakutsua minnekään. Vastavuoroisuus edes joskus olisi ollut kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vuosia sitten järjestin illanviettoja, ja ihmiset tulivat niihin mielellään, mutta luovuin niistä, koska koskaan ei tullut vastakutsua minnekään. Vastavuoroisuus edes joskus olisi ollut kiva.
Tämän takia minäkään en missään enää nykyään käy, kun en jaksa olla aina se joka järjestää. Odottelen nyt kutsua muiden järjestämiin rientoihin..
Ap
Työpaikan illanviettoihin menen ja pidän hauskaa. Ystäviä mulla ei oikein ole, ne katosivat, kun sain lapsia nuorena enkä hyvän päivän tutuista ole saanut niin hyviä tuttuja, että illanviettoihin lähettäisi yhdessä. Tavallaan harmi, mutta olen iloinen läheisestä työporukasta.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi mennä. Kutsuttu on.
Sama.
Ei, olen käynyt lähibaarin pikkujouluissa.
Yksi työ juttu olisi, mutta kerroin etten osallistu.