Kutsutaanko teitä mihinkään illanviettoihin tai pikkujouluihin?
Tai vastaaviin?
Minua ei oikeastaan ikinä ja se vähän surettaa. Ei ole esim. jotain tyttöporukkaa, jonka rientoihin mut otettaisiin mukaan.
Kommentit (48)
Me yleensä ollaan ne jotka kutsuu, muu porukka tulee ja päivittelee, että tosi kiva kun jaksatte järjestää kun se on niin vaivalloista. Jos nyt muutaman kerran vuodessa pitää bileitä niin ei se nyt niin vaivalloista ole. Ja meillä on tilaa sisällä ja ulkona. On ihan kivaa kun on välillä porukkaa talo pullollaan. Ei mitään pönötystä, ei viikon turhaa siivousta etukäteen tms.
Onneksi ei, en pidä yhtään mistään ryyppyjuhlista, kun en itse juo alkoholia ollenkaan.
Ysärilapsena tykkäsin ala-asteen joulujuhlista tosi paljon, niissä oli sitä aitoa joulun tunnelmaa. Jos aikuisseurassa voisi viettää tuollaiset ala-astetyyliset joulujuhlat, voisin mennäkin. :D
Avioliiton päätyttyä ei ole kutsuttu yksiinkään illanistujaisiin tai kissanristiäisiin. Työpaikan pikkujouluihin saa yksinäinen nainenkin mennä.
Ei ole kutsuttu koska olen kiltti ja kunnollinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaan. Mitä sitten?
Käytä päätäsi.
Työpaikalla on pikkujoulut, mutta en mene. Itseäni eivät tyttöjen juhlat kiinnosta yhtään. Eivät ole koskaan kiinnostaneet. Suurin osa naisista on raskasta seuraa. Selkään puukottajia. Halataan ja nauretaan äänekkäästi, kun nähdään, mutta haukutaan heti, kun poistut huoneesta. En viitsi mennä kuuntelemaan kenenkään valitusta. Eikä kiinnosta kuulla, kuinka paljon jollain on töitä. Kiire ja töitä. Muut vain laiskottelevat. Mies ja lapset laiskottelevat. Pomo on m**kku. Ei kiinnosta kuulla. Keskityn mukaviin ja positiivisiin asioihin elämässäni.
Kutsuttiinko silloin nuorena myös ne kilteinmät pojat mukaan illanviettoihin...? 🥺