Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 60+ kangistuva äiti on alkanut tajuta, että maailma on nyt nuorempien ja reippaampien käsissä

Vierailija
03.11.2023 |

Ihminen joka jää kaupassa, kotona ja työelämässä nuorempien jalkoihin, vois ottaa rauhallisemmin ja alkaa hidastamaan. Muistikaan ei ole enää entisensä eikä liikkuminen.

Mutta hankalinta on myöntää vanhenevansa ja lähestyvän eläkeiän. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuuskymppinen jää kenenkään jalkoihin yhtään missään? Älä hulluja puhu! Huono avaus kaikenkaikkiaan! 

Vierailija
2/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas se sama tyyppi, joka yrittää saada 50+ ihmisiä pois työelämästä. Ei se kuule sulle se työpaikka noin tipahda. Ei tällä palstalla pyöri mitään yritysten rekrytoinneista vastaavia. Käytä aikasi mielummin vaikka kouluttautumiseen, niin paranee oikeasti ne työllistymismahdollisuudet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kun pidätte sen sitten käsissänne! Tulin vajaa viikko sitten Espanjasta ja tiistaina lähden takaisin. Eilen kävin kosmetologilla ja jalkaterapeutilla ja tänään kampaajalla fitness-studion jälkeen, joten olen taas freessi matkustamaan. Viikon aikana olen ehtinyt jo kahteen otteeseen joogaan ja kolme kertaa pitkälle lenkille, pariin otteeseen hoitamaan lapsenlastamme ja huomenna otan hänet yökylään. Ei tässä kerkiä kangistumaan.

Vierailija
4/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, antaudu ammattilaisen terapoitavaksi.

Vierailija
5/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Nuo oireet pätevät 87-vuotiaaseen äitiini. Olen itse 64 ja naureskelen hänen kokonaisvaltaiselle kankeudelleen, vaikka ei siinä oikeastaan ole mitään nauramista. Mutta 60-vuotias on liian nuori ollakseen vanhus.

Jokainen meistä kuitenkin vanhenee, myös ap, ellet kuole nuorena idioottina, mikä olet nyt.

Vierailija
6/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä "maailma on nyt nuorempien ja reippaampien käsissä", kun meillä on kuitenkin esim. 75-vuotias presidenttikin.

Vierailija
7/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on tuossa kunnossa jo kuuskymppisenä ennen eläkeikää, niin sinun kannattaa miettiä vakavasti mitä teet toisin, jotta ei odota sama kohtalo?

Geeneissä voi olla jotain altistavaa. 

Vierailija
8/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin juuri panemassa 61-vuotiaan miehen kanssa. Ei ollut kankeutta ja kulli seisoi.

Vierailija
9/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppiset ovat olleet kehittämässä IT-alaa ennen kuin jonnet ovat edes syntyneet.

Vierailija
10/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli ihan normaalikunnossa n. 80v asti. Sitten vähitellen heikentynyttyä näköä poislukien  85v asti. 

Tosin näin työn puolesta kerran n.60v alzheimer tapauksen hoivakodissa. Näytti aika nuorelta, mutta tyhjä katse paljasti.

Vierailija
11/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin juuri panemassa 61-vuotiaan miehen kanssa. Ei ollut kankeutta ja kulli seisoi.

Miten ihmeessä ilman kankeutta....?

Vierailija
12/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ilman kankeutta....?

Niin vartalossa ei ollut kankeutta, mutta kullissa kyllä. 

Vierailija
13/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde 59v miehen kanssa, ei ole kankeutta muuta ku kyrvässä. 

Vierailija
14/14 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on jo kaheksankymppinen. 

Kuuskymppinenhän on nuori. Onko äitis sinkku? ;)

t. Oolofi-83

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme