Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se teistä noloa jos myöntää tällaisen asian:

Vierailija
03.11.2023 |

Tuntuu todella pahalta, että ex-mieheni ja lapseni isä muistaa mainita somessa äitienpäivänä vain nykyisen puolisonsa. Minä, joka hoidan suurimman vastuun yhteisen lapsemme kasvatuksesta ja hoitamisesta, olen näistä hänen äitienpäiväpostauksista täysin unohdettu. Hän itse on perustanut uuden perheen ja viettää yhteisen lapsemme kanssa viikoloppuvanhemmuutta. Ja silloinkin viettävät  yleensä aikaa vanhempiensa kotona (ex on yli 40-vuotias). Mitään muutakaan kiitosta en ole koskaan mistään saanut. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seuraako joku somessa jotain exiään? Sillä siitä pääsee kun lopettaa seuraamisen, ei tarvi stalkaata ihmistä jonka asiat ei enää kuulu sinull.e

Vierailija
22/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tarinoita riittää ja some on tuonut tähän lisäsäväyksen. Oma exäni postaili myös hyvin lapsikeskeisiä juttuja, vaikka todellisuudessa ei omat lapset hirveemmin kiinnostaneet, vaan muut jutut oli mielessä.

Ap varmaan lähipiirisi tietää, miten asiat todellisuudessa ovat ja kuinka paljon vastuuta todella kannat. Itse en ole somessa enää exäni kaveri omasta tahdostani, niin en joudu niitä päivityksiäkään lukemaan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aika outoa noteerata eksiä, kun nyksäkin on olemassa. Eikö sinun nyksäsi huomioi sinua?

mulla ei ole nyksää. En ole mitenkään haluttua materiaalia markkinoilla kun hoidan lasta melkein aina. Laisi tosiaan käy isänsä luona vain joka toinen viikonloppu.

En myöskään oikein enää luota miehiin. Tuntuu, että kaikki käyttävät minua vain hyväksi. Sen takia olen päättänyt etten edes yritä löytää parisuhdetta vaan keskityn omaan ja lapseni elämään. 

ap

Vierailija
24/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se teitä ihmisiä pitää vuodesta toiseen näin tiukasti kiinni siinä exässä?

Vierailija
25/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex viettää noin paljon aikaa vanhempien luona? Onko hän jotenkin jälkeenjäänyt?

No hänellä on jotenkin elämänhallintataidot hakusessa. Teki heti eron jälkeen uusia lapsia uuden puolisonsa kanssa, niin nyt ei ole sitten varaa hankkia sellaista kotia johon kaikki mahtuisivat. Siksi ovat aina isovanhempien luona.

ap

Vierailija
26/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai omien tunteiden myöntäminen ole koskaan paha asia. Tietysti voisit miettiä, miksi tuo asia on sinulle niin tärkeä, ja pystyisitkö alkaa ajatella siitä jotenkin toisin. Jos nyt kylmällä järjellä mietit, niin ei kukaan eron jälkeen kirjoittele äitienpäivänä entisestä puolisostaan mitään someen, vaikka kuinka arvostaisi tämän työpanosta yhteisten lasten vanhempana.

Kyllä mä jollain tasolla tämän ymmärrän. En ole tosin saanut live-elämässäkään mitään kiitosta häneltä. Mutta ei kai tämä auta kuin hyväksyä.

ap

Vierailija
27/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se on. Sitten uusi vaimo nauttii kun ex on ovimattoa - eipä tarvitse ainakaan tuntea kateutta

Vierailija
28/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aika outoa noteerata eksiä, kun nyksäkin on olemassa. Eikö sinun nyksäsi huomioi sinua?

mulla ei ole nyksää. En ole mitenkään haluttua materiaalia markkinoilla kun hoidan lasta melkein aina. Laisi tosiaan käy isänsä luona vain joka toinen viikonloppu.

En myöskään oikein enää luota miehiin. Tuntuu, että kaikki käyttävät minua vain hyväksi. Sen takia olen päättänyt etten edes yritä löytää parisuhdetta vaan keskityn omaan ja lapseni elämään. 

ap

Kuulostaa toisaalta surulliselta, että koet elämäsi noin, mutta luulen että olet tehnyt paremman valinnan kuitenkin. Nyt vaan jätä exän seuraamisen somessa, jotta postaukset saa sinua murheelliseksi.

- sama

Vierailija
29/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se on. Sitten uusi vaimo nauttii kun ex on ovimattoa - eipä tarvitse ainakaan tuntea kateutta

Tavallaan tämä kuulostaa hullulta, mutta melkein tiedän tuon olevan totta. Alusta asti nykyinen on esimerkiksi laatinut  säännön, ettei minulla oke heidän kotiin mitään asiaa. En ole edes koskaan nähnyt häntä. Se on tietysti aika hirveää ottaen huomioon, että hän viettää säännöllisesti aikaa lapseni kanssa. 

ap

Vierailija
30/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voidaan ajatella, että on kysymys vain somesta. Mitta toisaalta, miksi somea vähätellään kun se on niin iso osa ihmisten elämää nykyään? 

Kyllä minuakin harmittaisi apn kuvailema tilanne.

Vierailija
31/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Ap! Minulla ei ole valitettavasti tuohon mitään kohta kaikki muuttuu paremmaksi -neuvoa. Itse yh-äitinä olen kokenut sen terapeuttiseksi, että olen saanut kertoa kokemastani epäoikeudenmukaisuudesta ihmisille, jotka antavat minulle tukea.

Vierailija
32/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt isänpäivänä laitat päivityksen missä toivotat hyvää isänpäivää muille ja mainitset jotenkin sen, että onhan se välillä rankkaa olla lapselle sekä äiti että isä, mutta kuitenkin niin palkitsevaa. Tai jotenkin noin. Tai että hyvää isänpäivää myös niille äideille, jotka hoitaa molempien vanhempien velvollisuudet. 

Vierailija
33/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko exäsi äiti? Jos et niin miksi hänen pitäisi toivottaa sinulle hyvää äitienpäivää?

Vierailija
34/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko exäsi äiti? Jos et niin miksi hänen pitäisi toivottaa sinulle hyvää äitienpäivää?

Apn ex on onnitellut nykyistä puolisoaan, ei äitiään.

Vierailija
35/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vähän vajaalta. En ihmettele että hänet on jätetty. Hyvä jos ex on löytänyt uuden ja paremman.

Vierailija
36/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn ex on onnitellut nykyistä puolisoaan, ei äitiään.

Niin? Toivottaa voi kenelle tahansa. Mutta miksi pitäisi toivottaa henkilölle jonka elämässä ei ole enää millään tavalla mukana jos lapsia ei oteta lukuun? Närkästyksen ymmärtää jos lapsi ei äidilleen toivottaisi, mutta että exä ei toivota exälleen.

Vierailija
37/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex viettää noin paljon aikaa vanhempien luona? Onko hän jotenkin jälkeenjäänyt?

No hänellä on jotenkin elämänhallintataidot hakusessa. Teki heti eron jälkeen uusia lapsia uuden puolisonsa kanssa, niin nyt ei ole sitten varaa hankkia sellaista kotia johon kaikki mahtuisivat. Siksi ovat aina isovanhempien luona.

ap

Jos näin on, niin miksi kaipaat häneltä jotain tunnustusta? Eihän tuo siltä kuulosta, että hänelläkään hyvin menee. Olisin sinuna vain iloinen, jos itselläni EI ole elämänhallinta hukassa - ei siihen muiden vakuutteluja tarvitse, kun itse tiedostat, että on homma hanskassa.

Vierailija
38/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa vähän vajaalta. En ihmettele että hänet on jätetty. Hyvä jos ex on löytänyt uuden ja paremman.

Eipä sinunkaan mölinöissäsi korkea ÄO loista.

Vierailija
39/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. 

On noloa vain tuolle viikonloppuiskälle.

Vierailija
40/41 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli sinulle mieleen ihan tässä äitienpäivienn kulmilla marraskuussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä