Aloitin korjaussarjan jo kello 06 aamulla!!!!!!!!!!!!
eilen päätin raitistua mutta uimahallin jälkeen ja ruokajonon jälkeen ostin black marketista uuden samsungin puhelimen ja vahingossa ostin alkosta 2 erikoisolutta
ne pärisi ja ostin sitten samalla vielä korin pirkka kaljaa
siitä jäi osa aamuksi ei ole krapulaakaan, ehkä join 12
aamulla aloitin korjaussarjan tai siis ei oel krapulaa mutta päätin juoda silti muutaman nyt oon juonut jo 6 packin
kuka pelastaa mut tästä ? ei kukaan minä itse.
tv moses
Kommentit (13)
Minua kiinnostaa vaikka selvin päin olenkin, mutta olen kyllä joskus korjaillut jo aamulla.
Mun neuvo: pistä se korkki kiinni.
Miten sä saat kahdellatoista oluella humalan päälle ja jatkat vielä seuraavana päivänä?
1990 luvulal oli elämä parempaa ei ollut internettiä eikä älykännyä oli pakko lähteä aamulla lenkille ja iltapäivällä nähdä kavereita ja käydä salilla vaikkei ollut töissäkään
andy
Sellaista se on tuo läträäminen että heti aamusta pitää juoda lisää jos haluaa välttää pahan olon. Eikä sillä saa kuin siirrettyä sen huonon olon alkamisen.
Kaljanmyynti alkaa vasta kahden minsan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on tuo läträäminen että heti aamusta pitää juoda lisää jos haluaa välttää pahan olon. Eikä sillä saa kuin siirrettyä sen huonon olon alkamisen.
Krapula tulee, mutta minä määrään päivän.
Hienoa nyt ap voikin siis koko päivän jankata palstalla venäjästä,ukrainasta,sähköstä ja israelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapula tulee, mutta minä määrään päivän.
Päihtyä voi ilman pelkoa krapulasta. Se on laitonta mutta silti mahdollista. Oikeasti se on sairasta kun vähiten haitallinen päihde on laitonta. Ei niinku mitään järkeä.
Jeesus ja Jumala sua auttaa ja pelastaa.
Sinä itse päätät mitä teet. Päätit juoda alkoholia. Voit päättää, että juot jotain muuta. Voit tehdä niin kuin haluat ja olla tyytyväinen omiin päätöksiisi, kun olet ne itse päättänyt.
Tyhjänpäiväinen aloitus. Ketä kiinnostaa juopon jutut.