Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on keskimääräisen 100 äo:n omaava ihminen

Vierailija
03.11.2023 |

Minkälaista työtä tekee, miten pärjää muuten? Omaan korvaan 100 kuulostaa hämmentävän alhaiselta, itselläni hipoo mensan rajaa, ja silti tuntuu, että on paljon asioita joita en ymmärrä (omaan toki myös sitä sosiaalista älyä). Useimpia tuttujani pidän suunnilleen yhtä älykkäänä kuin itse, testien mukaan n. 120 pistettä saaneita, silti tuntuu että kokonaisuuksien hahmottaminen ja ennakointikyky on se mikä erottaa minut heistäkin.

Kysyn tätä siis siksi, että ymmärtäisin paremmin, mitä äo tarkoittaa, ja mitä ei.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskimääräinen älykkyysosamäärä 100" sisältää tautologian. Äo 100 jo sinällään kertoo että on kyse keskiarvosta.

Vierailija
2/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippainssi tai opettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla  peiliin näet sellaisen.

Vierailija
4/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9€/päivä työmies tai nainen puuhapajalla.

Vierailija
5/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 120 pistettäkö hipoo Mensan rajaa? Sain aikoinaan testistä yli tuon enkä todellakaan ajatellut että se olisi mikään erityinen juttu, puhumattakaan että liittyisin johonkin kerhoon tuon takia. 

Vierailija
6/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton botti. 

Vierailija
7/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo ei kaikkea kerro. Natsijohtajista kaikilla oli yli 140äo ja Göringillä jopa 150äo mutta olivatko se sitten kuinka fiksuja? 

Vierailija
8/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan testitulos kertoo vaan sen miten hyvä on tekemään Mensan testejä. 

Vierailija
9/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyystestiss' pärjää parhaiten matemaattiset ihmiset. Psyykkisestä älykkyydestä ne ei kerro mitään.

Vierailija
10/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyystestiss' pärjää parhaiten matemaattiset ihmiset. Psyykkisestä älykkyydestä ne ei kerro mitään.

Mitä on psyykkinen älykkyys?

Vierailija
11/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla äo 124. Olen kielellisesti lahjakas, matematiikka keskitasoa. Opiskelu on ollut minulle sujuvaa, toki minunkin on pitänyt valmistautua ja lukea tentteihin.Tällä äo:lla esim.selviää yliopisto-opinnoista.

Vierailija
12/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äo ei kaikkea kerro. Natsijohtajista kaikilla oli yli 140äo ja Göringillä jopa 150äo mutta olivatko se sitten kuinka fiksuja? 

Oikeastiko natsijohtajia on istutettu pulpettiin jotain noppatestejä tekemään? Eiköhän nuokin ole vain arvioita.

Vierailija
13/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista pyörii siellä 75-90 välissä.

Vierailija
14/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla äo 124. Olen kielellisesti lahjakas, matematiikka keskitasoa. Opiskelu on ollut minulle sujuvaa, toki minunkin on pitänyt valmistautua ja lukea tentteihin.Tällä äo:lla esim.selviää yliopisto-opinnoista.

MIssä kävit testaan? ja. millon?

Vierailija
15/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun ihmiset tekevät netissä älykkyystestejä ja vielä kuvittelevat niiden tuloksen pitävän paikkansa.

Vierailija
16/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiiä, mut tiedän monia, joiden ÄO on nollassa. Täysin. 

Vierailija
17/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain netti testistä 172 aö joka oli vielä ilmainen

Vierailija
18/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko natsijohtajia on istutettu pulpettiin jotain noppatestejä tekemään? Eiköhän nuokin ole vain arvioita.

Ei ole vaan heille tehtiin älykkyys testit nurbergissa Ja Göringin äo oli muuten 138.

Vierailija
19/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiiä, mut tiedän monia, joiden ÄO on nollassa. Täysin. 

Niin minäkin.

Makaavat multaa päällään.

Lievän kehitysvamman raja on 75

Tiedän kehitysvammaisiakin henkilöitä, jotka asuvat palvelukodissa.

Vierailija
20/47 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan heille tehtiin älykkyys testit nurbergissa Ja Göringin äo oli muuten 138.

Aa okei, enpä tiennyt tuota, Aika mielenkiintoista.

Jenkeissä taidetaan tehdä paljonkin älykkyystestejä vankiloissa, ja jenkit taisivat Nürnbergissäkin enimmäkseen häärätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi