Pelottaa mennä töihin
Olen itkuherkkä, suutun, räjähdän asiakkaille.
Itken asiakkaiden nähden.
Mikä avuksi.
Aamulla tzenppaan..mut menetän kontrollin jos hankala asiakas.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ammatti?
Yrittäjä.ap
Rauhottavia en voi ottaa...ne tekevät minusta väkivaltaisen ja hostailin.ap
Eikö kellään oo kokemusta tälläisestä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään oo kokemusta tälläisestä?
Onhan täällä palstahulluja..mut ne ei käy töissä
Ap tässä..koko ketju on mun kirjoittamaa..paha mieli, kohta töihin:(
Ota lomaa. Ehkä väärä ala? Uupumus siihen hommaan, liikaa asiakkaita? Onko vaihtoehtoja. Älä pura tunteita muihin, käsittele ne muualla. Mitä jos asiakkaalle syntyy joku pahempi katastrofi elämään jos raivoat ja heiltä mene kaikki voimat, elämä pilalle. Ehkä alkavat pelkäämään muita.
Vierailija kirjoitti:
Ota lomaa. Ehkä väärä ala? Uupumus siihen hommaan, liikaa asiakkaita? Onko vaihtoehtoja. Älä pura tunteita muihin, käsittele ne muualla. Mitä jos asiakkaalle syntyy joku pahempi katastrofi elämään jos raivoat ja heiltä mene kaikki voimat, elämä pilalle. Ehkä alkavat pelkäämään muita.
Olen ollut alalla 30 vuotta.
Joo ei tuu asiakkaille traumoi .ovat itsekkäitäpskiaisia.
Kyl mukavia normaalejakin on, ne saa hyvän palvelun.
Eli räjähtelen mua kyykyttäville huvikävijöille
Vaihda alaa tai ainakin sellaiseen työpisteeseen, jossa et ole tekemisissä asiakkaitten kanssa. Olethan keskustellut ongelmasta esihenkilösi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda alaa tai ainakin sellaiseen työpisteeseen, jossa et ole tekemisissä asiakkaitten kanssa. Olethan keskustellut ongelmasta esihenkilösi kanssa?
Siis itsesi, kun olet yrittäjä. Kannattaako kenenkään kiusata itseään (ja asiakkaita) olemalla yrittäjänä tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itsesi, kun olet yrittäjä. Kannattaako kenenkään kiusata itseään (ja asiakkaita) olemalla yrittäjänä tuollaisessa tilanteessa.
Tietty kannattaa. Ne kp ei tarvii muutenkaan hyvää palvelua.
Yrittikö joku taas ottaa kuvaa sun stailaamista housuista?
Jos puhut kuten kirjoitat, en yhtään ihmettele jos asiakkaat hupailevat kustannuksellasi. Hostaili - anna minun kaikki kestää.
Mikä ammatti?