Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua, että laittaudun

Vierailija
03.11.2023 |

Olen liikunta-alalla, eli työssä, jossa minun ei tarvitse laittautua. Kun olen vapaa-ajalla ja tiedossa on menoa jonnekin, minusta on kiva laittautua ja laittaa parempaa päälle ja lisätä hieman meikkiä, tyyliin ripsiväriä, aurinkopuuteria ja kevyttä kiiltohuulipunaa. Toisin sanoen, meikkaan hyvin vähän ja luonnollisesti. Tykkään pukeutua tyylikkäästä ja käyttää pieniä korkoja siitä huolimatta, että olen yli 170cm pitkä. 

Jostain kumman syystä mieheni ei tunnu tästä erityisesti tykkäävän ja kommentoi tyyliin: "Et sinä tarvitse meikkiä", mikä tavallaan on totta, koska minulla on hyvä iho, mutta minusta kumminkin on kiva korostaa hyviä piirteitäni. Tai että: "ei sinun tarvitse laittaa eri vaatteita" ikään kuin voisin kävellä ravintolaan leggingseissä ja lenkkareissa!?!

Normaalisti työssäni minulla on liikunnalliset vaatteet ja meikkinä ainoastaan vedenkestävää ripsiväriä, mutta tästä huolimatta viime viikolla hän kommentoi minua, kun pyyhin ripsiväriä illalla silmistäni "Täydet meikit liikuntatunnilla". 

Mikä tätä miestä vaivaa? Kaikki muut tapaamani miehet ovat pitäneet siitä, että laittaudun ja näytän hyvältä heidän rinnallaan. Toisaalta asuin vuosia ulkomailla suurkaupungissa, ja kaikki miehet olivat siis ulkomaalaisia. Onko tämä vain jokin suomalaisten miesten juttu vai yksilöllinen erikoinen piirre?

Olemme tapailleet pari vuotta, mutta emme ole kihloissa tai naimississa. Ja tämä tulee esille aina silloin tällöin, kun olemme menossa yhdessä jonnekin tapahtumaan, vierailuille, tai ravintolaan. Meillä on ikäeroa yli vuosikymmen. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

parisuhteet turhia. Suurin osa. Kutistavia pahan olon vankiloita.

en ole suosinut ja sen kyllä huomaa! T. Rypytön ja hoikka 47 v

Vierailija
22/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esineellistät itseäsi maalaamalla naamasi kuin Babylonian portto?

Vaan täällä palstalla kohtaa tällaisia monstereita; hyi hitto mikä tyyppi!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Olen ihan samanlainen.Teen paljon töitä verkkareissa kotona, kiva laittaa itseänsä sen kerran kun menen töihin ja kaupungilla.

mieheni tietää sen ja kannustaa minua aina 

AP mies luultavasti kärsii huonosta omasta tunnosta ja on heti epävarma kun ap laittaa itseänsä on jo mustasukkainen.

kysymys on vaan: mitähän seuraavaksi ?? 

Tsemppiä AP;lle 🍀🍀

Vierailija
24/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

parisuhteet turhia. Suurin osa. Kutistavia pahan olon vankiloita.

en ole suosinut ja sen kyllä huomaa! T. Rypytön ja hoikka 47 v

Sinäpä sen kiteytit hyvin. Suurin osa on juuri tuollaisia vankiloita, joissa olet rangaistusrikosta istumassa ja syytetyn penkillä 24/7. Muutamat miehet vain osaavat kohdella naista, kuin aikuista, tervejärkistä, tuntevaa ja elävää ihmistä kuuluukin.

Vierailija
25/25 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saisi kyllä jättää ihan naisen omaksi valinnaksi sen, että laittautuuko vai ei. Ainahan voi vaikuttaa esim. kehumalla vuolaasti silloin, kun on siten laittautunut/laittautumatta, että miestä miellyttää, mutta muuten voisi antaa olla. 

Mun miesystävälle kävi suhteen alussa sellainen kömmähdys, että kun olin jo valmiiksi laittautunut illallista varten, hän sanoi, että laittaudu vaan ihan rauhassa, hän kyllä keksii tekemistä siksi aikaa. Mietin siinä vähän, että anteeksi, mutta tarkoitatko, etten tällaisena vielä kelpaa, vaan pitäisi meikata enemmän? Noh, tuskinpa sitä tarkoitti ja edelleen vaikuttaa kovin rakastuneelta muhun, muttei ihan osunut nappiin sen fiiliksen kanssa, että olisin tuntenut itseni hyvännäköiseksi ravintolaan lähtiessä.