Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö rintsikat käsin?

Vierailija
02.11.2023 |

Vai pesupussissa pesukoneessa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneessa pesupussissa. Toisinaan pesen myös 60 asteessa että hienhaju lähtee kunnolla pois. Hyvin kestää kaarituettomat perusliivit ja urheiluliivit. 

Hienhajua rintaliiveissä??

Hienhajua rintaliiveissä, kyllä. Onko sulle ihan uusi juttu että tissit, erityisesti niiden aluset voivat hikoilla? 

Itseasiassa kyllä. Ja varsinkin se, että joku erittää haisevaa hikeä rinnoistaan.

Ihminen hikoaa ihan joka puolelta, tisseistäkin. Hajua en ala kommentoida.

Mä haluan suihkun jälkeen aina puhtaat alkkarit päälle. On monta paria rintsikoita, aina jotkut puhtaina.

Vierailija
42/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneessa pesupussissa. Toisinaan pesen myös 60 asteessa että hienhaju lähtee kunnolla pois. Hyvin kestää kaarituettomat perusliivit ja urheiluliivit. 

Hienhajua rintaliiveissä, kyllä. Onko sulle ihan uusi juttu että tissit, erityisesti niiden aluset voivat hikoilla? 

Itseasiassa kyllä. Ja varsinkin se, että joku erittää haisevaa hikeä rinnoistaan.

Ihminen hikoaa ihan joka puolelta, tisseistäkin. Hajua en ala kommentoida.

Mä haluan suihkun jälkeen aina puhtaat alkkarit päälle. On monta paria rintsikoita, aina jotkut puhtaina.

Harvoin kai esim housunlahkeet haisee hielle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituelliset laitan pesupussiin, muut pyykin mukana.

En pese ikinä liivejä käsin, sillä minulla on niitä paljon. Löydän helposti täsmälleen sopivia kauniita liivejä ja tykkään ostaa niitä. Käytän liivejä 1-2 päivänä. 

Vierailija
44/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä saisi olla aikamoinen kasa, jos joka päivä haluaisi puhtaat päälle, eikä pesisi käsin. Siinä menisi sievoinen summa rahaa pelkästään alusvaatteisiin.

Vierailija
45/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaikki pyykkini käsin. Olen minimalisti enkä omista paljoa vaatteita joten helpointa näin. 

Vierailija
46/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt niin hienoja liivejä, jotka pitäisi pestä käsin. Yhdet kaarituelliset erehdyin kerran ostamaan ja ne pesin pesupussissa koneessa. Kaarituet tuntuivat niin epämiellyttäviltä, että vähälle käytölle jäivät, ja palasin tavallisiin perusliiveihin. Kas kun minun ei tarvitse itsellisenä yrittää keikistellä kenellekään hienoissa alusvaatteissa.

Vierailija
47/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihotaipeet ( =iho ihoa vasten) hikoilevat, esim nivustaipeet, tai vaikka läskimakkaroiden välit ja kyllä, rintojen aluset ainakin silloin jos on sen verran suuret rinnat että rinnan alle muodostuu ihotaive. 

Vierailija
48/49 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, välillä pesen rintaliivini koneessa pesupussissa, ja välillä pesen ne käsin lavuaarissa. 

Vierailija
49/49 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä