Mitä ovat päivittäin tulevat Beck ja Wallander-elokuvat?
En ole kertaakaan katsonut mutta ärsyttää kun ei mitään muuta näytetä.
Kommentit (34)
Kuten myös Agatha Christien dekkarit ja Indiana Jones-elokuvat. Jotkut eivät vaan osaa elää ilman niitä.
Miksi Peyton Placea ei ikinä tule tai Virginialaista eikä Bonanzaa?
Onko kukaan laskenut montako kertaa Bond- ja Uuno Turhapuro-elokuvat ovat tulleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä leffoja, harmittaa kun tekivät Wallanderista muistisairaan näissä viimeisissä. Olisi voinut vaikka jäädä eläkkeelle ja tutkia etänä rikoksia.
Eikö kirjoissa ollut muistisairautta? En ole lukenut koskaan.
Kyllä tuo muistisairaus on peräisin niistä kirjoista, johon Wallander-sarja perustuu.
Wallander-sarja perustuu Henning Mankellin kirjoittamiin kirjoihin. Muistisairaus on mukana myös niissä. Esim. kohta, jossa Wallander unohtaa virka-aseensa baariin/ravintolaan, on suoraan kirjasta.
Minusta se muistisairauskuvio oli hyvä siinä. Tosi koskettava. Muutenkin hyvä tuo sarja, kun päähenkilö ja muut hahmot elävät elämää eteenpäin ja muuttuvat. Kirjailija on sanonut, että se johtuu siitä, että on aina kirjoittanut sellaisia kirjoja, joita itse haluaisi lukea, ja on tietysti itse kasvanut ja muuttunut.
Missä vaiheessa W muutti rantataloon? Missä vaiheessa otti Jussin? En muista että näitä olisi alkupään jaksoissa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa W muutti rantataloon? Missä vaiheessa otti Jussin? En muista että näitä olisi alkupään jaksoissa vielä.
kiinostaa. tietoa?
Beckit on ihan parhaita. Tänään tulee kaksi, tosin menevät päällekkäin (mikä idea?).
Beck: Ohuella jäällä tänään 21.00 - 23.05 Hero
Beck: Epäilyksen tuolla puolen tänään 21.00 - 22.50 MTV sub
Vierailija kirjoitti:
Minusta se muistisairauskuvio oli hyvä siinä. Tosi koskettava. Muutenkin hyvä tuo sarja, kun päähenkilö ja muut hahmot elävät elämää eteenpäin ja muuttuvat. Kirjailija on sanonut, että se johtuu siitä, että on aina kirjoittanut sellaisia kirjoja, joita itse haluaisi lukea, ja on tietysti itse kasvanut ja muuttunut.
Tässähän taustalla oli sellainen, että näyttelijä oli mankelin mielestä niin hyvä, ettei hän halunnut siihen jatkossa toista näyttelijää tai uusia jaksoja. Sen sijaan että wallander olisi kuollut, hänelle kirjoitettiin muistisairaus. Omasta mielestä paras terä katosi Johannan kuoleman myötä.
Vierailija kirjoitti:
Beckit on ihan parhaita. Tänään tulee kaksi, tosin menevät päällekkäin (mikä idea?).
Beck: Ohuella jäällä tänään 21.00 - 23.05 Hero
Beck: Epäilyksen tuolla puolen tänään 21.00 - 22.50 MTV sub
Näissä jaksoissa ei ole enää Gunvaldia, ja Beck itsekin alkaa jäämään syrjään.
Vierailija kirjoitti:
En muista jaksoa, mutta on se aika alkuvaiheessa kun Lindakin vielä on mukana. Ja aika samaan aikaan tulee Jussi kuin rantatalokin. Parhaita kohtauksia on rantatalo ja se kun se syyttäjärouva asuu Kurtin naapurissa. Hieno sarja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän taustalla oli sellainen, että näyttelijä oli mankelin mielestä niin hyvä, ettei hän halunnut siihen jatkossa toista näyttelijää tai uusia jaksoja. Sen sijaan että wallander olisi kuollut, hänelle kirjoitettiin muistisairaus. Omasta mielestä paras terä katosi Johannan kuoleman myötä.
Ei välttämättä. Vaikka oli ne alkujaksot kyllä hyviä.
Eikö kirjoissa ollut muistisairautta? En ole lukenut koskaan.