Mitä ovat päivittäin tulevat Beck ja Wallander-elokuvat?
En ole kertaakaan katsonut mutta ärsyttää kun ei mitään muuta näytetä.
Kommentit (34)
Vierailija wrote:
Outo tv sinulla🙄
Mikset vastaa kysymykseen sinä pieru?
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikset vastaa kysymykseen sinä pieru?
Ap
No jos kuvittelet ihmistä pieruksi, niin eipä ole ihme että kuvittelet telkusta tulevan vain ko. elokuvia...
Noin yleensäkin nordic noir- buumi ärsyttää.
Synkkää dekkaria työntää joka tuutista.
T: nimim. Assburger
Laitapa palautetta niille kanaville, jos ärsyttää.
Ilmainen neuvo, ollos hyvä😇
Entäs uutiset, oikeesti!
Joka päivä ja monta kertaa, lähes joka kanavalta.
Mitä sitten pitäis tulla?
Hääh????
Vierailija wrote:
Hääh????
Tulisi vaikka vanhojen sarjojen uusintoja.
Ap
En ole kyllä Back ja Wallander -elokuvista kuullutkaan. Romanttisia komedioita ehkä? Beck- ja Wallander-elokuvat sen sijaan tunnen hyvin, taattua ruotsalaista laatutavaraa.
Oi, ja kun minä olen ollut ihan onnesta mykkyrällään, ihan hemmotteltu suorastaan! 😍 Voi kun niitä oikeasti tulisikin joka ilta!
Tykkään dekkareista, minulle sopii että näytetään Wallanderia ja Beckiä vaikka joka päivä. Paljon parempi kuin jotain puolijulkkiksia pelleilemässä ties missä tehtäväkisoissa, niitä tullee monta joka päivä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hääh????
Tulisi vaikka vanhojen sarjojen uusintoja.
Ap
Nuohan on vanhojen sarjojen uusintoja.
Ai ai kun tulisi Beckiä usein ja niitä joissa M. Persbrandt vielä oli mukana.
Vierailija wrote:
Ai ai kun tulisi Beckiä usein ja niitä joissa M. Persbrandt vielä oli mukana.
Mikä siloposki se onkaan niissä ekoissa kausissa, liikkis suorastaan, mutta olemus yhtä mahtaileva. Olin ihan unohtanut, kun muistissa vain uudempien kausien harmaantunut ja sänkinaamainen ukko. 😄
Wallander on ihana. Eilinen jakso oli tosi hyvä, niin jännä ja karmea.
Ihan hyviä leffoja, harmittaa kun tekivät Wallanderista muistisairaan näissä viimeisissä. Olisi voinut vaikka jäädä eläkkeelle ja tutkia etänä rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä leffoja, harmittaa kun tekivät Wallanderista muistisairaan näissä viimeisissä. Olisi voinut vaikka jäädä eläkkeelle ja tutkia etänä rikoksia.
Mua kans harmittaa se. Vähän latistaa näitä viimeisiä jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään siitä tavasta miten esitetään se sairauden eteneminen. Realismia monelle, ja monella työpaikalla.
Outo tv sinulla🙄