Mitä mieltä olette ihmisestä, joka ei halua parisuhdetta?
Mielestäni ei ole normaalia, ellei sitten ole Asperger-ihminen, joille sosiaalinen kanssakäyminen on yleensä vaikeaa.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Pitkän ja onnellisen parisuhteen edellytys on omat asunnot.
En ymmärrä teitä, joiden mielestä kimppaan mentyä ollaan metrisellä narulla sidottuina yhteen.
Jotain läheisriippuvuutta ja epäluuloisuushäiriötä tuollainen.
N59
Oma asunto on onnellisen elämän edellytys joo. Mutta se kuuluuko siihen mies on ihan toinen juttu, itse en näe mitään tarvetta tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sitaatti Uudesta testamentista on aika hyvä: "On niitä, jotka ovat tehneet itse itsestään avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ovat taivasten valtakunnan tähden avioon kelpaamattomia. Joka voi sen (=avioliiton) itseensä sovittaa, sovittakoon."
Entäs me, jotka kelpaisimme avioon sekä omien tekojemme että taivasten valtakunnan puolesta, mutta emme yksinkertaisesti halua avioliittoa?
Taivasten valtakunnassa ei ole aviota. Ja tuo jälkimmäinen koskee teitä: jos kelpaat taivasten valtakuntaan, et kelpaa avioon.
Eli kaikki avioliitossa olevat joutuvat helvettiin? Miksi Raamattu sitten käskee miehen ja naisen pariutumaan ja kieltää avioliiton ulkopuolisen seksin?
? Mistäs tuon repäisit, en maininnut sanallakaan helvetistä. Raamatussa on monia osia ja se on sellainen koko perheen kirja. Varmaan sanomattakin selvää, että isäpappa ei lue samoja tekstejä 5v pilttien kanssa, vaikka molemmat lukevat raamattua. Kaikki ohjeet eivät kosketa kaikkia.
n Matthew 13:10-16, Jesus tells us exactly why he spoke in parables. He says it has been given to some people to know the secrets of the kingdom of heaven, but not all. In other words, he does not reveal the truth of his kingdom to everyone. Though all can hear, not all are spiritually awake to understand.
Et voi ymmärtää raamattua lukemalla sitä sanasta sanaan ja pelaamalla sitä kuin jotain sudokua. Eikä ole tarkoituskaan. Rukoile pyhää henkeä, sitten avaa raamattu, ja pohdiskele ja rukoile sen jälkeen sitä mitä luit.
Joidenkin mielestä homma taitaa mennä näin: Jos nainen ei halua parisuhdetta, hän on voimaantunut ja itsellinen. Jos mies ei halua parisuhdetta, hän on säälittävä nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sitaatti Uudesta testamentista on aika hyvä: "On niitä, jotka ovat tehneet itse itsestään avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ovat taivasten valtakunnan tähden avioon kelpaamattomia. Joka voi sen (=avioliiton) itseensä sovittaa, sovittakoon."
Entäs me, jotka kelpaisimme avioon sekä omien tekojemme että taivasten valtakunnan puolesta, mutta emme yksinkertaisesti halua avioliittoa?
Taivasten valtakunnassa ei ole aviota. Ja tuo jälkimmäinen koskee teitä: jos kelpaat taivasten valtakuntaan, et kelpaa avioon.
Eli kaikki avioliitossa olevat joutuvat helvettiin? Miksi Raamattu sitten käskee miehen ja naisen pariutumaan ja kieltää avioliiton ulkopuolisen seksin?
Sanoit, että jos kelpaa taivaaeen, ei kelpaa avioon. Sehän tarkoittaa, että avioon menneet eivät kelpaa taivaaseen eli joutuvat helvettiin.
Jos kyseessä on nainen niin ihanan voimauttavaa ja rohkeaa kulkea omia teitään. Jos kyseessä on mies niin se on täysi mulkku kun kyllähän joka miehen kuuluu palvella naisia ja sitoutua koko elämällään naiseen vaikka naisten ei tarvi sitoutua mieheen koskaan
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on nainen niin ihanan voimauttavaa ja rohkeaa kulkea omia teitään. Jos kyseessä on mies niin se on täysi mulkku kun kyllähän joka miehen kuuluu palvella naisia ja sitoutua koko elämällään naiseen vaikka naisten ei tarvi sitoutua mieheen koskaan
t. incel vuosimallia 1982
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et kuulosta yhtään katkeralta siitä, ettet ole onnistunut saamaan naista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet, että aiempi eläisi selibaatissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se päivänselvää, kun noin katkerasti parkuu vauvapalstalla naisista. Tai niiden puutteesta, jos tarkkoja ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se päivänselvää, kun noin katkerasti parkuu vauvapalstalla naisista. Tai niiden puutteesta, jos tarkkoja ollaan.
Saattaa kiskoa lapaseen vaikka viidesti päivässä niin aika kaukana selibaatista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua, kun en usko kenenkään oikeasti haluavan olla mun kanssa. Aion olla koko loppuelämäni yksin.
N43
Hassua sama juttu
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kiskoa lapaseen vaikka viidesti päivässä niin aika kaukana selibaatista.
Tumputtamista ei lasketa tässä yhteydessä. Incelhän tarkoittaa vain naisenpuutetta ei masturboinnista kieltäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Realisti. Miehet pettää aina.
Toinen realisti. Naisiin ei voi luottaa.
"? Mistäs tuon repäisit, en maininnut sanallakaan helvetistä. Raamatussa on monia osia ja se on sellainen koko perheen kirja. Varmaan sanomattakin selvää, että isäpappa ei lue samoja tekstejä 5v pilttien kanssa, vaikka molemmat lukevat raamattua. Kaikki ohjeet eivät kosketa kaikkia.
n Matthew 13:10-16, Jesus tells us exactly why he spoke in parables. He says it has been given to some people to know the secrets of the kingdom of heaven, but not all. In other words, he does not reveal the truth of his kingdom to everyone. Though all can hear, not all are spiritually awake to understand.
Et voi ymmärtää raamattua lukemalla sitä sanasta sanaan ja pelaamalla sitä kuin jotain sudokua. Eikä ole tarkoituskaan. Rukoile pyhää henkeä, sitten avaa raamattu, ja pohdiskele ja rukoile sen jälkeen sitä mitä luit"
Jeesus oli nauttinut muutakin kuin vettä ja leipää kun tuollaisia kertoili...
"t. incel vuosimallia 1982"
T. Psykopaatti, joka ei ole tarpeeksi älykäs
Me aspergerit emme ole normaaleja. Myös parisuhdeajatuksemme poikkeavat normaalista. Meistä jokainen ajattelee parisuhteesta ja ihmissuhteista eri tavalla. Minulle parisuhteella ei ole mitään itseisarvoa. Toki hyvä ja läheinen ihmissuhde voi sisältää niin paljon parisuhde-elementtejä, että sitä voidaan sanoa parisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En itsekkään jaksa parisuhdetta enää. Tämä miesviha meetoo jne feminismi oli
niin tajutonta että sanon kiitos ei. Naisia vaan niin että koskaan ei avaimia omaan asuntoon anneta.
Lapsia olen parisuhteessa jo tehnyt oman osani. Eronkin jälkeen seurustellut usean kanssa, mutta joka kerran tuntuu, että kohta elämääni aletaan rajoittaa liikaa oikkuilulla ja tarpeettomilla säännöillä. Vaikka lempeä ja läheisyyttä saa koiralta, niin lihaa silti välillä kaipaisi nuoltavaksi ja n**tavaksi. Vapauden menettäminen vain on liian korkea hinta siitä.
Mä ymmärrän hyvin. Olen siis itse naimisissa ja pitkässä suhteessa, mutta ei se aina helppoa ja kivaa pelkästään ole. En siis ole eroamassa vaan näillä mennään ja olen liittooni suht tyytyväinen ja haluan korjata mahdolliset ongelmat ja kehittää suhdetta, mutta olen miettinyt että jos eroamme joskus erotaan niin en välttämättä haluaisi uutta suhdetta, välttämättä koskaan. Suhteelta olen saanut ne tärkeimmät mitä voi saada eli lapset ja se ehkä riittäisi mulle jatkossa jos joskus ero tulisi.