Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa laihdutus. Mitä siis ostan jääkaappiin?

Vierailija
31.12.2006 |

Mikä on sellaista mitä voi huoletta syödä vaikka kuinka paljon, jos iskee mahdoton napostelun tarve tai maha kurnii nälkää (ja näin tietysti aluksi käy..)

Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kasviksia jääkaappiin valmiiksi pilkottuna. Ruisleipä.

Vierailija
2/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin kokeilla karppausta niin etten ihan fanattisesti kaikkia hiilareita poista. Jätän pois karkit, leivät, pullat, perunan ja lisätyn sokerin kahvista. ostin myös napostelua varten pikkuporkkanoita ja kurkkua suikaloin valmiiksi kippoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunia

raejuustoa

tomaattia

kurkkua

paprikaa

salaattia, kaalia, parsaa

kinkkua, kalkkunaa, kanaa

jauhelihaa

tomaattimurskaa

pähkinöitä ja juustoja naposteluun

vishyä ja maitoa

viiliä maustamaton

mehukeittoja vähäsokerisia

tummaa leipää

kevyt kermoja ruuan valmistukseen

sipulia

sieniä

onhan noita, näillä pääsee alkuun

Vierailija
4/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiisi voit ostaa ihan normaaleja tuotteita. Maalaisjärjellä kyllä tiedät, mikä lihottaa ja mikä ei.

Avainasia on SÄÄNNÖLLINEN syöminen. Laihdut syömällä, usko pois! Pieniä aterioita kolmen tunnin välein. Se pitää aineenvaihduntasi käynnissä. Juo paljon vettä. Mahduta jokaiseen päivääsi liikuntaa muodossa tai toisessa, eli tee liikunnasta yhtä arkista ja jokapäiväistä toimintaakuin syöminen tai kotityöt ovat.

Noilla pääset alkuun!

Vierailija
5/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä herkut ja kaloripommit suorilla kauppaan.

Vierailija
6/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna-purjo-keittoa on kivaa lusikoida ja annoksessa on vain 75kcal. Pistä pikkuisen ylimääräistä nestettä, niin sitä saa mättää enemmän ;)

Vierailija
7/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko niitä " jauhepusseja" ?

ap

Vierailija
8/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti juustoistakin löytyy kevyitä.

Itsellä sama urakka edessä, en muuta niinkään ruokatottumuksia, vaan syön vähemmän ja liikun enemmän.

Vierailija
9/9 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena viipaloituna, päärynä viipaloituna, 1/2 sitruunan mehu, 1/4 teelusikallista vaniljasokeria tai muutama tippa vaniljauutetta.

Sekoita ainekset kulhoon ja napostele. Minulle kelpaa korvaamaan jopa suklaan ja minä olen ollut aina hirvittävä suklaaholisti.

Minulla kiinnostaa muuten tuo hyväkarppaus. Kun alakarpit, vai mitä ne nyt ovatkaan eivät enää halua laihtua, vaan pysyä tavoitepainossaan, he sanovat siirtyvänsä hyväkarppaukseen. Miten siis pelkkä hyväkarppaus laihduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän