Huomenna alkaa laihdutus. Mitä siis ostan jääkaappiin?
Mikä on sellaista mitä voi huoletta syödä vaikka kuinka paljon, jos iskee mahdoton napostelun tarve tai maha kurnii nälkää (ja näin tietysti aluksi käy..)
Kiitos.
Kommentit (9)
meinasin kokeilla karppausta niin etten ihan fanattisesti kaikkia hiilareita poista. Jätän pois karkit, leivät, pullat, perunan ja lisätyn sokerin kahvista. ostin myös napostelua varten pikkuporkkanoita ja kurkkua suikaloin valmiiksi kippoon.
kananmunia
raejuustoa
tomaattia
kurkkua
paprikaa
salaattia, kaalia, parsaa
kinkkua, kalkkunaa, kanaa
jauhelihaa
tomaattimurskaa
pähkinöitä ja juustoja naposteluun
vishyä ja maitoa
viiliä maustamaton
mehukeittoja vähäsokerisia
tummaa leipää
kevyt kermoja ruuan valmistukseen
sipulia
sieniä
onhan noita, näillä pääsee alkuun
Jääkaappiisi voit ostaa ihan normaaleja tuotteita. Maalaisjärjellä kyllä tiedät, mikä lihottaa ja mikä ei.
Avainasia on SÄÄNNÖLLINEN syöminen. Laihdut syömällä, usko pois! Pieniä aterioita kolmen tunnin välein. Se pitää aineenvaihduntasi käynnissä. Juo paljon vettä. Mahduta jokaiseen päivääsi liikuntaa muodossa tai toisessa, eli tee liikunnasta yhtä arkista ja jokapäiväistä toimintaakuin syöminen tai kotityöt ovat.
Noilla pääset alkuun!
Jätä herkut ja kaloripommit suorilla kauppaan.
Peruna-purjo-keittoa on kivaa lusikoida ja annoksessa on vain 75kcal. Pistä pikkuisen ylimääräistä nestettä, niin sitä saa mättää enemmän ;)
Tarkoitatko niitä " jauhepusseja" ?
ap
tietysti juustoistakin löytyy kevyitä.
Itsellä sama urakka edessä, en muuta niinkään ruokatottumuksia, vaan syön vähemmän ja liikun enemmän.
Omena viipaloituna, päärynä viipaloituna, 1/2 sitruunan mehu, 1/4 teelusikallista vaniljasokeria tai muutama tippa vaniljauutetta.
Sekoita ainekset kulhoon ja napostele. Minulle kelpaa korvaamaan jopa suklaan ja minä olen ollut aina hirvittävä suklaaholisti.
Minulla kiinnostaa muuten tuo hyväkarppaus. Kun alakarpit, vai mitä ne nyt ovatkaan eivät enää halua laihtua, vaan pysyä tavoitepainossaan, he sanovat siirtyvänsä hyväkarppaukseen. Miten siis pelkkä hyväkarppaus laihduttaa?
Kaikkia kasviksia jääkaappiin valmiiksi pilkottuna. Ruisleipä.