Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" =" Terhot Tammikuuhun la-ma " ="

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT POJAN JOHDOSTA!!!

KÄYNNISTYKSEEN LÄHIPÄIVINÄ LÄHTEVILLE TSEMPPIÄ!!!

Vierailija
62/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja piti palata vielä onnittelemaan Vupiita ja Mirabellaa, vaikka Mirabellan kanssa viestiteltiinkin lauantaina!!! Kolme samana päivänä syntynyttä. Aika hauskaa!!!

Ja tsemppiä huomenna käynnistykseen meneville!

Fable: Jep, minulla ainakin oli tehokkaat käynnistystabletit, kun kolmen jälkeen jo lähti hyvin supistamaan. Toivon samaa myös sinulle huomiseksi!

Mut nyt poikaa ihastelemaan...

-Sulina-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolme Terho-poikaa syntynyt perjantaille 29.12!

Tsemppiä ja enkeleitä matkaan huomenna käynnistykseen menijöille!

( . ) Jotenki märkä olo koko ajan, jotai uutta siis tännekin päin. Ei kuitenkaan lorahtele vielä sillain kuin aikanaan neidistä. Tuskin siis lapsivettä vielä. Missä ne supparit???? Pitkät päikkärit nukuin, jotenkin ei jaksa tehdä yhtään mitään. On niin pimeää ja sateistakin ollut koko päivän. Plääh!

Sais alkaa jo tapahtua!!!!!

t. H

Vierailija
64/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=1C86EE][b][size=4]Onnea Sulinalle Pojan johdosta !!

Vierailija
65/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOspa mekin kohta perässä...Noopun kans samat päivät menossa.

Aloin tuossa kutomaan kaulaliinaa, kun en muutakaan keksinyt. En tiedä vielä teenkö sen vauvalle vaiko meidän nuorimmaiselle tytölle. Väri käy kyllä molemmille, suklaanruskea.. :)

Aattelin vielä huomenna lähtee mummolaan lasten kanssa..ku ei näy mitään merkkejä synnytyksestä. Ellei yöllä sit jotain tapahdu.. eli autolla huomenna ajeleen vaan ja jos sitä vielä alennusmyynneissä pikaisesti pyörähtäis???

mellum ja peukaloinen 40+1

Vierailija
66/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla kauniimpaa kuin alku uuden elämän!

[color=darkviolet][b]Fable, Äitiliini ja Nenn [/b]paljon tsemiä ja voimia huomiselle bd bd bd.

Tuli tässä yks kaks mieleen, ku joku puhu niistä aqua-rakkuloista. Mä en kyllä anna tällä kertaa niitä laittaa :/ mun mielestä se polte selässä oli paljo pahempi kestää, ku mitä sitä aiemmin oli tuntunu enempi masun puolella supistukset.

Sitten mietin tuota, että jos tulee käynnistys eteen niin tehoaako Cytotecit alkuunkaan. Viime vuonna ne ei ainakaan auttanu, ku piti saaha kohtu tyhjäksi keskenmenon vuoksi. Kaks kertaa laitettiin 3 tabua ja ei mitään. Vai onko noita eri tehosia olemassa?

heh :D alko hymyilyttään [b]Ardisian [/b]juttua lukiessa, koska oma ukkokin eilen vähä " avautu" pari olusen jälkeen. Sain mm. kuulla ettei pyllyni oo leventyny ja muutenkaa en oo lihonu, normaalia masun kasvua vaan.

Joskus kyllä iltasella, ku on väsyny niin ei jaksa uskoo olevansa enää kovin hehkee ilmestys.

Pitää kehittää akalle jotai mielekästä tekemistä, ku se haluais vaan kattoo Uunoo ja mä en taas halua sen vaan nököttävän sohvalla.

Vierailija
67/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA VUPIILLE JA SULINALLE POIKAVAUVOISTA:) Ihanaa vauvan-arkea teille kotiin!

Huh, onneksi uusi vuosi on nyt takana. Ihan kauhea räiske oli eilen illalla ja yöllä täällä, korvatulpatkaan eivät pitäneet meteliä poissa.. Me ei miehen kanssa kumpikaan oikein innostuta noista raketeista.. Onhan ne ihan kivannäköisiä, muttei viitsi rahaa niihin laittaa.. Miehelle kyllä eilen nauroin, että odotapas jos poika nyt tulee niin sitten saa olla varmasti raketteja ostelemassa;)

( . ) ei mitään erityistä. Ei supisteluita, mutten ole kyllä tänään mitenkään erityisesti liikkunutkaan. Ulkona on niin kurja keli, että melkolailla sisätiloissa tämä päivä on mennyt.

Vauvan sänky on nyt melkein valmis, pinnasuoja+ lakanat täytyy vielä laittaa. Vähänkö tekisisi mieli niitä jo laitella, mutta taidanpa vielä malttaa mieleni.

palataan huomenna ja jättitsemppaukset Nennille+ Fablelle ja Äitiliinille huomiseen koitokseen!!!!!!

Miekin muuten Maria otin siun numeron kännykkään, saa sitten laittaa uutisia nopsaan tulemaan;)

tikru 37+3

Vierailija
68/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tulla toivottamaan Sulinalle onnea pojasta =) Ihanaa lukea näitä vauvauutisia pikkuhiljaa!

Äitiliinille ja Fablelle paljon onnea ja haleja huomiseen koitokseen, ajattelen sitten teitä siellä salissa. meidän pitää olla synnärillä kl. 08.00 ja laitetaan oksitoniinitippa, eli sillä etenee kyllä ihan hyvin, edellisessä käynnistyksessä v. 2003 synnytys aloitettiin samalla tipalla kl. 08 ja poika syntyi 21.03, toisaalta silloin oli viikkoja " vain" 38+4. Limatulppa löytyi äsken housuista kun kävin vessassa, että saa nähä saanko nukkua kotona yön.. ;)

nenn 40+0

Vierailija
69/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvaa uutta vuotta kaikille taalta valtameren toiselta puolelta.

Ja onnittelut vupiille, Outille, Sulinalle vauvasta! Fablelle, Äitiliinille ja Nennille onnea kaynnistykseen, varmaan on perhosia vatsassa.

Taalla uusi vuosi otettiin vastaan menemalla nukkuun aikaisin!! Isommat lapset vahan kylla inkuivat, etta saisko valvoa ja kuunnella kellon laskun ennen kahtatoista. no kysyin, etta haluavatko varmasti, kun ei oo kavereita. eilen oli lumimyrsky ja keli niin huono ettei voinut mihinkaan lahtea, serkkutytotkin joutuivat jaamaan kotosalle. Mies lahti auraushommiin yhdelta yolla ja asken kavi syomassa ja lahti viela jatkamaan. olivat kolaroineetkin veljensa kanssa. Sen siita saa, kun isolla parkkialueella on ¿perati¿ kaksi truckia toissa! Taalla ei uutena vuotena ole ilotulitusta, sen sijaan 4.7 eli itsenaisyyspaivana siitakin eesta. Eli ihan rauhassa sai nukkua, tosin aurausauto oli aamuyosta tassa meidan pihassa.

nyt on pari paivaa tuntunut, etta vaivaiseksihan sita muuttuu. Kuluupahan ylimaaraista energiaa, kun joutuu paljon ponnistelemaan, kun jotain tekee.

meilla kinkun jamat menee miehen mahaan!

Mekaan ei ole viela mietitty lasten hoitoa, joku pitaisi tanne saaha, jos vaavi alkaa tulla yoaikaan. anoppi kylla paivasaikaan voi tulla tai lapset voidaan vieda sinne. no eikohan tuo jarjesty. loysimme vaavin vaatteetkin, joten huomenna alan vihdoinkin pesuhommiiin.

Lapset ovat olleet ulkona koko aamun, laskemassa makea. eilenkin piti illalla paasta leikkimaan lumella ja sitten olivat litimarkia, kun tulivat sisalle. Lumi oli erittain markaa. yolla sitten pakasti ja nyt on aivan mahtava ilma, aurinko paistaa pilvettomalta taivaalta, pakkasta n -4 astetta ja oikein joulusen nakoista!

Isa alkoi nauratttaan tuo jono ajatus¿ois hassua, jos semmoinen toteutuisi!

moonchild on tainnut jo lahtea.

Taalta tuota hyvaa voidetta saa 37g putelin 5:lla eurolla!

Kestovaipoista: Kaytettiin esikoisella ja tykattiin. nytkin haluaisin, mutta meidan pesukone on niin huono ja vesikaan ei ole tarpeeksi kuumaa, joten varmaan ihan kertakayttoisia kaytamme, harmi.

Outi: eikoo ihana omistaa ihana mies!!

Helina, jos mulla ois nuin pitka matka, en varmaan edes ehtis, jos menee synnytys samoin, kuin edellisilla kerroilla.

zatu, oohan varovainen. Liukastelu kylla saa aikaan aivan tosi makeita vihlaisuja, ¿kokemuksella¿

mina oon ukolle sanonut, etta nauttia taysin rinnoin nyt, kun vauvan jalkeen maa en naa kuin vauvan. ukko vois pitaa jalkavaimoa puoli vuotta ainaski. ja nautitaanhan me!!!

leperus

Vierailija
70/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin tuumasi, että nyt sitte voitais vaikka lähteä synnyttämään, taitaa alkaa krapula helpottamaan =).

Ensiksi ONNITTELUT Sulinalle ja miehelle!!! Vieläköhän saadaan viestejä jouluterhoista?

Uusi vuosi vaihtui ihan mukavasti yhtä vahinkoa lukuunottamatta. Minä jäin tupaan katseleen raketteja olkkarin ikkunasta, kun mies niitä pamautteli mun siskon ja veljen morsiamen kanssa. Mies oli tosiaan humalassa ja ei oikein muistanu kaikkia varotoimia. Oli asentanu maahan vähän liian pienen lähtöputken isointa rakettia varten ja sehän jäi sitte jumiin siihen putkeen! Kattelin kauhulla ikkunasta ku tulet lensi pitkin pihaa ja levis tuvan ja navetan katoille. Kolmikko juoksi karkuun, vaikka eihän ne kauas ehtiny, kun eihän se minkä _pitäis_olla_nousu_vaihe_ kestä ku jonku viis sekunttia. Meikä juoksi ulos huutamaan että oottako kunnossa ja LUOJAN KIITOS kehenkään ei sattunu. Jonku aikaa kyllä katseltiin ja haisteltiin ettei vaan missään ala palamaan. Kävi kyllä tosi hyvä tuuri ettei mitään tullu. Kyllähän se aikamoinen näky oli lasin takaa katsoa ku kymmenen metrin päässä se jysähti, vaikka en haluakaan ikinä uusintaa. Ihme kyllä Eetukaan ei heränny, vaikka oli viereisessä huoneessa. Valvottiin sitte vielä viiteen saakka, syötiin ja pelattiin korttia ja lautapelejä. En kyllä muista millon olis viimeks ns. tarkotuksella valvottu noin myöhään. Onneks sain nukkua " aamulla" puol yhteentoista. Oli poitsukin vähän väsy, kun touhusi koko illan ja nukkumaanmeno vähän silläkin venähti.

Mussakin on pientä masokistin vikaa, kun joku siitä mainitsi tuossa välipäivinä. Vaikka eikö meissä kaikissa äidiksi haluavissa sitä ole ;). Kuitenki, jotenki tuntuu hyvältä kun tulee semmonen supistus, joka sattuu. Kyllähän se hymy tulee hyytymään sitte ku kipuraja ylittyy, mutta vielä nautin näistä miedoista aalloista, etenkin kun niitä tulee vaan se muutaman päivässä.

Komeroiden siivousinnosta joku sanoi, ja samaa halua on havaittavissa. Aika hyvin oon kyllä hillinny itseäni, mutta nytki polttelis jotain touhuta. Melkein vielä mitä väsyneempi on, sitä enemmän vois jotain tehdä. Eetun lelut oon jo menny läpi, osa on siiretty yläkaappiin varastoon, kun ei se leiki kun muutamalla kerrallaan. Työhuoneen kaapeissa on ties mitä roinaa ja keittiön kaapit vois kans mennä läpi. Mutta mä taidan vähän säästellä niitä jos tässä joutuu vielä pitkään odottamaan, niin on vähän jotain tekemistä.

Mennään huomenna käymään kaupungissa jos mies saa ajoissa asiat hoidettua. Pitäis vielä ne parit isommat imetysliivit hommata, maidonkerääjä ja katsella mitä tulee vastaan. Voisi sitten varmaan sen oman sairaalakassin joskus pakata.

( . ) 105cm, eli ei oo mikään kauhean iso massu täällä. Taas on kyllä tipahtanut alaspäin. Napa on tasainen tai vähän kuopalla, riippuu vähän mun ja vauvan asennoista. Mulla ei muuten oo sitä mahaviivaakaan (en muista mikä sen nimi on). Viimeksi oli ihan himmeä navasta alaspäin. Ummetus vaivaa ja luumuja napostelen aina ohimennen. Voipa sitten siitäki arvella synnytyksen lähestyvän, ku maha alkaa kunnolla toimia =).

Tuli tosi omanapainen juttu. Taitaa aika monella olla vaan sellainen jännittynyt odotus menossa. Ja monet yrittää urakoida vauvaa pihalle ;). Muistakaan kummiski, että on raskas koitos edessä ja siihen pitää säästää voimia!

Elina ja masukki 36+

Vierailija
71/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä Nennille, Fablelle ja Äitiliinille huomiseen vauvanhakureissuun! =)

Meillä ei saunaa ole, mut aikamoinen siivousvietti on iskenyt. Miehen laitoin poikaa nukuttamaan ja oon keittiöö alottanut puunaamaan, jos sen vielä tänään sais valmiiks.

Kolmas S ei oikein vaan inspiroi, kun vähän väliä vihloo ja on niin möhkö olo muutenkin.

Tänään kääntyi hassusti nimiasian pohdinta niinpäin, et tytölle löytyi molempia miellyttävä nimi, mut nyt menikin pojan nimi uusiks, vaikka sen piti olla jo selvä... Mut näähän voi muuttua viel moneen kertaan ja sit kun näkee vauvan, ni sithän sen vasta oikeesti taitaa osata päättää?

Nyt en malta istua, siivoamaan siis!

-tau- 37+2

Ja huomen aamulla neuvolaan " räjäyttämään" vaaka jouluherkuilla aiheutetuilla kiloilla... =o

Vierailija
72/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=royalblue][size=3]Onnea Sulinalle ja Vupiille vauvojen johdosta![/size]

[color=crimson][b]Nennille, Fablelle ja Äitiliinille tsemppiä huomiseen!

bd bd bd bd[/b]

[color=maroon]Täällä ei ole tullut uusia suppareita sitten joulun, joten tilanne ennallaan. Ässät on käytössä ja rivakamman lenkkeilyn olen aloittanut, sikäli kun liukkaat kelit sen sallivat, mutta mitään ei tapahdu :(

Sulinalla tuntui olevan melko helpohko synnytys, sellainen tilauksessa tännekin päin! :) Mä olin muuten ihan varma että sulle ois tullut tyttö, kun varsinkin alussa sun masu oli ihan samanmallinen ku mulla. Mutta toisaalta noissa viimeisimmissä kuvissa sulla on ehkä enempi poikamasu.

Mutta nyt ei sen kummempaa, huomenna pitäisi hakea pinnis ja sitteri ja sitten onkin kaikki kasassa ja vauva saisi tulla jo... Muakin jännittää että milloin syntyy seuraava Terhotyttö?!?

Sinda & Nipsuneiti rv 37+2

Vierailija
73/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli siis poika. Jäi viestistä pois :)

Esikoinen 1v9kk on jo osoittanut mustasukkaisuuden merkkejä mutta myös mukavaa kiinnostusta pikkuveljeen.

T: vupii+tiuhti 3vrk

Vierailija
74/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla tuntuu olevan kova kiire maailmaan! :) Eikös niitä tyttöjä tulekaan? ;)

Outin vauvaa kävin just ihailemassa blogissa. Kyllä oli suloinen. :)

Meillä menee edelleen hyvin. Esikoinen on ollut suht rauhallinen tänään, kun mummu lähti kotiin. Vähän yrittää poukkoilla, muttei normaalia pahempaa. Että jospa se tästä alkais taas sujumaan. Vauva on yhtä rauhallinen kuin aikaisemminkin. Nyt on uutuutena se, että parina yönä on herännyt vain kerran syömään! Ihan hurjaa, jos tää meno jatkuu, nimittäin esikoinen oli ihan toista maata ois nukkunut vain tissi suussa ja heräs heti kun se otettiin pois. Tää toinen tapaus irrottaa ite tissistä, kun on saanut tarpeekseen ja käy nukkumaan. On se jännää, miten lapset voi olla niin erilaisia jo pienestä lähtien!

Onnellista alkanutta uutta vuotta ja tsemppiä tulevaan koitokseen kaikille vielä nyyttiään odottaville!

T: Monttu

Vierailija
75/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulinalle onnittelut poikavauvasta!

Kaikille huomenna käynnistykseen meneville tsempitykset ja toivotukset helposta synnytyksestä!

( . ) Tänään illalla taas tuli vessassa käydessä limatulppaa (kunnollahan se irtosi jo kaks viikkoo sitten), tällä kertaa rusehtavaa. Ja alavatsa ja -selkä on kipeänä, vähän menkkamaista kipua. Elikkäs saas nähdä tulisko lähtö tositoimiin yön aikana?! Huomenna iltapäivällä olis neuvola, joten tuun sit kertoon sen kuulumiset jos ei synnärillä olla.

Nyt sänkyyn kirjan pariin ja sit nukkumaan (jos uni tulee...)

Noopu

Vierailija
76/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisen paljon Sulinalle ja Vupiille poikavauvoista!! Hassua miten paljon poikia onkaan jo syntynyt, kukahan tosiaan saa seuraavan terhotyttösen :)

Fablelle, Nennille ja Äitiliinille paljon tsemppiä huomiseen käynnistykseen ja kaikille muillekin lähipäivinä synnyttäville toivon helppoa ja mahdollisimman kivutonta synnytystä! Tuntuu, että täällä on tosiaan joukkosynnytys käynnissä, kun lähes kaikilla on ainakin oireita, jos ei muuta. Mut johan suurimmalla osalla alkaa olla hyvät viikotkin ja mikäs sen mukavampaa kuin lukea vauvauutisia aina kun koneella käy... :)

Täälläkin uusi vuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä. Vietettiin sitä mun veljien + tyttöystävien ja toisen veljen 4 kk vauvan kera. Syötiin hyvin, pelattiin buzzia ja ammuttiin toki niitä rakettejakin, vaikkei ne oikein sumussa tahtoneet näkyäkään. Minäkin jaksoin valvoa jopa kolmeen, aika ennätys nykyään.

Tänään pakkasin vauvalle kotiintulovaatteet ja esikoiselle laukun (menee mummilaan synnytyksen ajaksi), joten enää puuttuu se oma kassi. Lipasto on nyt täynnä pikkuisia vaatteita, harsot on vielä pesemättä ja sängyn katosverho silittämättä.

Ai niin ja ostinhan mä uuden autonkin lauantaina! Meillä on kyllä ykkösautona tila-auto, mutta kun omaan autoonkin pitää saada mahtumaan tuplarattaat, kaksi istuinta, koira jne. niin vaihdettiin mun auto farmariin. En oo vielä ajanut muuta kuin pienen koeajolenkin ja autoliikkeestä kotiin, mut täytyy lähteä heti huomenna kruisailemaan :)

Hyvää vuotta 2007 kaikille terhoille perheinensä!!!

Toivotteleepi, Ariella kera Paavon rv 36+2

Vierailija
77/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]....aiemmin kirjoittaa että voisko tohon syntyneet-listaan lisätä myös viikot millä vauvat on syntyneet? Olisi kiva seurata että millä viikoilla kukakin " poksahtaa" (huhuu, [b]Monttu/Maria[/b])....

Onko teillä muilla vielä niitä hajuhimoja? Mulla tuntuu vaan pahenevan koko ajan! Kaikki kielletty varsinkin, bensa, pakokaasu, puhdistusaineet, terva jne.... Useamman kerran on pitänyt haistella uusien Emmaljungien kumisia renkaita, kun ne tuoksuu niiiiiin hyvälle! Uusi kumi ja nahka, aaah, ja uuden auton haju myös on kerrassaan vastustamaton.

Aivan sairasta.... ;) Mites muut, ainakin Maria ja Zatu kertoivat jossain vaiheessa mieltymyksistään (komposti, kirkas teippi jne...) Toivottavasti tilanne muuttuu synnytyksen jälkeen ja ei tee mieli tuoksutella muuta kuin vauvaa! :) :) Ai niin, ja yks ihana haju on kans shampoo, kun meillä käytetään sellaista syväpuhdistavaa shampoota, jossa on mentholia tai jotain, se raikas tuoksu on niin valloittava, että otan aina vaahtoa päästä ja nuuhkin antaumuksella.... Melko hupaisaa, onneksi en oo sentään laastia syönyt ;)

Sinda 37+2 edelleen

Vierailija
78/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Skoolattiin tuossa äskön ukon kans pommacilla, ku yöllä ei voinu ;)

[b]Tuoksuttelusta [/b]niin ei oo nyt mökissä kirkasta teippiä, joten en voi sanoo vieläkö se ois ihanan tuoksusta :) mut aattona huomasin ja sen jälkeen lahjapapereita polttaessa, että ne haisi hyvälle!! Lahjoja ei tullu haisteltua, mut kääreitä kyllä :D

Muuten en osaa mainita mitään erityistä tai, että jotain tiettyä tekis mieli syödä. Mitä ei tee mieli on salmiakit, sellaset Fazerin salmiakkipastillit pienissä askeissa. Se on kummallista, koska " normaalisti" ne on mun intohimo :b Kesällä meinasin sylkee pihalle, ku erehyin muutaman heittään yhtä aikaa huiviin :/ maistuvat t o s i vahvalle. Pukilta sain askin ja aattelin sen pakata kassiin (jos muistan) mukaan laitokselle. Toivoa vaan ettei himo oo vaihtunu inhoon.

Peiton alle vie nyt tie. Yö oli vähä risanen. Tuli valvottua teeveen ääressä n. kahteen ja sit ukko valvotti ehkä kolmeen. . Jospa tää yö ois parempi.

Asetelkaa tyynyt hyvin masun alle :)

Vierailija
79/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinda75:

...aiemmin kirjoittaa että voisko tohon syntyneet-listaan lisätä myös viikot millä vauvat on syntyneet? Olisi kiva seurata että millä viikoilla kukakin " poksahtaa" (huhuu, [b]Monttu/Maria[/b])....

[b]Juu, vois kokeilla laittaa nekin.. kunhan vaan jo poksahtaneet ja tulevat poksahtelevat ilmoittaa viikkonsa :)

[color=blue]Onnea matkaan huomiselle Kaikille...!!!

Maria

Vierailija
80/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppauksesta. Lähetetään voima-ajatuksia toinen toisillemme, Nenn ja Äitiliini ja kaikki muutkin, jotka ovat tositoimissa lähiaikoina. Saa nähdä saanko nukuttua, toivottavasti, sillä tää taitaakin olla viimeinen kokonainen yö pitkään aikaan. Sitä voi olla ensi yönä niin kipee tai sitten synnytys on jo käynnissä, mitä toivon, että menis kaikki sitten suht nopeesti.

Olipa lohduttavaa lukea Sulina, että sulla lähti homma eteneen jo kolmesta pilleristä. Kun niitäkin juttuja oon kuullut paljon, että käynnistellään monta päivää.

Jännittää ja toisaalta ei, olo on aika epätodellinen, että huomennako se sitten alkaa...tuntuu niin kaukaiselta vieläkin.

Mutta eipä tässä muuta, laitan väliaikatietoja, mikäli tuun kotiin välillä, mutta muussa tapauksessa sitten Marialle viestiä, kun homma on ohi.

Ja ai niin Sinda, mulla on kans noi hajumieltymykset tallella edelleen, just kaikki pesuaineet, tolu(se suihke) ja mäntysuopa, bensa ja sitten suihkusaippua jota oon ryhtynyt uskollisesti käyttään, nivean saippua, jossa avokadoöljyä. Aivan hullaannuttava tuoksu. Voisin nuuhkia mun pesusientä loputtomiin kun siitä leijailee sen saippuan viehko tuoksu nenään. Ihan kummallisia hajuhimoja kyllä ollut. Mahtaakohan näistä parantua synnytyksen jälkeen. :-)

Mutta nyt nukkumaan ja ONNEA teille muillekin koitokseen, joilla se on edessä.