Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" =" Terhot Tammikuuhun la-ma " ="

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti lasten kanssa uimahalliin. Ihanan rauhallista! Käyvät ihan kierroksilla tästä illasta, melkein pahemmin kuin jouluaattona. Aika jännä sinänsä! Ja meillähän ei ole varsinaisesti mitään ohjelmaakaan illaksi, kun mies on menossa yöksi töihin.

Ei sitten täällä ainakaan tuo eilisillan Siivous ja Saunominen tuntunut missään. No, sen verran et nesteet lähti liikkeelle ja " juoksin" koko yön vessassa ja päätä särki. Mutta ei supistuksen supistusta. Olis kyllä mielenkiintoista tietää mikä sen synnytyksen käynnistää!!! Koko syksyn täällä maannu ennenaikaisten supparien takia ja nyt ei sitten mitään kun sais ihan rauhassa supistaa ja syntyä! Ja nekin hassut kaksi päivää (yksi ennen joulua ja toinen joulun jälkeen), kun supisti vajaan viiden min välein monta tuntia kipeästi, niin täällä edelleen ollaan maha pystyssä! :)

Nenn: mulle annettiin jo silloin syyskuussa synnärillä ohjeeksi ottaa panadolia supistuksiin (silloin päiväannostus max 4tabl. a 500mg). Viimeksi ke-iltana puhelimessa kätilö sanoi että tuonkin annostuksen voi ylittää ja ottaa vaikka tuplana eli aina sen 2tabl kerrallaan. Neuvolan th oli kyllä sitä mieltä et esim 6 panadolia päivässä on jo tosi korkee annostus et kyllä silloin on jo korkea aika siirtyä sairaalaan kipulääkkeisiin. Tiedä sitte!? Ja kuumaan, pitkään suihkuun ja kaurapussia kehiin. Ja jos ne ei auta niin sitten on menoa..., kai?!

Nyt sain vihdoin laitettua vauvan vaatteet kaappiin! Ovat olleet toista kuukautta pestyinä pahvilaatikossa odottamassa inspistä... Vauvan sängynkin sais hakea kavereilta ihan milloin vaan. Sitä en ehkä viiti vielä tuoda tänne ettei kissat valtaa sitä. Mies ehtii hakea sen kun olen synnärillä, sitten joskus!

Kaikki olis valmista...

On tämä loppuodotus aina yhtä jännää ja ärsyttävää! Koko ajan sitä kyttää merkkejä mahdollisista tositoimista. Kuitenkin viikolla kun tuli H&M postimyyntikuvasto kevääksi niin haikeana katselin niitä mammavaatteita etten tuskin niitä koskaan enää käytä. Sniif! Sairasta! ;)

Lastenhoidosta synnytyksen ajan: olen valmistautunut menemään aluksi yksin ja mies tulee perässä, kun saa lapset hoitoon. Kolme kaveriperhettä tästä läheltä on kyllä lupautunut lapset ottamaan, tuli lähtö milloin tahansa. Jos lähtö tulee yöllä niin se lasten hoitoon saaminen/hoitajan tänne tuleminen vie kuitenkin oman aikansa...

Tää lähtee nyt kaivelee jääkaappia...

Ihanaa uudenvuodenaattoa möhömahaiset kanssasisaret!!!

t. H ja Iines 38+1 (ei olis syksyllä ikinä uskonut et olen päässyt näinkin pitkälle)

Vierailija
22/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.villiankka.fi/ täältä olen katsellut vaippoja hemphour merkkisiä.Jos joku kestovaipoista tietävä osaisi neuvoa,eli mitä tarvitsen yhteen vaippaan ostaa tuosta mallistosta,pää ihan sekasin noitten imu-kuori-sisävaippa asioitten kanssa?Tai ehdottaa jotain vaihtoehtoista mallistoa? Kuinka monta vaippaa tarvitsee jos ajattelee koko kestoilua?

T:Isa (vähän lyhyemmin tällä kertaa..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostivatpa äkäisiltä nuo sun supistukset! Aika sitkeä olet, kun kotona vaan eilisenkin kökit... Ilmoita sit, kun sairaalaa kohti lähdette. Vaikka keskellä yötä! Mulla on puhelin äänettömällä, niin en siihen herää, vaikka viestiä pukkaisikin. Toivottavasti kuitenkin selviät ensi vuoden puolelle! Jospa vaikka olisikin vuoden ensimmäinen tulokas Vaasassa ja omassa pitäjässäsi tuo Terhosi, niinkuin vähän vitsailitkin jo...

Mulla taas on tänään ollut joku pesänrakennuspäivä. Aamusta saakka olen laittanut sairaalakamoja ja vauvan tarvikkeita kasaan, siivonnut nurkkia ja muutenkin oikonut kotia kuntoon. Outoa, kun muuten on ollut jo pitemmän aikaa vetämätön ja aika laiskakin olo. Jospa olis etiäinen synnytyksen alkamisesta *ajattelee toiveikkaasti*

Piti kommentoida paljon muutakin, mutta enpä taida ehtiä. Täytyy mennä pesulle ja etsiä viimeiset päällemahtuvat vermeet niskaan.

Oikein hyvää vuodenvaihdetta kaikille!

¨c¨

Vierailija
24/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Outi vauvasta :)

Kyllä tosissaan alkaa oleen aika paljon enemmän noita poikia kun tyttöjä... mutta multa ainakin pitäis tulla tyttö, sitten kun sinne saakka päästään :)

nenn, koita jaksaa vielä hetki... Mutta jos et jaksa, niin onnea paljon synnytykseen !!!!

Taas se on vuosi kulunut ja uusi vuosi alkaa.. Aika kuluu niin nopeasti. Aina mä vaan sitä päivittelen kuinka nopeasti tää raskausaika on kulunut :)

Ja aika noin muutenkin..

Pitäis lähtee kohta syömään mun vanhemmille vähän tortilloita... nam...

Onkin jo vähän nälkä...

Viime yönä sattui mahaan... Oli sellasta menkkamaista kipua. että särki jatkuvasti. Oli sitä vähän ollut eilenkin, mutta yöllä jotenkin ylty. Aamulla ajattelin etten saa enää edes unta ku sattu niin paljon. Tuli kyllä mieleen ne ajat ku niiden kipujen kanssa piti kerran kuussa elää...

No olin mä sit nukahtanut kuitenkin... ja nukuttiinkin tosi pitkään. otin sit aamulla parit panadolit ja kyllä ne ehkä vähän helpotti. Ja suihkussa ku lutrasin kauan, niin sekin auttoi...

jotenkin sitä vaan on niin paniikissa heti ku jotain alkaa tapahtuu. Ku ei tiedä mitä seuraavaks tapahtuu, eikä tiedä mistä kivun määrästä tulis huolestua ja olla valmiudessa lähtöön...

Ei vielä oo kokemusta ennestään niin tuntuu niin osaamattomalta olo...

Eilen saatiin uus pesukone ja kuivausrumpu.. Ja mä oonkin sitten ku heikkopäinen pessyt pyykkiä ja heittänyt rumpuun kuivaan. Lähtee kaikki kissankarvatkin pois samalla:)

Oikein hyvää uuttavuotta kaikille!!!!!

JA PALJON ONNEA TULEVIIN SYNNYTYKSIIN!!!! :)

joko itsestään käyntiin lähteviin tai käynnistettäviin :)

myrtti-rv35+6

Vierailija
25/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset loppuivat kun menin maate, ja nyt yritän olla niin hissukseni että ei oo tottakaan. Jos nyt edes vähän onnella pysyisivät supparit poissa edes tohon lähemmäks puoleenyöhön niin olis jo se syntymäpäivä 1.1

Pian lähdetään miehen siskon luo, saa nähä jos siellä osaan olla rauhassa vai en ;)

Chikka, yritetään nyt sinnitellä huomiseen moelmmat, eiks niin?

Mua alko niin naurattamaan kun luin mitä olitte kirjoittaneet joukkosynnytyksistä huomenna kun kaikki tungetaan synnäreille yhtä matkaa, HYVÄ suunnitelma! =)

nenn

Vierailija
26/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!Aattelin pistää sulle viestiä kestovaipoista 1,5 viikon kokemuksella:)

Meillä käytössä sideharsot ja villahousut päivisin, yöksi sideharsot ja kosteutta pitävät kuoret siihen päälle. Meillä mies on tosi taitava taittelemaan sideharsoja ja laittamaan niitä vauvalle. Ite oon oikee mämmikoura ja siks oon välillä öisin käyttänyt kertakäyttövaippoja. Oon kyllä ollu tohon meijän kestovaippasysteemiin tosi tyytyväinen. Meillä on joku päälle 20 sideharsoa ja kolmet ostetut ruskovillan villahousut ja muutamat ite tehdyt hahtuvavillahousut. Niitä kuorivaippoja on kahdet. Villahousuja eikä noita kuoria tartte pestä joka käytön jälkeen, villahousuille riittää tuuletus plus et kakkatahrat pitää pestä, mut niitä ei oo ainakaan vielä tullu. Pesu 2-3 viikon välein.

Olikohan tästä mitään apua?!

(.) Ihanaa kun lisää tammikuisia tupsahtelee!!Me ollaan nyt oltu tosiaan 1,5 viikkoa kotona ja aluksi oli tosi epätoivonen olo, kun arki osottautui aika rankaksi, mutta nyt on helpottamaan päin.Yöt on ollu rankkoja mut viime yö sujui ihan unelmasti, poika nukku 3 h kolmeen kertaan, joten sain ihan ruhtinaallisesti unta. Ihana pieni mies on, nyt jotenkin osaa jo häntä ihastellakin, mun äidinrakkaus syttyi hiukan viiveellä.

Toissapäivänä oli eka neuvola. Onnin paino oli noussu tosi hyvin. Ei olis vissiin tarve antaa korviketta, mut annan sillon kun poika tuntuu jäävän nälkäiseksi yöllä. En jaksa syyllistää itseäni tuttelista, imetän sen minkä pystyn. Pääasia että poika kasvaa.

Oli kiva kun on jo palautunut omiin mittoihin niin käytiin eilen miehen kanssa alessa kun mun äiti vahti onnia. Ostettiin mulle ihania vaatteita:)

Tsemppiä kaikille tammikuisille ja varsinkin lähtökuopissa oleville:)

Beijaflor

Vierailija
27/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Täällä aika nuutuneena kirjottelen. Tullu tänään puuhattua ihan liikaa jo. Ja muka aioin olla iisisti tän vuojen loppuun. Ukko peräti imuroi osan mökkiä aamupäivällä, mut otinpa sit ite ja imuroin loppuun.

Ukko otti akan mukaan, ku lähti irrottaan bensatankkia autosta. Sinä aikana pyykkäilin, lämmitin kattilaa, tein pari pitsaa. Just olin kerenny syönnin päälle ekaa kertaa istahtaan, ku kotiutuivat. Kävin lukemassa aiemmin teiän jutut, mut vihlas jotenki niin kipeesti kylkeen ja oli hankala tässä olla, ett luovutin alkuunsa.

Järjestelen pesuainekaappia ja tein löytöjä :/ tosi vanhoja shampoita kaatelin viemäriin raakasti. No, oli siittä jotai hyötyäki, koska löysin muutaman pienen putelin. Ne pesin ja nyt niissä on tosi hyvän tuoksusia saippuoita ja shampoita mukaan laitokselle :) Mistään kaupasta en oo miniputeleita löytäny ja en varmasti ala isoja törppöjä raahaan.

Huomasin sitte syyn miksi tuntu aiemmin, ett onpas peipillä vähän potkareita. Olin unohtanu tyhjentää lipaston alalaatikon. Että nyt on vasta pestynä kaikki peipin vaatteet.

Jahas, ukko tuossa soitti. Naapureitten kans sopinu kokoontumista samaan paikkaan rakettien ammuskeluun. Kiva juttu, ku harvemmin näkee tän kujan lapset toisiaan. Osa perheistä on omissa oloissa viihtyvää sakkia. Ja meiän lisäksi neljässä mökissä on alle kouluikäsiä.

[b]Chicca [/b]:) munki piti lukee kaks kertaa, ett lauantai. .

Pikkuset kinkun jämät taitaa olla vielä jääkaapissa ukon jäliltä. Ei oo tehny mieli koskee niihin ja ne varmaan menee roskiin tai sitten jollekki koiruukselle.

[b]Heinä [/b]tuo onkin hyvä idea laittaa lapsellekki kassi valmiiksi. Ku voihan olla lähtö eessä mummolaan ellei mummo tai joku muu tuu meille.

[b]Lapsenvahdista [/b]että anoppi vasta lupas, ett arkipäivänä sen saa hätyyttää vaikka koulunpenkiltä jos tulee kiire. Äiti on luvannu aikaa sitte, että akka voi mennä sinne. Se ei oo matkan varrella, joten katotaan miten pikanen tai suunniteltu lähtö sitte tulee.

Ilman ukkoo en minäkään suostu lähteen, että täällä voi olla aika moni akka jotka jää kotio synnyttään, jos ukko estyy syystä tai toisesta :D Ei mutta vakavasti puhuen niin sitä nyt kukaan viimeksi toivois, että kotona synnyttäs.

Jos yöllä pitää lähtee niin ukon porukat on naapurissa niin ei onneks oo hankala saaha yövahtia akalle. Akkaa en halua etes aatella herättäväni keskellä yötä. Vaikka en oo kysyny niin oletan jonku raivaavan persauksensa tänne ;)

Hui, kamala ku tällasia kirjottaa " ääneen" niin alkaa tajuaan ettei kai tässä välttämättä kauaa mee jakaantumiseen.

[b]Moonchild[/b] mä kun oon luullu olevani lähes ainoo, jolla n. sadan kilsan matka taivallettava laitokselle. Elähän jätä viime tippaan lähtöä bd bd bd.

[b]Napatyngästä ja eri sukupuolesta[/b], että viimeks tais joku kätilö opastaa heti ukkoa tyngän putsaukseen. Sano perusteluksi, että ukot ei yleensä arkaile ja putsaavat pohjaa myöten. Joten harvemmin tais tulla itellä sitä hommaa tehtyä.

Mä oon kans pohtinu, ett jos tulee poika niin mites sen pippelin kanssa!! Miten se pidetään puhtaana ja oikeessa lahkeessa ;)

Mites se sanonta on, ett herrasmiehet pitää vasemmassa :D

[b]Noopu [/b]onnea pyöreästä päivästä :)

[b]Emma [/b]sairaalakassia en oo viel pakannu, mut ois kyllä ideaa ostaa joku hyvä autolehti ukolle sitte sinne. Tosin en halua kyllä, että se ois lukemisesta enempi kiinnostunu, ku minusta :O

Meiän akka kyseli, että miksi vauva nukkuu samassa huoneessa ku me. Riitti, ku kerto, että vauvan pitää syödä myös yöllä.

[b]Sunmom [/b]ei oo tietoo raparperista käynnistämisen suhteen.

[b]Nenn [/b]muistahan lähtee ajoissa laitokselle bd bd. Ja muistat siellä kylässä ottaa rennosti :)

Kauhee, ku musta alko tuntuu etten osaa varmasti etes supistuksia laskee :O Hirvittää, jos en niitä huomaa ja en kerkee sitten laitokselle.

Kaikkee sitä saa päähänsä.

Mutta naapuri ei ehtiny toista lastaan synnyttään laitokselle. Matkalla ambuun oli syntyny. Onneksi olivat kummiski saaneet kyytiin lekurin, joka oli helikopterilla tuotu paikalle, ku olivat huomanneet ajan käyvän vähiin.

Mulle iskee jo ahistus, ku aattelen, ett jos pitää ambulla lähtee oman auton sijaan. Jännitän varmaan jo sitä tilannetta niin, ett synnytys alkaa käynnistyyn sen takia nopeempaan.

Jahas pyykkikone sai hommansa tehtyä.

[size=3]Pysytään kasassa nyt ainaki reilu 6 tuntia ;)

Rauhallista loppuvuotta ja kaikkea hyvää tulevalle vuojelle bd bd terhosysterit :)

[/size]toivottelee Zatu ja peipi perheineen

36+2

Vierailija
28/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että selvisitte uudelle vuodelle =). Nennillä on jännät paikat...

MIELETÖN: TYKSissä oli hiljaista, saatiin olla vauvan kanssa kahdestaan kolmen hengen huoneessa =). Viimeiseksi yöksi saatiin huonekaveri, kovin äänekäs sellainen, meidän pikkuinenkin lopulta hermostui kun tämä toinen oli huutanut yöllä 4 tuntia putkeen.

Se remonttihan lykkääntyi TYKSissä rahapulan takia ja silti sinne uuteen sairaalaosaan ostettin tauluja en ny muista kuinka monella kymmenellä tuhannella...

Tuosta kivunlievityksestä ja supistuksista; olkaa tiukkana että saatte niitä lääkkeitä, mua oli ensisynnyttäjänä helppo viedä kuin pässiä narussa, enkä osannut vaatia helpotusta. Sen koko yön sairaalassa kärvistelin kaurapussin kanssa ja kuumassa suihkussa tuli oltua. Eli ainoat kipulääkkeet mitä sain oli aqua-rakkulat yöllä klo 00.00 ja seuraavaksi sain epiduaalin klo.16.00 eli kaurapussin kanssa 16 tuntia. Tää yöhoitaja oli tosi tylyn oloinen kun mulla oli, tuntui ajattelevan vaan että hittoako tuokin tänne änkeää kun kohtu on kiinni. Esim. kun olin muutaman otteeseen oksentanut supistustauon aikana ja soitin hoitajalle että oksennus tuli niin hän haki kipot eikä tuonut niitä enää takaisin! Onneksi aamulla tullut uusi hoitaja oli ihan erilainen, hän kävi usein juttelemassa ihan muuten vaan ja jaksoi kannustaa.

Toivottavasti en nyt pelottele teitä kun kaikilla varmaan on tunteet pinnassa oman koettelemuksen takia, mutta tekee hyvää kun saa tänne avautua =).

Se täytyy vielä mainita, että tuo mun mieheni on aivan ihana, Koko viikon jaksoi hoitaa hevoset kotona, oli päivät töissä ja illat sairaalassa ja voi että, miten joku voi olla niin onnellinen ja ylpeä pojastaan!!! Puhuu ja pussaa pikkuiselle ja hymyilee vaan. Synnytyksessäkin pärjäsi hyvin ja oli tukena. Ja tämä mies oli toukokuussa sitä mieltä että hän ei ole valmis isäksi eikä vauvaa halua =).

Voisin meidän silmäterästä kuviakin laittaa, mutta miten se parhaiten onnistuu, kuka niitä blogiin laittaa?

Mutta nyt menen kokkaamaan miehen kanssa, ihana kun yhteistäkin aikaa löytyy vielä näin paljon, päästiin yhdessä suihkuunkin kun poju nukkui rauhassa, kuten nytkin =)

-Outi

Vierailija
29/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää itsekin saada muutama rivi raapustettua, kun silloin muutama päivä sitten luin ne fiksut ohjeet, miten voi avata tän vastausruudun omaksi ikkunaksi, jolloin voi kurkkia muiden juttuja. SEn takia on nimittäin itsellä jäänyt niin vähälle nämä kirjoittelut, kun aina unohdin mitä olin lukiessa ajatellut. Mutta jospa nyt liittyisin mukaan raapustelemaan... ja vauvapuolella sitten myös!

Paljon onnea kaikille vauvan jo saaneille!

HEINÄ Mulla on kanssa sama ongelma lapsen hoitoon saamisessa synnytyksn ajaksi. Ollaan vasta muutettu kauas kauas kaikista tutuista ja oon miettinyt pääni puhki, mihin tytön sitten h-hetken koittaessa laitan. Vuorohoitokodistakin olen jo paikkaa kysellyt, mutta en tiedä onnistuuko se. Tuttuja täällä ei ole, joten mikäli sieltä ei paikkaa saa niin joudun kaiketi yksin sinne synnärille. Ei vaan yhtään innostaisi!

MOONCHILD ja ZATU täällä on ja yksi, jolla pitkä matka sairaalaan. Mulla sinne on vaan matkaa 200km! Ihan itseäkin ajatus hirvittää varsinkin, kun esikoista synnyttämään lähtiessä matkaa ola 500m. Asuttiin silloin vielä Etelä-Suomessa ja nyt siis n. 800 km pohjoisemmassa. Esikoisen kohdalla synnytys käynnistyi vesien menolla ja jotenkin toivoisin sitä myös nyt, ei tarvis miettiä milloin lähtee, kun en todellakaan tiedä milloin supistukset on semmosia, et pitäis mennä.

(.) Viimeinen neuvolalääkäri oli viime viikolla ja paikat on vielä tiukasti kiinni. KOvasti on supistellut tuolta viikolta 25, mut ei ole silti paikat avautuneet. Lääkäri totesi vaan, ettei ole vielä mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Edes verenpaineet ei ole lähteneet nousuun niinkuin esikoisesta, joka syntyi viikolla 38+4. mulla alkaa vaan yövalvomiset viedä mehuja tästä odotuksesta... Uni tulee aina vasta aamuyöstä ja sit on kuitenkin jaksettava viedä päivä läpi.

Nyt alkaa neiti väsymyskiukuttelun, kun on alkanut jättää päikkärit väliin, joten pitänee ruveta kaivamaan yökkäriä esiin ja keittämään puuroa... Eiköhän se jo seitsemältä nukukkin sitten!

Helinä ja pirpana 35+6

Vierailija
30/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestiksistä...

Mä tilasin pari eri merkkistä All-In-One vaippaa (mollavauvan ja muistaakseni bumkinsin) ja sit mulla on pari niitä äitiyspakkauksen settiä missä on kuori ja sisävaippa. Harsoista ajattelin tarvittaessa lisäimuja jos tosissaan taittelu onnistuu, kuten Beijaflor mainitsi.

Kokeilen alkuun muutamalla miltä kestoilu tuntuu ja sit teen tahi ostan lisää jos homma toimii. Oonpa saanut mummitkin innostumaan asiasta, toinen jo suunnittelee hahtuvien neulomista =)

Meillä tosiaan jo neljäs muksu tulossa. Muiden kanssa on käytetty ihan tavallisia kertakäyttövaippoja. Kestovaippailua rupesin todella ajattelemaan kun siskon 6kk tyttö oli meillä päivän hoidossa ja roskis pursuili kertiksiä (on aika kakkakone se likka).

Jostain luin että kokopäiväiseen kestoiluun tarttis n 20 vaippaa. Päivässä vissiin menee samat kuin kertiksiä eli n 7-8kpl? Muutaman päivän välein pesukoneeseen.

Tietoa löytyy hyvin mm kestovaippayhdistyksen sivuilta ja kestovaippainfon sivuilta. Ja huuto.netistä sekä babyidean kirppissivuilta löytyy käytettyjä jos haluaa tosissaan kokeilla alkuun halvalla.

Nyt vielä pari tuntia jalat ristissä ja sit peukut pystyyn että pikku-ukko hoksaisi äidin syliin tulla =)

Sunmom ja pikku-ukko, joka venyttää masua mitä mielenkiintoisempiin muotoihin...

Vierailija
31/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuhti tammikuinen otti varaslähdön ja syntyi

29.12.2006

klo 10.22

3500g

51 cm

pipo 34cm

synnytys meni hyvin ja nyt ollaan kotona !

T: vupii, Tiuhti 2vrk ja isoveli sekä isukki

Vierailija
32/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Erityisesti Onnittelut vupiille pikkuisesta! Kumpi tuli?

Tultiin just saunasta ja raketit käytiin ampumassa jo seitseman aikaan. Mies menee huomenna aamuvuoroon ja herätys on puoli 5. Nukkumaan kait lapset laitetaan kohta ja mieskin menee jossain vaiheessa. Mie saatan kukkua pitempääkin.

Tän päiväinen lenkki ei sitten tuottanut mitään tuloksia..Ei supistuksen supistusta siis kipeetä. Alapää vain sika kipee ja alaselkä myös. Että sillai.. Nyt täytyy mennä tekeen lapsille iltapalaa ...

heippa

mellum ja peukaloinen 40+0

Vierailija
33/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain teillekin tuli joulutonttu... Niinpä, kumpi tuli? Meillä kun noi esikoiset on lähes samaa ikää (03/05), niin olenkin jännittyneenä odotellu sun uutisia.

Nyt vielä toivottelen kaikille oikein iloista uutta vuotta!

Nyt miehen kanssa viettämään laatuaikaa (pitäisköhän kokeilla sitä yhtä S:ää kolmesta?!), kun jätettiin esikko mummolle (tämän ehdotuksesta) hoitoon, jos vaikka sattuis tuleen lähtö synnärille yöllä... Melkein jo uskaltaa sanoa, että meille on tulossa tammenterho =)

Noopu ja pikkukakkonen rv 40+0

Vierailija
34/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vupiille tulin vain toivottamaan paljon onnea pikkuisen johdosta! Niin sie vaan meinasit vielä tapaninpäivänä, ettei jouluvauvaa teille tule vaan oottelet tammikuun lopulle :) Eli ei sitä ikinä tiedä, milloin lähtö tulee.

Meilläkin huomenna otetaan oikein urakalla kolme s:ää kokeiluun, työkavereitten mielestä ois myös hyvä kokeilla rappujuoksua ja pyöräilyä :) Saa nähdä miten sellaisiin jaksaa.. Mä luulen, että mulla on paikat aika kypsinä, niin kauan näistä suppareista olen kärsinyt. Mutta kuten aiemmina sanoin, you never know, ehkä mä olen viimeisenä täällä kirjoittelemassa ja vaklaan vauvapuolella :)

Nyt ulos katsomaan kun naapurit ampuu raketteja, meillä ei niin ostettu omia. Pojat saavat valvoa niin myöhään kuin jaksavat, syödään vielä myöhemmin perinteiset nakit ja salaatit, siihen asti mussutellaan karkkeja (..pikkuvelu ja mies sai luvan muutamaan oluseen, sitten lapsien nukahdettua ottakoot rauhassa snapsejansa. Mä en usko, että tänä yönä synnyttämään tarvitsee lähteä ;)

Nenn: onnea koitokseen, joko sitten huomiselle taikka sitten käynnistykseen.

Mitenkäs nasu ja mansemamma? Joko h- hetki lähellä?

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TERHOLAISET!!

/ardisia

Vierailija
35/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla VUPIIN ja MIRABELLAN vauvelit olla aika tasan samanikäisiä????? Muistaakseni Mirabellankin albert syntyi kympin tienoilla 29. pvä? Aika jänskää =)

/a

Vierailija
36/81 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai, kun sitä pääsis pian itekin synnyttämään... Niin sitä toivoo, vaikka pelottaakin. Mut oispahan sekin sit ohi ja sais nyytin kainaloon.

Asukastoimikunnan järjestämä ilotulitus käytiin kattomassa kasilta ja sit pikku-ukko ite ilmottikin jo haluavansa kotiin nukkumaan, kun ei malttanut päiväunia nukkua. Syöty on ja nyt on tää mamma jo ihan väsy ja valmis sänkyyn. Jääköön nuo muut valvomaan, tää ei jaksa enää ;)

Tänää on kyllä ollut ihan hassu päivä, kun mulla on aamusta asti ollut nauru niin herkässä =D Yleensä en pahemmin ääneen enempiä naureskele ja tänään ei ole meinannut naurusta loppua tulla. Että voi sitä hauskaa olla ilman viinaakin... Tuli vaan mieleen, kun en oo kohta viiteen vuoteen nauttinut pisaraakaan, niin muutaman vanhan kaverin mielestä musta tuli sit tosi tylsä ja kuiva tyyppi, kun ei enää saaneet baarikaveria.

Nyt tosiaan höyhensaarille poistun sen mitä tuolta paukkelta karkuun pääsen =) n. 2,5h " meidän kuuhun" vaik mitäs mie tässä laskeskelen, kun menee varmaan sinne tammi-helmikuun vaihteeseen mulla...

-tau-

Vierailija
37/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se joukkosynnytys käynnissä jo, kun kukaan ei ole pinoutunut sitten eilisen illan... ;-)

Luulin jo itsekin pääseväni tositoimiin eilen yhdeksän jälkeen, kun kaksi tuntia supisteli napakasti ja tihentyen 10-6 min välein. Tulin miehen luota kotiin ja siihen lopahtivat. Koko yön nukuin ilman supparin supparia. Arvatkaa vaan ...taako! Olen niin kertakaikkisen valmista kamaa! Huomenna on (taas) se viimeinen neuvola ja toivottavasti tällä kertaa saan lähetteen synnärille. Edes painoarvioon, jos ei muuhun, niin tietää minkälaista punnaamista on odotettavissa sitten joskus, kun tuo epeli päättää lahtölaukauksen ampua, toisin sanoen edes limatulpan irroittaa. Huoh, mitä urputusta heti vuoden ensimmäiselle päivälle... Kai tämä tästä!

Ilta muuten sujui leppoisasti. Syötiin ja ammuttiin raketteja. Esikoinen oli niin väsynyt kun lähdettiin kotiin, että nukahti autoon, vaikkei matkaa ole kuin 3,5km. Suloinen pieni suklaanhajuinen prinsessa!

Hyvää tammikuuta kaikille palleroille!

Nyt on lupa poksahtaa jo monella!

¨c¨ ja Hercules 39+4

Vierailija
38/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tosiaan massasynnytys menossa, kun täällä ei vielä muita kuin Chicca!? :)

Meidän 7v sai ja halusi valvoa puoleen yöhön katsellen raketteja. Ei kuitenkaan jaksettu lähteä ulos vaan katsottiin yläkerran ikkunasta pauketta. Tyttö simahti jo paria tuntia aiemmin. Mutusteltiin sipsejä ja popcorneja yms. Ja nyt olen niiiiiiiiiiiiiiin turvoksissa ja kädet on aivan puuduksissa. Hehkeä olo ja näky!

Huh!

Mukavaa päivän jatkoa!

t. H ja Iines 38+2

Vierailija
39/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan uuden vuoden bileistä pois =) Eilinen seksi ja parin tunnin ulkona oleminen (joo se olin mä joka juoksi himoksessa ison mahan kanssa rappuja ylös-alas..:P) aiheutti mukavia supistuksia klo:23.30-01.30 mut sitten ei mitään.. aamulla yks supistus ja nyt on mahaan sattunut taas hetken aikaa.. uskoisin kyllä että pian pääsee tositoimiin.. huomenna täällä myös neuvola..

vupiille isot onnittelut =)

nyt meen siivoomaan ja vähän ulkoilemaan.. ja toivon että vähän auttais asiaa..

Tosi omanapaista,jotenkin vaan pyörii synnyttäminen mielessä..

Isot kiitokset kestovaippavinkeistä.. Osaisitko beijaflor sanoa jonkun liikkeen mistä kannattais jkl:stä käydä katsastamassa vaippoja?

T:Isa ja masukki 37+1

Onnea kaikille tammikuisille.. on se vaan ihanaa nyt kun on oma kuukausi..

Vierailija
40/81 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yhdessä kasassa vaikka eihän tuo minun aika vielä oliskaan. Tekis vaan niin mieli saada pörrö ulos.

Eilen illalla käytiin katsomassa keskustassa lasten ilotulitus ja sit saunottiin äitillä. Äiti kyl tuumas et maha on jo NIIN valtava et pitää saada TYTTÖ ulos.

Tarkoituksella mentiin kävelemällä ilotulitulitusta katsomaan jos vaikka olis vaikuttanut jotain. (ei ole pitkä matka mut en oo varmaan viimeseen kk kävellyt yhtään kun ei oo pystynyt). Viimeistään saunan löylyjen toivoin aiheuttavan jotain kun on muutaman päivän jo supistellu suht tiheään, mut ei, muutaman kipeämmän supparin tuo pörrö anto ja sit päästi minut höyhensaarille. Mut taas se alkaa. Heti kun nousee ylös alkaa supistelemaan.

Pitää vissiin kokeilla niitä kahta S myös, toinen on vähän vaikeaa kun mies on yövuoroissa. Jippii, huomenna sil alkaa 6päivän vapaat niin sit jos jotain sais aikaiSEKSI.

No nyt päästän muut kirjoittelemaan ja menen laittamaan lapsille aamupalaa. Nukkuivat ihanan pitkään kun valvoivat eilen yli 12.

VUPIIlle onnittelut pienokaisesta! Kumpi muuten tuli, joko saatiin se kauan kaivattu tyttö tuohon synnyttäneiden sakkiin???

birgit ja pörrö 36+4