Instagram ei taida oikein toimia enää
Laitoin kuvan ja pari hastagia mutta ei tule enää näkyvyyttä samoin kun joskus aikaisemmin.
Nyt edes hastagihaulla ei tule aiheeseen liittyviä kuvia kunnolla. Niin ja kuva ei ole poseeraus tms vaan muuta aihetta.
Omat seuraajat vain näkevät sitten jos näkevät mutta tylsäksipä on mennyt.
Vieläkö käytätte instaa?
Kommentit (7)
Ei edes viikkoon ole avautunut vaan pitää ladata uudestaan.
Mistä erottaa onko seuraaja AI:n luoma tili, vai aito nuori nainen? Itsellä kuvia aika miehisestä harrastuksesta (olen itse mies) ja joskus seuraajia ilmaantuu nuoren naisen näköisistä tileistä, joilla ei kuitenkaan ole kuin selfieitä omassa galleriassaan, eikä mitään aiheeseen liittyviä kuvia. Mistä tietää onko nämä aitoja vai AI, tms. feikkiseuraajia?
En seuraa takaisin jos ei ole mitään aiheeseen liittyvää henkilön omassa galleriassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa onko seuraaja AI:n luoma tili, vai aito nuori nainen? Itsellä kuvia aika miehisestä harrastuksesta (olen itse mies) ja joskus seuraajia ilmaantuu nuoren naisen näköisistä tileistä, joilla ei kuitenkaan ole kuin selfieitä omassa galleriassaan, eikä mitään aiheeseen liittyviä kuvia. Mistä tietää onko nämä aitoja vai AI, tms. feikkiseuraajia?
En seuraa takaisin jos ei ole mitään aiheeseen liittyvää henkilön omassa galleriassa.
Ne on botteja. Ihan näin naisena voin sanoa että ei tippaakaan kiinnosta seurata ainuttakaan miestä jos sillä ei ole mitään asiaa joka liittyy vaikkapa harrastukseeni. Ei tulisi mieleenkään seurata jotain random seppoa, miksi niin tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Ne on bottitilejä tai sitten farmaamassa seuraajia itselleen ja lopettavat sun seuraamisen sen jälkeen kun olet alkanut seurata heitä.
Itse en edes hae/halua lisää seuraajia. Mua seuraa instassa vain muutama ystäväni ja sukulainen ja se riittää. Eikä haittaa jos he eivät tykkää/kommentoi julkaisujani, teeb niitä harvakseltaan muutenkin. Yhtä hyvin voisin olla heihin yhteyksissä jotain muutakin kautta (vaikka faceboookissa) mutta itse tykkään instasta enemmän joten käytän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on botteja. Ihan näin naisena voin sanoa että ei tippaakaan kiinnosta seurata ainuttakaan miestä jos sillä ei ole mitään asiaa joka liittyy vaikkapa harrastukseeni. Ei tulisi mieleenkään seurata jotain random seppoa, miksi niin tekisin?
Miehenä tietysti nättien nuorten naisten kuvia on kiva katsella vaikka ei aiheeseen liittyisikään :D
Joo huonoksi on mennyt. Joskus harvakseltaan laitan jonkun kuvan.