Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuet tuli tänään, noin 1250€ mutta...

Vierailija
01.11.2023 |

Tuet tuli tänään, noin 1250€ mutta... Siitä meni 900€ vuokraan, 100€ puhelinlaskuun ja osamaksuun, 100€ ruokakauppaan, eli 150€ jäi loppu kuuksi, on kyllä nämä tuet aivan liian pienet...

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuli asumistukipäätös. Yhtiövastike on taloyhtiön remonttien takia noussut yli 300€ ja ja juuri tuon summan saan lähes eurolleen asumistukena.

No et kyllä saa ainakaan tuohon asuntoon. Asumistuki kattaa max 80% asumiskuluista, vaikka olisi miten pienet tulot. Ensi vuodesta alkaen vähemmän.

Mites muuten ensi vuonna sun tuet, kun omistusasuntoon ei enää myönnetä asumistukea?

Olen siis eri kuin aloittaja, joka asuu vuokralla.

Ensi vuoden tuet ja siitä eteenkin päin pysyy samana omistusasuntoon. Leikkaukset ei koske minua.

En usko tätä.  

En mäkään usko ja siksi että tuollaisen väitteen lausuminen edellyttäisi tulevaisuuteen oikein näkemistä. 

Vierailija
242/242 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kouluttautua. Kyllä sinä nyt jonnekin kouluun pääset. Mä opiskelen jo kolmatta tutkintoa. Tällä kertaa amk-tutkintoa kuntoutusrahalla, kun meni työkyky täysin edellisiin ammatteihin ja lähes kaikkeen työhön. Kuntoutusraha on vajaa 2000€/kk nettona. Sinä saisit melko varmasti opiskella työkkärin rahoilla jos sulla ei koulutusta ole ja oot jo vähän vanhempi. Kannattaa ajatella hieman pitemmälle näitä asioita. Ota selvää eri koulutusista, niin minäkin tein, ja sulla ei taida olla edes terveydellisiä rajoitteita joten tilanteesi on siinä mielessä hyvä. 

En ole edes ammattikouluun päässyt

ap

Miten tämä on oikeasti edes mahdollista että millekään amislinjalle ei pääse? Täytyy olla kyllä melkoinen major loser. Mene vaikka iltalukioon että saat koulua käytyä eteenpäin.&nb

Ei kiinnosta lukio, se ei edes työlllistä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi