Pidätkö kiihottavana jos mies tulee ja sormeilee sinua haistellakseen "naisensa hajuja"?
Eli vähän niinkun muuten vaan tulee ja työntää käden housuihisi sitten nuuhkii sormensa saadakseen naisensa hajuja reseptoreilleen. Onko sellainen kuumottavaa vai ällöä?
Kommentit (27)
Pitäisikö nainen siitä, että laitettuaan sormen sisällesi työntää sen suuhusi, jotta voit maistella miltä pillusi maistuu?
Vierailija wrote:
Minun mieheni pitäisi ällönä eikä koskisi, mutta minä tykkäisin. Valitettavasti valitsin miehen, joka ei ole niin kiinnostunut seksistä.
Onko semmosia miehiä edes olemassa???
M17
Suhdetta takana 20vuotta eikä mies ole vielä kertaakaan laittanut sormiaan lähellekään jalkoväliä, ei ennen eikä jälkeen seksin eikä seksin aikana.
Jos nykyinen lähes seksitön liitto päättyy eroon, aloitan uuden suhteen vain sellaisen naisen kanssa jonka pakaroiden välistä saan ottaa kunnon nuuhkuttelut aina halutessani
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä todellakin tykkään ja mieheni tekeekin tuota aika ajoin.
Yllättävän kielteisiä vastauksia tullut.
N35
Kovin monella naisella on hyvin kielteinen ja hankala suhde alapäähänsä. Hajukin on jotain ällöttävää.
Jep. Sen haistelu on ällöttävää mutta silti edellytetään että miehen pitäisi sitä nuolla
Helvetin hyvä pointti ja hyvin tuotu esiin.
Seuraavan kerran kun pillunhajusta ällöttelevät naiset, teidän mies kieltäytyy antamasta teille suuseksiä niin älkää ihmetelkö. Kuka nyt ällöä haisevaa suolenpätkää nuolisi? Koska eihän se ällönä voi ketään kiinnostaa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä todellakin tykkään ja mieheni tekeekin tuota aika ajoin.
Yllättävän kielteisiä vastauksia tullut.
N35
Kovin monella naisella on hyvin kielteinen ja hankala suhde alapäähänsä. Hajukin on jotain ällöttävää.
Jep. Sen haistelu on ällöttävää mutta silti edellytetään että miehen pitäisi sitä nuolla
Helvetin hyvä pointti ja hyvin tuotu esiin.
Seuraavan kerran kun pillunhajusta ällöttelevät naiset, teidän mies kieltäytyy antamasta teille suuseksiä niin älkää ihmetelkö. Kuka nyt ällöä haisevaa suolenpätkää nuolisi? Koska eihän se ällönä voi ketään kiinnostaa!
Miksi kuvittelet että alapäätään epämiellyttävänä pitävät vaatisivat tai haluaisivat suuseksiä?
Ei nyt sisään asti mutta siinä suulla kun hieman pyörittelee