Pidätkö kiihottavana jos mies tulee ja sormeilee sinua haistellakseen "naisensa hajuja"?
Eli vähän niinkun muuten vaan tulee ja työntää käden housuihisi sitten nuuhkii sormensa saadakseen naisensa hajuja reseptoreilleen. Onko sellainen kuumottavaa vai ällöä?
Kommentit (27)
Ällöä, varsinkin jos työntää sormen perseeseen.
Vierailija wrote:
Ällön puolelle kallistuu varsin voimakkaasti.
Et siis halua, että uros haistelee ja on kiinnostunut naaraansa hajusta? Pitäisi vissiin ennemmin olla kiinnostunut rouvan mieltymyksestä runouteen ja georgialaiseen ruokakulttuuriin?
Ällöä.
Mutta jos kesken seksin vähän haistelee sormia, niin se on ok.
Vierailija wrote:
Tämähän on ihan parasta 😍
Mun pilde ei kyllä haise, korkeintaan tuokuu ruusulta.
En kyllä pidä mitenkään kiihottavana, enemmän ällöttävänä. En ymmärrä miten joku pillun haju voi olla kenestäkään kiihottavaa
Vierailija wrote:
Mun pilde ei kyllä haise, korkeintaan tuokuu ruusulta.
varmaan johtuu siitä ettei sulla ole pildeä veeti
Vierailija wrote:
En kyllä pidä mitenkään kiihottavana, enemmän ällöttävänä. En ymmärrä miten joku pillun haju voi olla kenestäkään kiihottavaa
Ei se olekaan. Naisen perseen tuoksu taas on äärimmäisen kiihottavaa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko täällä kymmeniä kakkafetisistejä vai onko aina sama tyyppi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko täällä kymmeniä kakkafetisistejä vai onko aina sama tyyppi?
Kyllä meitä pyllyfetisistejä on useampia. Sinulle se ei vaan tunnu kertakaikkiaan menevän jakeluun että kaikkien ihmisten pyllyt eivät ole jatkuvalla syötöllä ulosteen tahrimia kuten sinulla itselläsi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Et siis halua, että uros haistelee ja on kiinnostunut naaraansa hajusta? Pitäisi vissiin ennemmin olla kiinnostunut rouvan mieltymyksestä runouteen ja georgialaiseen ruokakulttuuriin?
En halua. Jos noista kahdesta pitää valita ottaisin jälkimmäisen vaihtoehdon vaikkei se sydäntä lähellä olekaan. Mutta ei sentään ällötä.
Sormi peräaukossa testaamassa ei ole mukava elämys.
Naisen sohvan haistelu naisen perseen hajun toivossa ei ole kiva juttu.
Minä todellakin tykkään ja mieheni tekeekin tuota aika ajoin.
Yllättävän kielteisiä vastauksia tullut.
N35
Vierailija wrote:
N35
Kovin monella naisella on hyvin kielteinen ja hankala suhde alapäähänsä. Hajukin on jotain ällöttävää.
Minun mieheni pitäisi ällönä eikä koskisi, mutta minä tykkäisin. Valitettavasti valitsin miehen, joka ei ole niin kiinnostunut seksistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N35
Kovin monella naisella on hyvin kielteinen ja hankala suhde alapäähänsä. Hajukin on jotain ällöttävää.
Jep. Sen haistelu on ällöttävää mutta silti edellytetään että miehen pitäisi sitä nuolla