Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies juo taas!!! Nyt on taas juonut 10 olutta, joka ilta!!!

Vierailija
31.10.2023 |

Koko 3 vuoden verran oluen litkiminen on ollut päivittäistä.

5-8 annosta/per arkipäivä, vkon loppu pe ja la 10-12 annosta/ilta.

Mies oli kolme viikkoa raitis.

Pyynnöstäni ja iltajuopottelu käynnistyi viikko sitten uudelleen riidan päätteeksi ja on tauon eli ratkeamisen  jälkeen mennyt kahta kauheammin.

Joka ilta n. 10!! Myös arkena.

Eroko!?

Mies lupasi taas lopettaa uudelleen.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taasko kerran alkoholisti yritti päästä alkoholista eroon vähentämällä annosten määrää ja muuttamalla juomatapoja? Ne yritykset ovat aina tuhoon tuomittuja, sillä alkkis ei pääse alkoholista eroon muuten kuin luopumalla alkoholista kokonaan. Sen tuokin esimerkkitapaus taas kerran todistaa.

Voimia.

Moni mies luopuu Alkosta vasta kun vaimo jättää tai kuolee - tai alkaa nähdä pikku - ukkoja.

Tämä ainakin nähty monta kertaa ja monta tapausta, sivusta.

Vierailija
42/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eihän tuo nyt mitään haittaa, pikku kaljottelua tuo on. Ota siltä poskeen ja sit annat sille kakkosta niin kyllä se siit suttaantuu. 

Tää. Kun akat vain tajuaisivat miesten yksinkertaisia tarpeita:

- 1. ruokaa

- 2. pillua & pyrstöä (ilman kitinää tai "pääkipuja")

- 3. kaltsua kohtuudella

Niin sitä ei tarvisi tintata ilman takaraivoa joka päivä, koska kohdat 1 & 2 ei täyty.

- Osta seksinukke, se on hiljaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, koska selvästikään ei aio lopettaa juomista ja se tulee vain pahenemaan. 

Ansaitset parempaa. 

Oma isäni joi niin kauan että maksa pamahti ja kuoli. Mikään ei saanut häntä lopettamaan, ei mikään. 

Vierailija
44/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näyttää siltä että alkoholi on suurempi ongelma sinulle kuin miehellesi. Miestä et voi muuttaa, joten nyt kannattaa miettiä jaksatko itse katsella tuommoista lopun elämää? Et voi muuttaa kuin asennettasi.

Ei tartte katsella. Lähtee vaan läiskimään, nostaa kytkintä, niin siitähän se ukko saa vaan yhden syyn lisää juoda. Mitäs sitä alkoholisti muuta tarvii, kuin oman rauhan ryypätä täysin nalkutusvapaasti. Mukavampihan se on pulloja availla, kun siitä ei tule keltään mitään sanomista. On se tilanne alkoholistilla mikä vaan, niin ainahan siinä syitä juoda on. Suurin ongelma alkoholista siinä sille juopolle on, eikä sillä joka sitä juomista sivusta katselee. Ongelmat alkaa siitä kun alkoholiin koukuttuu. 

Vierailija
45/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että lähdet. Onhan toi ihan hirvee määrä ja viä päivittäin. Eikö se mies haise öisin ja kuorsaa? Jos mun mies juo niin hän nukkuu silloin vierashuoneessa koska se haju on ihan hirvee eikä sitä kuorsausta jaksa kuunnella. Mun ei tartte kärsiä siitä jos toinen haluaa juoda. Meillä ottaa joka viikonloppu ja mulle se on vielä ihan ok kunhan saan nukkua rauhassa eikä ihan perseitä vedä. Iän myötä on määrät vähentyneet. Jos olisi päivittäistä niin menisi arki liian raskaaksi.

Vierailija
46/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sillä oli vain alkoholi vaje.

Kyllä se tasottuu.

Höpö höpö. Tollasen tauon jälkeen pitäisi riittää entistä vähempi. Toleranssi laskee.

Kyllä tuossa on vain yhdestä asiasta kyse, ongelmasta, joka pyrkii luisumaan käsistä.

Vierailija
47/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä alkkis. Hukkaat elämäsi tuollaisen katseluun. Olet jo tuhlannut monta vuotta tuohon. Et ole sinäkään kovin terävä kaveri.

Vierailija
48/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taasko kerran alkoholisti yritti päästä alkoholista eroon vähentämällä annosten määrää ja muuttamalla juomatapoja? Ne yritykset ovat aina tuhoon tuomittuja, sillä alkkis ei pääse alkoholista eroon muuten kuin luopumalla alkoholista kokonaan. Sen tuokin esimerkkitapaus taas kerran todistaa.

Voimia.

Moni mies luopuu Alkosta vasta kun vaimo jättää tai kuolee - tai alkaa nähdä pikku - ukkoja.

Jokaisella on omat kokemukset. Itse olen nähnyt asioiden menevän niinkin päin, että kun vaimo jättää, niin siitä se juominen vasta alkaa, eikä lopu vasta kuin sitten kun alkoholisti kokee jonkun pysähdyksen. Kun tulee vastaan se piste, josta eteenpäin ei ole valmis jatkamaan. Siinä kokee sitten sen herätyksen, jossa alkaa tajuta asioita. Vasta siitä on alkanut raitistuminen. 

Ihmisiä on niin monenlaisia jo pelkästään alkoholisteissa, että asiat menevät niin monella erilaisella ja ihmeellisellä tavalla. On montaa erilaista tarinaa.

Kiitos kommentista.

Vierailija
49/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun kerroit. jeppe juo kun jeppeä janottaa.

Vierailija
50/63 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole lapsia!

Vierailija
51/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voimia.

Mikäänhän ei tuossa viittaa alkoholismiin, mutta itse olen sellainen ja voin silti juoda pari päivää tai viikonkin ja olla puoli vuotta juomatta kuten nykyään teen, eli annosten vähentäminen on onnistunut loistavasti.

Vierailija
52/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä olikaan ongelma? Mies lupaa lopettaa joka päivä eli noin 340 kertaa vuodessa, jos on peräti 3 viikkoa ollut juomatta.

Onko ongelma se, että valehtelee vai se, että sinulla ei enää ole selväpäistä kumppania? Asiassa on vain yksi ratkaisu: sinä lakkaat katsomasta juomista, tavan päätät itse. Älä koskaan enää nalkuta vaan ilmoita riittävän selväsanaisesti että sinä et enää ole hänen seurassaan silloin, kun on juonut. Ja pidä päätöksesi!

Vierailija
53/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näyttää siltä että alkoholi on suurempi ongelma sinulle kuin miehellesi. Miestä et voi muuttaa, joten nyt kannattaa miettiä jaksatko itse katsella tuommoista lopun elämää? Et voi muuttaa kuin asennettasi.

Ei tartte katsella. Lähtee vaan läiskimään, nostaa kytkintä, niin siitähän se ukko saa vaan yhden syyn lisää juoda. Mitäs sitä alkoholisti muuta tarvii, kuin oman rauhan ryypätä täysin nalkutusvapaasti. Mukavampihan se on pulloja availla, kun siitä ei tule keltään mitään sanomista. On se tilanne alkoholistilla mikä vaan, niin ainahan siinä syitä juoda on. Suurin ongelma alkoholista siinä sille juopolle on, eikä sillä joka sitä juomista sivusta katselee. Ongelmat alkaa siitä kun alkoholiin koukuttuu. 

Mies juo yleensä kahdesta eri syystä:

A. On akka, joka nalkuttaa tai muuten antaa aihetta juomiseen.

B. Ei ole akkaa, ja juo sen puutteeseen.

Molemmissa tapauksessa akka voi olla aivan sama, eli B juo siksi kun se A:n akka hänet aikoinaan jätti (= minä). Tästä huomaamme, että monilla naisilla on tapana löytää aina yhtä juoppo mies kuin oli edellinenkin.

Vierailija
54/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn tilanteessa rupeaisin järjestämään eroa. Hommaamaan asuntoa jne.

Mies ei raitistu jos ei sitä itse halua. Ja nyt ei selvästi halua riittävästi. Mitä iloa tuollaisesta puolisosta on joka ryyppää. Menee hirveästi rahaa, haisee pahalle, ei jaksa lähteä lenkille ym seuraksi, ei kehtaa viedä juhliin ym kun ryyppää vaan jne jne

Vierailija
55/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lopeta miehen ympärillä pyöriminen.. Lopeta myös annosten laskeminen. Lopeta nalkutus. 

Vierailija
56/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se on juotava kun janottaa. Ihan perus asioita on ap:lla vielä opeteltavana.

Vierailija
57/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voimia.

Helpompi lopettaa juominen kun se juomisen syy poistuu. Näin oli minullakin.

Vierailija
58/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mun äiti. Eikä kuulemma ole mitään ongelmaa. Ei vaikka pitää muka salaa käydä kiskomassa kaljaa kun on meillä kylässä, kun me pahikset emme anna pienten lasten nähden kitata. Ei siis mitään ongelmaa. 

Vierailija
59/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron ja lähdet. Ei muuta.

Vierailija
60/63 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ämpärillisen keskikaljaa? 20 kpl puolen litran tölkkejä? On siinä miehellä reippaan kokoinen pötsi ja rakko. Mitäs eläinlajia hän edustaa?