Onko Booztlet.com huijaus? Oletteko muut tilanneet tuolta ja miten on käynyt ongelmatilanteessa, saitteko koskaan rahoja takaisin?
Koskaan en aiemmin tuolta ollut tilannut, mutta rohkaistuin tilaamaan takin nyt syksyllä talvea varten. Se saapui kyllä nopeasti, mutta (en tiedä onko tämä bootzletin vai kuljetusliikkeen vika) pussi oli aivan törkyisen likainen, näytti siltä että sitä olisi pyöritelty jossain multaisessa perunapellossa ja kaadettu sitten päälle vielä roskaa.
Oli pakko eteisessä heti imuroida ja pyyhkiä pussi etten levitä likaa, hiekkaa, roskaa ja multaa pitkin asuntoa.
Onneksi takki sentään oli sisällä omassa pussissaan pakkauksen sisällä, mutta sekin oli sitten likainen. Jotain tahmaisia tahroja sisäpuolella ja yksi purkautuva sauma jo valmiiksi.
Tein yllämainituista reklamaation ja Bootzlet ilmoitti, että ovat hyväksyvät reklamaation ja tulen saamaan rahani takaisin. Palautin takin palautusetiketillä ja otin kuitin palautuksesta talteen.
Noh, eipä ole rahoja kuulunut eikä näkynyt. Maksoin tuotteen siis tilauksen yhteydessä, kun en halunnut maksaa yli kymppiä ylimääräistä toimitus+laskutuskuluina.
Onko tuo koko pulju huijaus, vai onko joku saanut sieltä jotain hyvällä menestyksellä ostettua? Onko kukaan saanut rahojaan takaisin? Bootzlet kertoo aspa-sivuillaan, että heidän lähetysseuranta katkeaa, kun paketti on saapunut jakelijalle ja rahojen palautuksessa voi kestää jopa 28 päivää.
Kommentit (9)
En enää tilaa. Aikaisemmin tilasin, kun en halunnut heti maksaa ennen kuin olen kokeillut vaatetta tai kenkää. Mutta laittoivat sivuilleen tilin, mikä nousee korkoa ajan ja tulee tilinhoito maksuja?! Vaikka en enää tilannut ja hoidin maksuni, niin jälkikäteen tulee ilmoitus, että en ole hoitanut tilinhoito maksuja? En enää tilaa, täysi huijari firma. Luulevat olevansa sama, kuin pankki.
Vierailija wrote:
En enää tilaa. Aikaisemmin tilasin, kun en halunnut heti maksaa ennen kuin olen kokeillut vaatetta tai kenkää. Mutta laittoivat sivuilleen tilin, mikä nousee korkoa ajan ja tulee tilinhoito maksuja?! Vaikka en enää tilannut ja hoidin maksuni, niin jälkikäteen tulee ilmoitus, että en ole hoitanut tilinhoito maksuja? En enää tilaa, täysi huijari firma. Luulevat olevansa sama, kuin pankki.
Tarkoitatko nyt osamaksua, vai jotain luottotiliä? Kovasti kaupat yrittää näitä kyllä tyrkyttää, Ellos ainakin lähettelee sähköposteja ja yrittää saada ottamaan jotain niiden omaa elpy-luottoa.
Itselläni on nykyään semmoinen systeemi, että ostan vain sellaista, minkä pystyn sillä hetkellä maksamaan. Ei enää osamaksuja eikä mitään luottoja eikä lainoja.
Tiedätkö suuren verkkokauppa Boozt:n? Booztlet on sen outlet myymälä. Olen tilannut monesti ja ollut tyytyväinen. Maksan verkko-ostokset aina luottokortilla. Luottokortilla on ostoturva tuollaisissa tapauksissa. Eli he hyvittäisivät rahasi, jos myyjä ei niin tee. Itselläni tosin palautukset ovat toimineet tuonne moitteetta. Pitkä käsittelyaika on enemmän normi kuin poikkeus.
Ei ole huijaus, mutta palautus maksaa!
Niillä on sivuilla sellainen aktivoi lisäalennus-kohta jossa luvataan vaikka miten suurta lisäalennusta jos tilaa väh.2 tuotetta väh. 69€:lla.
Mä olisin ostanut n.150€ kengät ja n.80€ mekon, molemmissa tuotteissa oli tuo aktivoi lisäale-ilmoitus. Kassalla kuitenkin näiden hinnat ihan nuo samat, oli vain tuotteen alkuperäisestä hinnasta saatu näyttämään että olisi isot alet. Siis EI MITÄÄN extra-alea aktivoitunut siellä ostoskorissa!
Eli se ominaisuus ainakin silkkaa harhaanjohtamista ja k u s e t u s t a.
EN TILANNUT!
Tilasin booztletilta muutaman neuleen ja aurinkolasit. Sieltä saapui kyllä aurinkolasit mutta aivan eri kuin tilaamat. Halusin kuitenkin nuo tilaamani aurinkolasit niin piti toki palauttaa ne väärät ja erikseen tilata uudelleen ne aurinkolasit jotka jäi saapumatta. Sanoivat palauttavansa ekasta tilauksesta rahat ja sitten tuosta uudesta tilauksesta erotuksen kun hinta oli jo muuttunut sekä postikulut. Laittoivat oikein linkin uudelleen tilaamista varten. No enpä sen tarkemmin katsonut niin tein annetun linkin kautta tilauksen. Tilaus tulikin sitten booztin kautta kun linkki oli virheellisesti heidän antamanaan sinne. Eivät kuulemma voi tuosta tilauksesta nyt hyvittää ylimääräistä maksua vaan olisi taas pitänyt tehdä uusi tilaus ja palauttaa booztilta tilaamat. Tällä hetkellä tilanne siinä että melkein 100€ yhteensä noissa aurinkolaseissa kiinni, booztin paketti saapunut eikä sieltä enää vastata kun ilmoitin etten todella ole enää tilaamassa uudelleen mitään vaan haluan maksun palautuksen noista aurinkolaseista. Tämän lisäksi vielä otin tänään neuleen käyttöön niin siinähän onkin reikä..
Tilasin trendsin ja jotain muuta, tilauksen arvo noin 130 . Hyödynsin sitä 2x tavaraa ja saan alennuksella. Se kyllä toimi. Takki tuli ja oli muuten ok, mutta aivan liian suuri. Palautin trenssin ja sain jokin aika sitten heiltä viestin, että olen saanut palautuksen suuruisen etukoodin, joka voimassa vuoteen 2027 asti. Olen ennenkin tuolta ostanut ja joskus harvoin palauttanut ja aina saanut rahana takaisin. Maksutapana käytän luottokorttia. Pitää valittaa ja kysellä miten toiminta muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin trendsin ja jotain muuta, tilauksen arvo noin 130 . Hyödynsin sitä 2x tavaraa ja saan alennuksella. Se kyllä toimi. Takki tuli ja oli muuten ok, mutta aivan liian suuri. Palautin trenssin ja sain jokin aika sitten heiltä viestin, että olen saanut palautuksen suuruisen etukoodin, joka voimassa vuoteen 2027 asti. Olen ennenkin tuolta ostanut ja joskus harvoin palauttanut ja aina saanut rahana takaisin. Maksutapana käytän luottokorttia. Pitää valittaa ja kysellä miten toiminta muuttunut.
Tietenkin se on kannattavampaa antaa lahjakortti, eli saavat pitää asiakkaan rahat ja sinun pitää ottaa joku tuote tilalle. Tuote ei maksa firmalle saman verran kuin se rahasumma, koska nuo on ylijäämätuotteita muutenkin ja niissäkin on katteet.
Ihan legimi kauppa on.