Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot ostaa BlackFridayna? Itse en mitään tavaraa ehkä, mutta matkat tai hotelliyöt

Vierailija
31.10.2023 |

kiinnostaisi.

Ja tietty jos jotain halvalla saa, niin sitten, mutta vain tarpeeseen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ostaa kiippari/piano/midikontrolleri, mutta en usko mustan perjantain vaikuttavan niiden hintoihin mitenkään, joten pulitan varmaan täyden hinnan kunhan olen päättänyt minkä ostan.

Vierailija
22/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinkuivaaja on jo 16 vuotta vanha. Jos kohdalle sattuu supertarjous saatan tilata uuden koneen nein, että samalla viedään vanha pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ostan ehkä bluetooth-kuulokkeet lenkkeilyyn, jos löydän hyvän alennuksen. 

Samantyyppiset aikeet mulla.  Nyt päivällä katselin ja otin hinnoista kuvakaappaukset eri myyjiltä, helpompi vertailla onko oikeasti alennuksessa.

Vierailija
24/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt tämän jo monesti, mutta kysytään vielä kerran: Milloin se musta perjantai on?

Vierailija
25/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen kysynyt tämän jo monesti, mutta kysytään vielä kerran: Milloin se musta perjantai on?

24 Marraskuuta

Vierailija
26/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää Black Friday touhu ole Suomessa kuin nimellinen juttu. Ihan samat alet on käynnissä vuoden ympäri, ei yhtään mitään super hyper aleja ole näkynyt. En varmaan taaskaan osta mitään, koska en näe mitään mikä olisi niin hyvässä alessa, että olisi se ihan pakko ostaa. Joku -25% ei tunnu missään 😒

Vierailija
27/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mietin valvontakameran ostoa sisätiloihin uusien seksuaalilakien takia.

Et sä sitä runkkaamiseen tarvitse, paitsi jos haluat jälkeenpäin katsella omaa suoritustasi 🙄

Vierailija
28/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nordnetilla sama kampanja kuin ennenkin, aion ostaa osakkeita.

Vierailija
29/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson Pentik,Stokka ja Joutsen. Käytin hyväksi myös hullut päivät. Mulla tietty skaala ja katson onko niistä mikään tarjouksessa.

Vierailija
30/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse katson Pentik,Stokka ja Joutsen. Käytin hyväksi myös hullut päivät. Mulla tietty skaala ja katson onko niistä mikään tarjouksessa.

Laatutavaraa on kiva saada alennuksessa ja vaikka antaa jouluna lahjaksi.

Vierailija
31/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta yhtään mitään. 

Vierailija
32/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En osta yhtään mitään. 

En minäkään, eikä moni muukaan, ja kauppiaat voi syyttää siitä ihan vain itseään ja omaa epärehellistä toimintaansa. Oikeat tarjoushinnat on niin harvassa, että ei maksa vaivaa ruveta vertailemaan. Antaa olla. 

Vierailija
33/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meneekö joku vielä noihin huijauksiin, ei ne oikeasti ole mitään halpoja hintoja, tammikuussa saa halvemmalla.

Lisäksi samat roinat olivat myynnissä huokeammalla lokakuun alun aleissa. Black Fridayssa on jo pikkuisen joululisää. Sama kuvio joka helkutin vuosi.

Vierailija
34/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliput

Vierailija
35/35 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitään ylimääräistä ei ostella enää koskaan siitä on WEF köyhdyttämisen agenda pitänyt huolta... ja tämä ei pääty enää koskaan... 2020-2023 olivat agendan aloitusvuodet ja kyyti on kylmää pysyvästi, ei ole paluuta...

Äläpä nyt höpäjä ennen kuin vastarinta on kunnolla noussut tälle. Turha tietää muutenkaan liian varmasti mitä tulee tapahtumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän