Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein äsken ruokaa itse pitkästä aikaa. Saa onnitella!

Vierailija
31.10.2023 |

Hyvä mieli tuli. Olen ollut nyt jo parisen vuotta huonossa kunnossa masennuksen ja burn outin vuoksi. Tein äsken kanarisottoa ja salaatinkin lisäksi. Ihanaa, kun saa taas edes joitain pientä tällaista aikaan.

Pitäkää minulle peukkuja, että hyvä suunta toipumisessa kantaa! Huomenna ajattelin käydä aamulla kävelyllä, jota en myöskään ole pystynyt tekemään pitkään aikaan. Yritän toki, että en nyt yritä liikaakaan kerralla, mutta jos pieniä asioita yksi kerrallaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on tapana kuunnella hyvää musiikkia ruokaa tehdessä ja jalat vispaa lattialla samalla kun teen ruokaa ja laulan nuotin vierestä. 

Vierailija
2/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olet onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kaikkea ihanaa Sulle! Syö reilusti ja koita päästä kävelylle, kyllä se elämä siitä pikkuhiljaa vauva-askelin kirkastuu. Olen iloinen Sun puolesta! Mulla menee ny just huonosti mutta ehkä se tästä joskus paranee.

Vierailija
4/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella ylpeä sinusta, miten olet jaksanut kaikkien vaikeuksien jälkeen nousta ylös. 💚

Muista, se, että teet 1% enemmän yhtenä päivänä kuin edellisenä, on aina eteenpäin menemistä ja parempi, kuin 0%!

Vierailija
5/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kyllä pidän sulle peukkuja, pidä säkin mulle. Samat on ongelmat.

Sun kirjoitus antoi mulle pontta lähteä kauppaan. Nyt heti. Kiitos!!😃

Vierailija
6/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pääasia että sä yrität, se on tärkeintä. Vaikka ois kuinka pimeetä, se on silti tärkeetä taistella kokoajan. Ne pienet asiat voi olla juurikin niitä asioita mitkä pitää ihmistä hukkumasta kokonaan sinne pimeyteen.

Ei nää helppoja asioita ole, mutta muista, niiden ei oo tarkotuskaan olla ;)

T: "ii ggor"

Vierailija
7/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
8/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä suruksi muuttuu, etkä sä huomenna mihinkään kävelylle mene, on pimeää, kylmää ja ankeaakin.

Vierailija
9/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä se vielä suruksi muuttuu, etkä sä huomenna mihinkään kävelylle mene, on pimeää, kylmää ja ankeaakin.

Ankeuttaja, mene peräkammariisi häpeämään.

Vierailija
10/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on 🌞 ja sydämessäsi 🌹

Vierailija
11/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ankeuttaja, mene peräkammariisi häpeämään.

Olen jo, onneks wifi yltää tännekkin.

Vierailija
12/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Yksi merkittävä virstanpylväs nyt saavutettu. Mahtavaa! Ja olet aivan oikeassa, pienin askelin eteenpäin, yksi asia kerrallaan. Eikä oo ees mikään pieni asia laittaa ruokaa tai lähteä kävelylle. Paljon asioita pitää hallita, jotta niistä suoriutuu. Ei vaan normaalilla toimintakyvyllä varustettu ihminen osaa sitä ajatella, huomaa vasta kun haasteet tulee omalle kohdalle. Kaikkea hyvää sinulle ja toipumisen tiellesi!

Vierailija
13/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toivottavasti sun asiat järjestyy, kuulostat tosi onnettomalta. Ei se onni tosin löydy muiden mieltä pahoittamalla, mut kyllä sen jo varmaan tiedätkin. Kaikkea hyvää sinulle. 

Vierailija
14/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap paikalla: kävin tosiaan kaupassa, ja sen sait aikaan SINÄ!

Tiskit on tiskattu, sateessa kastuneet ulkovaatteet kuivumassa ja ruoka uunissa.

Vierailija
15/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tänne tullut paljon ihania, kannustavia viestejä! Kiitos <3 Ja pidän peukkuja teille toisillekin, joilla ollut hankalaa! Kyllä me tästä vielä askel kerrallaan kuntoudutaan!

Ja ihan mahtavaa, jos viestini sai jonkun jopa kannustamaan kauppaan lähtöön! Eikö oo mukava saada pieniäkin asioita aikaan! Paitsi että tekeminen palkitsee, itse tehty ruoka on myös kyllä niin paljon parempaa kuin mitkään einekset. Ihana ottaa lautaselle lämmintä vasta valmistunutta ruokaa kattilasta!

Jep, pitää muistaa rauhassa edelleen asia kerrallaan ja onnitella itseä aina, kun edistyy jossakin pienessäkin asiassa! Saisipa nyt just mm. tehtyä useammin kunnon ruokaa. Aloitan helpoilla, seuraava bravuurini voisi olla vaikka tonnikalapasta :) 

Vierailija
16/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kivoin viesti tällä palstalla aikoihin. Kaikkea hyvää sulle ap. 

Vierailija
17/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko ap paikalla: kävin tosiaan kaupassa, ja sen sait aikaan SINÄ!

Tiskit on tiskattu, sateessa kastuneet ulkovaatteet kuivumassa ja ruoka uunissa.

Voi että, melkein herkistyin! Tuli ekstrahyvä mieli tälle illalle, jos sain samalla jonkun muunkin innostettua tekemään asioita taas eteenpäin! Pienestä se lähtee 💪

Vierailija
18/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli tehdä pitsaa, mutta se on puolta kalliimpaa ja huonompaa kuin että tilaan foodoralta flash tarjous perhepitsan ovelle hintaan 14e.

Vierailija
19/19 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Kaikkea hyvää ap ja muille <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi