Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osaako kukaan sanoa, miksi mun rintakehästä kuuluu välillä rusahdus?
Kommentit (3)
voiko liittyä jotenkin tähän närästykseen mitä mulla on? Toisinaan taas rintakehää vihloo ja pistelee, onko sekin närästyksestä? Lääkäriin olen menossa ensi viikolla mutta asia vaivaa kovasti
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
..eli on vähän yliliikkuva, menee välillä väärään asentoon josta sitten rusahtaa paikalleen. Enpä usko että tarvitsee huolestua.
t. yleislääkäri