Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä ei suostu olemaan lapsen kanssa niin, että pääsisin menoihini

Vierailija
31.10.2023 |

Joka kerta hirveä riita ja joudun pakottamaan, että on. Vapaaehtoisesti ei suostu koskaan olemaan lapsen kanssa niin, että pääsisin omiin menoihini, vaikka kauppaan tai lenkille tai minne vain. Hän ei siis vastusta, että menen vaan on ihan tyytyväinen jos menen, kunhan joku muu on lapsen kanssa ettei hänen täydy. Kauppaankin ja lenkille joudun aina ottamaan lapsen mukaan ellen saa äitiäni vahtimaan lasta siksi aikaa, ja yleensä en saa, koska hän ei asu kovin lähellä ja on kiireinen työelämässä vielä ja matkustelee paljon.

Pakotanhan minä miehen tietenkin välillä, koska on minun välillä päästävä jonnekin, mutta arvaatteko miten inhottavaa on mennä kun joka kerrasta tulee etukäteen kova riita. Huutoa että eikö äitisi voi, en minä jaksa, en minä ehdi, ota lapsi mukaan, minulla on muuta, eikö äitisi muka oikeasti ehdi. 

Lapsi on jo neljä. Muuttuukohan tämä joskus vai onko ero ainoa vaihtoehto?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä kysele vaan mene. Ei ole sellaista mahdollisuutta että isä ei suostu olemaan lapsensa kanssa.

En kyselekään vaan ilmoitan, että menen. Vastaus on että ei käy, koska en nyt jaksa tms. Ja kun vain lähden niin mies tulee eteiseen huutamaan kun puen ulkovaatteita, että et jätä lasta hänelle soita ensin äitisi tänne jne.

ap

Anna huutaa. Miehellä on uhmaikä. Ei se siihen huutamiseen kuole. Testaa vaan rajoja ja sinun tehtäväsi on nyt asettaa ne rajat.

Vierailija
22/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Et kysele mitään lupia. Puet itsesi lähtövalmiiksi, ja kun mies astuu ovesta sisään, sinä astut ulos. Ja jos mies siitä suuttuu, muistutat vain asiallisesti että tämä asia sovittiin jo ennen lapsen syntymää, turha huutaa. Etkä jatka mitään tappelua asiasta enää.

En minä jatkakaan tappelua mutta arvaatko miltä tuntuu olla niissä omissa menoissa kun joka kerta mennessä on saanut huudot päällensä, että miksi et soittanut äitiäsi tänne. Yksi riita ehkä menisi, mutta kun sama toistuu joka kerta. 

ap

Ero.

Saat joka toinen viikko mennä joka ilta ja mies ei voi asialle mitään. Ehdottaisitko tätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä kysele vaan mene. Ei ole sellaista mahdollisuutta että isä ei suostu olemaan lapsensa kanssa.

En kyselekään vaan ilmoitan, että menen. Vastaus on että ei käy, koska en nyt jaksa tms. Ja kun vain lähden niin mies tulee eteiseen huutamaan kun puen ulkovaatteita, että et jätä lasta hänelle soita ensin äitisi tänne jne.

ap

Oletko esittänyt hänelle vastakysymystä, että miksi sinun sitten täytyy aina jaksaa olla lapsen kanssa, jos hänen ei muka tarvitse?

Olen. En saa vastausta siihen. Kun vaadin vastausta hän suuttuu, että miksi järjestän riidan.

ap

Vierailija
24/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten teette ap jos äitisi kuolee? Meillä kuoli kolme isovanhempaa yhtäkkiä melko nuorina ja yksi elossa oleva on vanha ja raihnainen. Kaksin jouduttiin miehen kanssa pärjäämään.

Vierailija
25/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Et kysele mitään lupia. Puet itsesi lähtövalmiiksi, ja kun mies astuu ovesta sisään, sinä astut ulos. Ja jos mies siitä suuttuu, muistutat vain asiallisesti että tämä asia sovittiin jo ennen lapsen syntymää, turha huutaa. Etkä jatka mitään tappelua asiasta enää.

En minä jatkakaan tappelua mutta arvaatko miltä tuntuu olla niissä omissa menoissa kun joka kerta mennessä on saanut huudot päällensä, että miksi et soittanut äitiäsi tänne. Yksi riita ehkä menisi, mutta kun sama toistuu joka kerta. 

ap

Mies tarvitsee siedätyshoitoa. Nyt hän ajattelee että kun huutaa niin sinä lopetat lapsen jättämisen hänelle. Mutta kun et vain lopeta niin tuskin hän jaksaa vuosia joka ikinen kerta huutaa.

Vierailija
26/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotias on vielä jo tosi helpossa ja ihanassa iässä! Sen ikäisen voi jo laittaa tekemään itsenäisesti asioita. Minulla on täällä nyt 4 v sairastelemassa kotona, joka touhuaa itsekseen vaikka mitä. Ja muutenkin on helpompaa ja kivaa touhuta myös yhdessä.

Äläkä nyt ainakaan enää yhtään enempää lapsia tuon kanssa hanki!

Vierailija
27/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile toimiiko, jos alatkin soittamaan aina miehen äidin paikalle? Oma äiti ei päässyt, niin soitin sun äidin. Tulee kohta. 

Vierailija
28/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Ero.

Saat joka toinen viikko mennä joka ilta ja mies ei voi asialle mitään. Ehdottaisitko tätä!

Jos tuo mies ei nytkään suostu olemaan lapsen kanssa,  niin miten hän suostuisi pitämään lasta luonaan joka toisen viikonlopun? 

Vierailija
29/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itteeni hävettää laittaa omaa lasta kenenkään muun hoidettavaks ne on jo omansa hoitanu tai valintansa tehny ettei niitä tahdo hoitaa.

Vierailija
30/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Ero.

Jos tuo mies ei nytkään suostu olemaan lapsen kanssa,  niin miten hän suostuisi pitämään lasta luonaan joka toisen

Koska yleensä nämä hankalimmat tapaukset vaatii tuota viikko-viikko -systeemiä ihan kiusallaan, elleivät sitten keksi haluta kokonaan yksinhuoltajuutta.

Vierailija
31/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Ero.

Eipä sitä miestä voi tuohon pakottaakaan.

Toivottavasti mies on lapselle kuitenkin hyvä isä siinä mielessä, ettei pura omaa turhautumista häneen. 

Vierailija
32/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kokeile toimiiko, jos alatkin soittamaan aina miehen äidin paikalle? Oma äiti ei päässyt, niin soitin sun äidin. Tulee kohta. 

Miehen vanhemmat asuu ihan toisella puolella Suomea. Tavataan heitä sen vuoksi hyvin harvoin.

ap

Vierailija
33/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei muutu. Ilmeisesti miehesi ei halunnut lasta.

Halusi kyllä. Ja oltiin etukäteen sovittu mm. että molemmat järjestää toiselle joka viikko vähintään yhden illan omia harrastuksia varten. 

ap

Ja sä suostut tuohon? Mä varmaan heittäisi pöydän ympäri ja sanoisin että näihän me ei aikoinaan sovittu, hoidat oman osasi tai hommat oman kämpän ja painut ******* täältä sit jos et meinaa kerran pitää kiinni siitä mitä lupasit.

Ja jos mies jatkaisi ja ei lähtisi = rupeaisin keräämään sen tavaroita, tilaisin taksin ja käskisin viedä esim. vanhemmilleen ja sanoisin että sun tavarat meni jo, HEIPPA.

Toki meillä on se että kun sanon tiukemmin niin mies tietää että en leiki.

Vierailija
34/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä edelleen rakastat tätä miestä?

Vierailija
35/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehen vanhemmat asuu ihan toisella puolella Suomea. Tavataan heitä sen vuoksi hyvin harvoin.

ap

Kai se mies osaa itse soittaa lapsenvahdin paikalle, jos sellaiselle on tarvetta. Miksi sinun pitäisi soittaa äidillesi, kun mies voi tehdä sen ihan itse.

Vierailija
36/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Ehkä mies vois ottaa lapsen pikkumatkalle mummolaan? Koko viikonlopuksi vaikka! 

Vierailija
37/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

No jos silti soitat heille joka viikko ja kysyt aina että voisivatko tulla kun heidän poikansa ei taaskaan suostu olemaan lapsensa kanssa kuten oli sovittu niin mitä mahtaisi tapahtua?

Vierailija
38/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Kyllä sieltä voi äiti tulla hoitamaan poikaansa. Tai sitten sanoo tälle suorat sanat.

Vierailija
39/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Kai se mies osaa itse soittaa lapsenvahdin paikalle, jos sellaiselle on tarvetta. Miksi sinun pitäisi soittaa äidillesi, kun mies voi tehdä sen ihan itse.

Ei minun äiti yleensä edes pääse, koska ei asu ihan lähellä ja tosiaan matkustelee paljon ja tekee pitkiä työpäiviä. Soitti hänelle kumpi vain. Nytkin on työmatkalla Englannissa pari viikkoa.

ap

Vierailija
40/99 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

No jos silti soitat heille joka viikko ja kysyt aina että voisivatko tulla kun heidän poikansa ei taaskaan suostu olemaan lapsensa kanssa kuten oli sovittu niin mitä mahtaisi tapahtua?

Miksi ap:n pitäisi sotkea anoppi omaan avioriitaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän