Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä vielä joulukuusi, jouluvalot ja jouluikkunaverhot? Milloin otatte pois?

Vierailija
30.12.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna?

Vierailija
2/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppiaisena normaalisti, mutta tänä vuonna Joulu oli niin surullinen, että laitoin kaikki kamat jo pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otetaan loppisiena.

Vierailija
4/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joskus ensi viikon aikana, jos rupeaa kovasti varistamaan neulasia.

Kynttilöitä meillä poltetaan koko pimeän ajan, eli kynttilänjalat pistän pois joskus ennen vappua. Pihavalot näkyvät räystään alta vain kun niissä on valot, taitavat roikkua paikallaan niin kauan kun kestävät. Muita koristeita meillä ei ole.



Vierailija
5/9 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/9 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä kuusi ja kaikki jouluvalot ja -koristeet. Tässä alkuviikon aikana pakkailen pois ja heitän kuusen mäkeen!

Vierailija
8/9 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä heitettiin just kuusi pihalle. Muut koristeet keräilen huomenna. Jätesäkissä saa muuten vietyä kuusen siististi ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu loppuu loppiaisena, silloin otetaan pois. Tulevan viikonlopun aikana laitetaan kuusi pihalle ja keräilen muut koristeet pois.

Sisällä on muutama valosarja, jotka eivät mielestäni liity nimenomaan jouluun. Ne saa olla vielä hetken, niistä tulee mukava tunnelmavalaistus pimeisiin iltoihin ja muutenkin piristävät pimeään vuodenaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme