Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla sikiön koko vastannut viikkoja raskauden alussa ?

Vierailija
30.12.2006 |

Täällä kun lueskelee noita juttuja niin likimain kaikki kertoo kuinka heillä on sikiöt olleet kooltaan juuri viikkojen mukaisia tai jopa paljon paljon isompia.



Meillä koko heitti 3-5 päivää pienemmäksi kuin viikkoja olisi ollut. Jokseenkin pelottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin heitti jonkun nelisen pv, monellahan heittää viikonkin. Pienestä alkiosta vaikea saada tarkkaa mittaa, siksi heitot yleisiä.

Vierailija
2/2 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuopus oli np-ultrassa 6 vrk pienempi.

Terveet lapset sieltä tuli, raskaudet meni viikon verran lasketun ajan yli.

Mulla on pitkä kuukautiskierto, siinä selitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi