Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset pitävät liian korkeaa elintasoa kukkarolleen ja valittavat, ettei rahat riitä mihinkään?

Vierailija
29.10.2023 |

Monet ovat tällaisia. Eräs työkaverini on ostanut puolisonsa kanssa tuloilleen liian hintavan talon ja liian kalliin auton. On perheellinen ja on kolme lasta.

Valittaa somessa ja "Voi kun saisin olla perheeni kanssa viikonloppuisin, saisin olla elämäni tärkeimpien ihmisten kanssa, siellä minua tarvittaisiin. Vaan kun ei, pitää olla arkipäivät omissa töissä, ja lisäksi useat illat ja viikonloputkin."

Sitten on liian kallis talo, auto, lapsille pitää ostaa ne merkkivaatteet tms. Eivätkä edes yritä myydä kämppäänsä ja koita saada halvempaa, pienempää ja tuloilleen sopivampaa.

Ei kaikki ihmiset voi vaan asua hienoissa kodeissa. Tulojen mukaan ihmisen kannattaisi asua ja elää. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi?

En halua myöntää totuutta

Haluatko sinä?

Vierailija
2/5 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luet toisten somepäivityksiä. Minä en kuulu mihinkään some juttuun, että ei tule luettua toisten valituksia. Olisi jäänyt tämäkin aloitus tekemättä, jos et olisi toisten vuodatuksia lukenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@1 itse asunkin aika halvassa asunnossa, kerrostalossa. Olen pienituloinen, mutta nuuka, ja rahaa jää säästöön ja reissuihin ja tärkeimpien ihmisten elättämiseen. 

Ei mua haittaa asua halvassa kämpässä. 

Vierailija
4/5 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tienaatöitä tekemällä. Verottaja vie ylityöt. 

jotain muuta, eli työelämää, he valittavat kuin sitä, että tarvitsevat enemmän rahaa.

Vierailija
5/5 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne isot tulot vaan ne pienet menot ja se että elää nuukasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi