Ilman kasvovettä hyaluronihappoa on ihan turha käyttää
Tiedoksi teille, jotka käytätte seerumeita ja olette sitä mieltä, että kasvovesi on ihan tarpeeton tuote.
https://anna.fi/lifestyle/kauneus/hyaluronihappo-lahes-jokainen-suomala…
Kommentit (8)
Vierailija wrote:
En käyttäisi edes kasvovedes kanssa näin talvisin. Sisäilma on niin kuivaa, että hyaluronihappo imee lopunkin kosteuden ihosta. Tosi sääli, että tuota löytyy nykyään niin monista tuottesta. On ollut pakko lopettaa joidenkin vakiosuosikkien käyttö, kun sisältöä on muutettu ja siihen on lisätty hyaluronihappoa.
No eipä ainakaan ole mun ihosta imenyt kosteutta. Kasvovettä pitää olla reilusti ja hyaluronihapon päälle vielä öljy tai kosteusvoide lukitsemaan kosteus ihoon. Toki ei myöskään kannata korputtaa ihoa liian kuivattavilla pesuaineilla (tai pesemättömyydellä).
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En käyttäisi edes kasvovedes kanssa näin talvisin. Sisäilma on niin kuivaa, että hyaluronihappo imee lopunkin kosteuden ihosta. Tosi sääli, että tuota löytyy nykyään niin monista tuottesta. On ollut pakko lopettaa joidenkin vakiosuosikkien käyttö, kun sisältöä on muutettu ja siihen on lisätty hyaluronihappoa.
Näin talvisin????
Kun lämpötila laskee pakkasen puolelle.
Joo, vatii kyllä kasvoveden ja jonkun rasvan ja öljyn vielä päälle millä lukita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No eipä ainakaan ole mun ihosta imenyt kosteutta. Kasvovettä pitää olla reilusti ja hyaluronihapon päälle vielä öljy tai kosteusvoide lukitsemaan kosteus ihoon. Toki ei myöskään kannata korputtaa ihoa liian kuivattavilla pesuaineilla (tai pesemättömyydellä).
Hienoa jos ei ole sinulle käynyt näin. Minulla helpotti huomattavasti kuivuus kasvoissa, kun aikoinaan tajusin lopettaa hyaluronihapon käytön. Tiedosta voi olla hyötyä muillekin kuivasta ihosta ja huoneilmasta kärsiville.
Vinkatkaa toki mikä olisi hyvä ilmankosteuttaja. Sitä olen halunnut jo pitkää, mutta en haluasi ostaa huonoa laitetta, joka sotkee paikat kalkilla. Valitettavasti sen osto ei lisäisi ilmankosteutta esimerkiksi työpaikalla.
"Vinkatkaa toki mikä olisi hyvä ilmankosteuttaja. Sitä olen halunnut jo pitkää, mutta en haluasi ostaa huonoa laitetta, joka sotkee paikat kalkilla."
Höyrystävä ilmankostutin, esim. kotimainen Ufo.
Vierailija wrote:
Mitkä sitten on hyviä rasvoja?
Vaikka mitkä, mutta mikään rasva ei yksinään riitä, jos ihonhoito muuten on vääränlaista. Voiteella ei ole juurikaan merkitystä, kunhan kaikki muut tekijät on kunnossa.