Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette jos pissahätä iskee pitkän matkan bussissa jossa ei vessaa

Vierailija
29.10.2023 |

Ihan aluksi, kiitos savonlinja ihan hitosti. Bussimatka melkein 3h eikä linja-autossa vessaa..

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oli vessa, mutta enhän mä edes vaivaisena uskaltanut sulloutua siihen... Oulu-Helsinki välillä yritin asemalla, mutta sitten olikin ongelmana ettei ehtinyt saada puhelinta siihen kuntoon että olisi saanut vessan auki... vähånkö oli yli 7 tunnin jälkeen hätä.

vastaisuuden varalle  kokeile laihduttaa.

Tjaah, kyllä mulla hartiat on levein osa että niin... Mutta kaikki kivut yms. nivelongelmat nyt ei riipu siitä painosta. 

Vierailija
82/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame on kätevämpi kuin housut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas terveet keskustelevat. Vanha mies, 67v, pystyy tunnin pidättelemään maksimissaan. Kysehän on siitä, että rakko ei tyhjene juuri lainkaan, vaan saa juomalasillisen verran kusastua vähemmäksi. 

Vierailija
84/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä taas terveet keskustelevat. Vanha mies, 67v, pystyy tunnin pidättelemään maksimissaan. Kysehän on siitä, että rakko ei tyhjene juuri lainkaan, vaan saa juomalasillisen verran kusastua vähemmäksi. 

Mitäpä jos käyt lääkärissä, eturauhasen liikakasvua hoidetaan höyläämällä tai lääkityksellä. Myös Tenat on keksitty. 

Vierailija
85/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä aloittajan lyttäämistä taas "kyllä ihminen voi olla kolme tuntia pissamatta"..

Yleensä  busseissa syödään ja juodaan ja itsellä energiajuoma pyrkii vartissa ulos. Lisäksi jos sattuu olemaan menkat niin silloin pitää tietysti päästä vaihtamaan side + että menkkojen aikaan on usein ripuli.

Ja entä lapset sitten ? Sanotteko 4vuotiaalle että sori mutta nyt ei pääse. Lapsen pidätyskyky on olematon ja johtaa pissaisiin penkkeihin.

Vierailija
86/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuossa tilanteessa enkä vielä silloin tiennyt että mulla on ibs. Karmeat mahakrampit iski ja peräaukkoa kouristi,talvi ja ulkona pimeää  niin  ei huvittanut vaatia kuskia pysäyttämään ja mennä  tien poskeen.

Koetin sitten siellä takapenkin jalkatilassa kyykyssä tehdä mukanani olleseen muovipussiin mutta osa meni sormille ja lattialle ja varmaan ikkunanaankin roiskui😢..  Onneksi oli aika tyhjä bussi! Pesin käteni vissyllä ja vaihdoin vaan paikkaa.

Vierailija
87/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tena-housut matkalle, jos on epävarma olo.Tekee turvallisen tunteen.

Vierailija
88/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitäpä jos käyt lääkärissä, eturauhasen liikakasvua hoidetaan höyläämällä tai lääkityksellä. Myös Tenat on keksitty. 

Mistä mielikuva, että mennään vain lääkärille ja sanotaan että höylääs vähän. Eikä se noilla lääkkeilläkään parane. Ilman lääkkeitä tyhjennys voi olla puoli desiä. Harvan vaimo tykkää myöskään noista lääkkeistä. 

Vierailija
89/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos neuvosta, mutta hoksassin ihan itse mennä 45v iässä. Nyt olen 67, siis on tässä 22 vuotta tullet käytyä. PSA tulos mukana ja 2 vuoden välein urologille.

Vierailija
90/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Terve aikuinen ihminen pystyy olemaan 3 tuntia virtsaamatta. Jos tietää ettei pitkään aikaan pääse vessaan, niin itse välttelen kahvin juontia ja liiallista veden tankkaamista.

Eri asia jos on jotain sairauksia.

Minä en ole pystynyt koskaan ja terve olen. 

Vierailija
91/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tai tällainen:

https://www.fruugo.fi/5kpl-naisten-vaellustappi/p-138996672-293728906?l…

Nykyinen tilanne, jonka naiset kohtaavat käydessään wc: ssä, on se, että kaivoksia ei koskaan ole tarpeeksi, ja virtsaaminen kestää yli kymmenen minuuttia.

Maisemapaikat, ostoskeskukset, asemat, sairaalat ja paikat ihmisten kanssa, wc: ssä käyminen on kuin menisi pankkiin, ja jonoja on kaikkialla.

Retket, matkat, kilpailut ja tiellä ovat kaikki kiireisiä. Kuinka moni valitsee "kestän". Sanotaan, että on kolme kiireellisyyttä, ja elävä ihminen voi todella tukehtua kuoliaaksi virtsaan.

Lannerangan olkapäälevyn herniaatio, leikkauksen jälkeen ja raskauden aikana viimeinen trumpetti ei voi istua tai kyykkyä, ja jokainen liike tappaa

Kaivostilanne paranee hiljalleen

Vierailija
92/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jäätävä pois seuraavalla pysäkillä ja kännykästä varattava uusi lippu. Ottaa teltan mukaan niin voi yöpyä oli sitten mikä maitolaituri keskellä ei mitään tahansa.

Vierailija
93/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena käyttöön. 

Vierailija
94/94 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älytöntä aloittajan lyttäämistä taas "kyllä ihminen voi olla kolme tuntia pissamatta"..

Yleensä  busseissa syödään ja juodaan ja itsellä energiajuoma pyrkii vartissa ulos. Lisäksi jos sattuu olemaan menkat niin silloin pitää tietysti päästä vaihtamaan side + että menkkojen aikaan on usein ripuli.

Ja entä lapset sitten ? Sanotteko 4vuotiaalle että sori mutta nyt ei pääse. Lapsen pidätyskyky on olematon ja johtaa pissaisiin penkkeihin.

Jos se energiajuoma pyrkii vartissa ulos, miksi edes juot sellaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän