Mitä te teette jos pissahätä iskee pitkän matkan bussissa jossa ei vessaa
Ihan aluksi, kiitos savonlinja ihan hitosti. Bussimatka melkein 3h eikä linja-autossa vessaa..
Kommentit (94)
Vierailija wrote:
Eiköhän aikuinen ihminen pysty pidättämäänkin vaikka vähän pissittääkin.
Joskus olen nähnyt lapsiakin matkustamassa bussilla. Mitenkäs ne sitten?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eiköhän aikuinen ihminen pysty pidättämäänkin vaikka vähän pissittääkin.
Joskus olen nähnyt lapsiakin matkustamassa bussilla. Mitenkäs ne sitten?
Niillä on vanhemmat huolehtimassa ettei lapset kittaa litratolkulla ennen pitkää bussimatkaa.
Hetkinen, missä Savonlinja ajaa muka vessattomalla bussilla???
Mutta, jos on tosi tarve, niin näissä tapauksissa pitää vain pyytää kuljettajalta wc-pysähdystä
jollain huoltsikalla. Se on ihan ok ja kuski suostuu 98%:n varmuudella.
Sitten minä pidättelen. Pystyn tarvittaessa pidättämään vaikka 10 tuntia, vaikka söisin ja joisin jotain. Rakkoni on treenaantunut kun käyn paljon keikoilla ja festareilla eikä siellä pääse vessaan tai eturivin paikka menee.
Itse kävin rikkinäisessä onnibussin vessassa viime reissulla..kuski sanoi, että se on rikki, mutta olin juonut ennen bussia pari lasia viiniä yms ja oli hätä jo tullessa..matka oli 4h ja pari tuntia siinä kitkuttelin🙈Ja pysähdykset niin lyhyitä ettei kukaan ehi vessaan juosta..istuin tuon vessan lähellä ja ihan pokkana kävin siellä, en vetäissyt tai mitään eikä tullut sanomista.
Onkohan tämä niksi jo esitetty? Tuttavani kertoi laittaneensa varmuuden vuoksi vaipan housuihinsa, kun tiesi ettei olisi mahdollista päästä vessaan muutamaan tuntiin. Koska vaippa teki hänen olonsa itsevarmaksi, ei hänelle tullut edes hätä. Ilman vaippaa jännitys olisi aiheuttanut varmaankin pakottavan tarpeen päästä vessaan. Ja sinnehän on silloin päästävä kiireesti.
Varaudun laittamalla Tenan tai muun karkailusuojan.
Ukot voisivat nyt pitää sen leipäläpensä kiinni. Ensinnäkin naisten rakko on muutenkin pienempi kuin miesten, ja toisekseen synnytys voi vaikuttaa pidätyskykyyn. Se on naisille hinta siitä, että synnyttävät teidän jälkeläisenne teidän puolestanne, olkaa kiitollisia ja turpa tukkoon!!
Vanhemmilla naisilla on sitten omat ongelmansa, eivätkä nekään ole ivailun tai naurun aiheita, nauraisitteko omalle ädillenne?
Ei ole todellista. Missä te oikein olette töissä, jos vessassa pitää ravata parin tunnin välein??? Ette missään?
Vierailija wrote:
Ukot voisivat nyt pitää sen leipäläpensä kiinni. Ensinnäkin naisten rakko on muutenkin pienempi kuin miesten, ja toisekseen synnytys voi vaikuttaa pidätyskykyyn. Se on naisille hinta siitä, että synnyttävät teidän jälkeläisenne teidän puolestanne, olkaa kiitollisia ja turpa tukkoon!!
Vanhemmilla naisilla on sitten omat ongelmansa, eivätkä nekään ole ivailun tai naurun aiheita, nauraisitteko omalle ädillenne?
Kyllä tuo yksi oli ainakin ihan naisen kirjoittama, minun siis että älä nyt tuo tuota miesvihaa tännekin
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Virtarakkoa ei saa turhaan venyttää. 3h on liian pitkä aika. Kun rakko on täynnä.
Mitä??? Montako kertaa siis käyt yöllä pissalla?
Mitä? Kuka juo yöllä nesteitä? Mä en ainakaan. Mä käyn yöllä pissalla 0-1 kertaa.
Mölnlyckeltä superimevä vaippa pöksyihin, ja vielä nahkahousut jalkaan niin ei falskaa. Voi nauttia matkasta ja samalla kusta ja paskoa mielin määrin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä en kulje sellaisella bussilla.
Voi kuule, kun joskus bussi joudutaan viime tingassa tai kesken matkan vaihtamaan toiseen, kun se vessallinen pitkänmatkan bussi menee epäkuntoon. Siinä ei aina saada paikalle uudenaikaista vessabussia.
Mä kuljen pitkät matkat junalla tai henkilöautolla.
Vierailija wrote:
Tai siis ilmoittaisin kuskille, että nyt pysähdytään, koska mä en ala laskemaan alleni siksi että bussissa ei ole wc:tä
Kai ymmärrät myös että ei se bussi jää siihen levähdyspaikalle sinun kusemisiasi odottelemaan, vaan jatkaa matkaa jätettyään sinut kyydistä?
Laskee tipan kerrallaan housuun/penkkiin ja antaa kuivua.
Eikö ihmisillä ole enää minkäänlaista pidätyskykyä? Onko rakko opetettu siihen, että heti kun vähän tuntuu mennään pissalle. Hohhoijaa. Ei ole normaalia, jos ei 3 tuntia pysty pidättämään.
Vierailija wrote:
Mää pissin vähintään 2 tunnin välein, useimmiten useamminkin. Aina kun olen lähdössä jonnekin niin meinaan kuolla janoon kun en uskalla juoda. Sit vasta kun tietää että kohta pääsee vessaan niin uskaltaa juoda.
Ei ole normaalia. Ravaatko sä yölläkin kahden tunnin välein vessassa?
Vierailija wrote:
Virtarakkoa ei saa turhaan venyttää. 3h on liian pitkä aika. Kun rakko on täynnä.
No olisko pitänyt käydä pissalla ennen lähtöä?!? Tyhjällä rakolla 3h pystyy aivan varmasti pidättämään.
No ei pysty. Tulee iso kupla otsaan pidättämisestä.