Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette jos pissahätä iskee pitkän matkan bussissa jossa ei vessaa

Vierailija
29.10.2023 |

Ihan aluksi, kiitos savonlinja ihan hitosti. Bussimatka melkein 3h eikä linja-autossa vessaa..

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi täällä oletetaan, että kyse on aina pissihädästä? Entä jos pitäisi päästä kakkoselle, tai maha menee sekaisin jostain syystä ja alkaa kurista? Itse varmaan stressaantuisin pelkästään vessan puutteesta niin, että maha menisi sekaisin ja olisi kahta kauheampi tarve vessassa käymiselle.

Diabeetikkona muutenkin janottaa ja kusettaa koko ajan, vaikka onkin lääkitys. Metformiinilla on kaiken lisäksi paha vaikutus saada maha vielä useammin sekaisin kuin IBS-vaivaisena on jo muutenkin.

Vaihtoehdot on siis olla syömättä ja juomatta tunteja ennen matkaa, tai sitten se vessa on pakko olla. Lähtökohtaisesti pitkänmatkan linjoissa on kyllä vessa, mutta eri asia onko se sitten käyttökunnossa. Kerran oli niin oksettavan likainen, kun vetäminen ei toivonut, ettei siellä kusen ja paperin sekaisessa sotkussa uskaltanut käydä. Nuorempana onneksi pystyi pidättelemään, näin kahden lapsen jälkeen ei pidätyskyky ole ihan ennallaan.

Siis paskaatte allenne, kun panikoitte vessan puuttumista :D:D:D

Vierailija
62/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Virtarakkoa ei saa turhaan venyttää. 3h on liian pitkä aika. Kun rakko on täynnä.

No olisko pitänyt käydä pissalla ennen lähtöä?!? Tyhjällä rakolla 3h pystyy aivan varmasti pidättämään.

Mitää? En puhu itsestäni. En ole koskaan mennyt pitkän matkan bussilla. :D

Puhun virtsarakosta yleisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Normaali ihminen pystyy pidättelemään kyllä 3h, ilman ongelmia. 

Useammat meistä huomattavasti pidempäänkin.

Ja ikämies, jolla eturauhasen liikakasvu, saa pidäteltyä vajaan tunnin verran. Kyllä on yhtä helvettiä loppuelämä, kun ei voi matkustaa muuten kuin junalla.

Vierailija
64/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Et juo paria tuntia ennen lähtöä yhtään mitään, etkä etenkään kofeiinipitoista. Parempi olisikin, että joisit 4h ennen energiajuomaa ja kahvia ja näin ollen kuivatat kroppasi.

2. Pissillä juuri ennen reissua.

Sit mennään vaikka 5h kusematta.

Vierailija
65/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi täällä oletetaan, että kyse on aina pissihädästä? Entä jos pitäisi päästä kakkoselle, tai maha menee sekaisin jostain syystä ja alkaa kurista? Itse varmaan stressaantuisin pelkästään vessan puutteesta niin, että maha menisi sekaisin ja olisi kahta kauheampi tarve vessassa käymiselle.

Diabeetikkona muutenkin janottaa ja kusettaa koko ajan, vaikka onkin lääkitys. Metformiinilla on kaiken lisäksi paha vaikutus saada maha vielä useammin sekaisin kuin IBS-vaivaisena on jo muutenkin.

Vaihtoehdot on siis olla syömättä ja juomatta tunteja ennen matkaa, tai sitten se vessa on pakko olla. Lähtökohtaisesti pitkänmatkan linjoissa on kyllä vessa, mutta eri asia onko se sitten käyttökunnossa. Kerran oli niin oksettavan likainen, kun vetäminen ei toivonut, ettei siellä kusen ja paperin sekaisessa sotkussa uskaltanut käydä. Nuorempana onneksi pystyi pidättelemään, näin kahden lapsen jäl

Ompas hauskaa. Toivottavasti saat IBS.n mikä tätä nykyä onkin yksi yleistyneimpiä sairauksia sekä tuleva kansantauti ja todennäköinen jopa sinulla. Minä olen myöhästynyt kyseisen taudin takia monta junaa, koska suoli on sitä mieltä, että paskalla on käytävä juuri ennen lähtöä vaikka 5 kertaa on käyty jo ennen lähtöä. Sit voinkin olla vaihtoehtoisesti viikon paskomatta. T. Eri.

Vierailija
66/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oli vessa, mutta enhän mä edes vaivaisena uskaltanut sulloutua siihen... Oulu-Helsinki välillä yritin asemalla, mutta sitten olikin ongelmana ettei ehtinyt saada puhelinta siihen kuntoon että olisi saanut vessan auki... vähånkö oli yli 7 tunnin jälkeen hätä.

vastaisuuden varalle  kokeile laihduttaa.

Vierailija
67/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia vastauksia. Minä en pysty olemaan kolmea tuntia pissaamatta. Ei moni muukaan. Itselläni on lapsesta asti ollut pakko pissata usein. Yölläkin vähintään kerran täytyy käydå vessassa. Tutkittu ja tähystetty on ja terve olen. Ei ole auttanut rakon koulutus. Housuun tulisi, jos kolmen tunnin aikana en vessaan pääsisi.

Vierailija
68/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä keskustelun aiheet... Palstan tasoa.. 

Vierailija
69/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tai tällainen:

https://www.fruugo.fi/5kpl-naisten-vaellustappi/p-138996672-293728906?l…

Tommonen tuutti on helppo tehdä mistä vaan paperista joka pysyy  hetken koossa.

Vierailija
70/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin paljon alapeukkuja?

Vierailija
71/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve aikuinen ihminen pystyy olemaan 3 tuntia virtsaamatta. Jos tietää ettei pitkään aikaan pääse vessaan, niin itse välttelen kahvin juontia ja liiallista veden tankkaamista.

Eri asia jos on jotain sairauksia.

Vierailija
72/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Terve aikuinen ihminen pystyy olemaan 3 tuntia virtsaamatta. Jos tietää ettei pitkään aikaan pääse vessaan, niin itse välttelen kahvin juontia ja liiallista veden tankkaamista.

Voi pystyä ellei se pissahätä iske äkkinäisesti kuten itselle usein tulee vaikka moneen kertaan terveeksi todettu. Mistä myöskään tiedät ettei ap:lla ollut jo valmiiksi pissahätä ja luotti siihen että bussissa pääsee?

Vierailija
73/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei sitä kuule aina vaan pysty, itselläni on mökki 2 1/2 tunnin ajomatkan päässä ja välillä sen aikana kusihåtä ehtii yltyä sen verran voimakkaaksi että on pakko pysähtyä

Vierailija
74/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin moni naureskelee kuinka vain pidättelisi heittämällä sen kolme tuntia. Olisi kiva tietää kuinka moni teistä on todellisuudessa joutunut pidättelemään sen kolme tuntia, tai edes kaksi.

Vierailija
75/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun juoksin kerran kiireellä junaan että ehtisin. Oli vielä hirveä vessahätä mutta en käynyt ennen matkaa kun juna oli lähdössä ja tiesin junassa olevan vessan mutta enpä tiennyt sen olevan juuri silloin epäkunnossa. Oli melko tuskaiset 50 minuuttia

Vierailija
76/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa pussiin.

Vierailija
77/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tai siis ilmoittaisin kuskille, että nyt pysähdytään, koska mä en ala laskemaan alleni siksi että bussissa ei ole wc:tä

Kai ymmärrät myös että ei se bussi jää siihen levähdyspaikalle sinun kusemisiasi odottelemaan, vaan jatkaa matkaa jätettyään sinut kyydistä?

No kyllä se oottaa jos selittää tilanteen. Parin minuutin ylimääräinen pysähdys ei sotke aikataulua.

Vierailija
78/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa mukaan :)

Vierailija
79/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jännempää jos suolisto ei ole kunnossa. Tarkoittaen nyt esim. ärtynyttä suolta.

Itselläni oli pitkään suolistovaivoja, jotka rajoittivat elämää todella rankasti, koska jos tarve tuli, niin oli päästävä vessaan heti.

Kerran pitkänmatkan bussissa vatsa alkoi tuntua lievästi kipeältä, ja jännitin koko loppumatkan, että mitä ihmettä teen jos nyt tulee se hetki. Oli pimeä talvi-ilta, bussi ajoi syrjäseudulla keskellä ei mitään, joten ei tosiaan olisi voinut kesken matkankaan jäädä.

Onneksi, todellakin onneksi ei sitten tullutkaan tarvetta, vaan selvisin loppumatkan. Sittemmin olen kulkenut vain omalla autolla.

Vierailija
80/94 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tai tällainen:

https://www.fruugo.fi/5kpl-naisten-vaellustappi/p-138996672-293728906?l…

Nykyinen tilanne, jonka naiset kohtaavat käydessään wc: ssä, on se, että kaivoksia ei koskaan ole tarpeeksi, ja virtsaaminen kestää yli kymmenen minuuttia.

Maisemapaikat, ostoskeskukset, asemat, sairaalat ja paikat ihmisten kanssa, wc: ssä käyminen on kuin menisi pankkiin, ja jonoja on kaikkialla.

Retket, matkat, kilpailut ja tiellä ovat kaikki kiireisiä. Kuinka moni valitsee "kestän". Sanotaan, että on kolme kiireellisyyttä, ja elävä ihminen voi todella tukehtua kuoliaaksi virtsaan.

Lannerangan olkapäälevyn herniaatio, leikkauksen jälkeen ja raskauden aikana viimeinen trumpetti ei voi istua tai kyykkyä, ja jokainen liike tappaa naisen.

Tuotteen koko: 15 * 10cm.

Toimitusmäärä: 5 kpl pakkaus, violetti

😂😂😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä