Uusien tuotteiden kehityksestä, jarruttelusta
Iltasanomissa on juttu. Jutusta saa mielestäni ennemmin kuvan että kirjoitetaan kehityksen jarruista.
Vanhoillisia henkilöiden omia mutu-ajatuksia toistetaan.
Itse olen täysin suomalainen ja pidän erikoisista eksoottisista mauista, koska ne on eksoottisia ja haluan syödä niitä tuotteissa. En myöskään pidä ajatuksesta että samaa tuotetta tai makua kierrätetään vain eri muodossa kuten jutussa väitetään, sehän on järjen köyhyyttä eikä houkuttele ostamaan. Haluan uusia elämyksiä ja uusia tuotteita ja makuja.
Esimerkkinä fazerin suklaat, joihin ympätään "uutena" vanhojen karkkien paloja, yhdistelmät ei toimi ja ne palat tarttuu hampaisiin mikä ei ole toivottava ominaisuus miltään suklaalta tai edes toffeelta tai karkilta. Jokainen voisi niitä tehdä kotonakin vain suklaan sulattamalla ja lisäämällä sekaan karkkeja, tällaisten tuotteiden tuottaminen ja myyminen on loukkaus asiakkaita kohtaan.
Tässä se juttu https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000009951707.html
Kommentit (3)
K-ryhmästä kerrotaan taas: "– Suosituimpien reseptihakujemme joukossa ovat perinteinen makaronilaatikko ja kaalilaatikko."
Mistähän johtuu, ei suosiosta vaan hintojen noususta ja kulujen noususta, sillä nämä 2 ruokaa kun on siitä halvimmasta päästä valmistaa itse. Laskekaa hintoja niin johan reseptihaku muuttuu.
Lopettaisivat jo kirsikan ja kookosen väheksymisen, ne on parhaita makuja joita banaanin ohella toivon jatkuvasti löytäväni tuotteista ja joita ostan kun niitä on saatavilla.
Jutussa lukee "– Huomioimme kehitystyössä terveyttä ja hyvinvointia pienentämällä tuotteiden pakkauskokoa, ja muuttamalla hiljalleen tuotteiden ainesosia."
Hah, koot pienenee ja hinnat pysyy samana tai jopa nousee, maut huononee. "terveyttä ja hyvinvointia"?