Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Ääs-marketin pakastevehnäskäntty ei ole prinsessan kohtelua.
Enpä usko että saat ketään alepullalla houkuteltua incel-murjuusi. Olet se sama, jolle kahvilat on hintatasoltaan aivan ylivoimaisia, kun Kela ei anna riittävästi viikkorahaa.
Prinsessan kohtelu taitaa tarkoittaa, että jahdataan kuoliaaksi johonkin tunneliin.
Ap vois jo itse tulla kertomaan, miten kävi. Aikaa on ollut joitain kuukausia.
Hei, Suomi johtaa 4-2 pronssiottelussa Tsekkiä vastaan! 15 sekunnissa kaksi maalia!!!
Jos ei vielä käynyt selväksi, niin naisia on yhtä monenlaisia kuin miehiäkin. Tai ehkä useammankin laisia. Kaikki eivät ole seksin perässä saati vanhaa pullaa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että saat ketään alepullalla houkuteltua incel-murjuusi. Olet se sama, jolle kahvilat on hintatasoltaan aivan ylivoimaisia, kun Kela ei anna riittävästi viikkorahaa.
Onko kotieinespullasedän hupikirjoituksia muuallakin?
Itse leivottu täytekakku on kyllä ylivoimaisen paras.
Kotitreffit uusavuttoman ja muutenkin saamattoman toistaitoisen einespullaerkin kanssa ovat aidon ehtaa utopiaa.
Sä tiedät kyllä keneen ottaa yhteyttä. Enkä tarvitse sitä pullaa edes. Sinä riität <3
1. En menisi miehen kotiin
2. En menisi treffeille miehen kanssa joka puhuu vehnäsistä
Eikö se kaakao ja panini- keskustelu ollut tarpeeksi jo ap?
Jos nainen tarpeeksi on miehestä kiinnostunut, toki.
Tuskin, jos kyseessä on ensitreffit. Syy ei ole tarjoiluissa, vaan siinä että naisen näkökulmasta mies voi olla millainen tahansa normaalista tyypistä sarjamurhaajaan, ja jälkimmäiseltä pääsee helpommin karkuun julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Tulokset? Miehen kotiin lähtee vaan ne naiset jotka on seksin perässä
Minä lähdin miehen kotiin jo toisilla treffeillä, enkä todellakaan ollut seksin perässä. Seksiä harrastimme vasta kuukausien päästä. Hän on nyt aviomieheni, on ollut jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffit uusavuttoman ja muutenkin saamattoman toistaitoisen einespullaerkin kanssa ovat aidon ehtaa utopiaa.
Olen lähtenyt ensitreffeille Pietariin, mutta kahvilaan en suostu menemään Suomessa kuin erikoistapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, jos kyseessä on ensitreffit. Syy ei ole tarjoiluissa, vaan siinä että naisen näkökulmasta mies voi olla millainen tahansa normaalista tyypistä sarjamurhaajaan, ja jälkimmäiseltä pääsee helpommin karkuun julkisella paikalla.
Outoa sekin että mies olisi valmis päästämään tuntemattoman naisen kotiinsa. Mistä tietää, ettei se vaikka varasta heti kun silmä välttää?
Vierailija kirjoitti:
Ap vois jo itse tulla kertomaan, miten kävi. Aikaa on ollut joitain kuukausia.
Hei, Suomi johtaa 4-2 pronssiottelussa Tsekkiä vastaan! 15 sekunnissa kaksi maalia!!!
Suomessa kotitreffit eivät toimi, koska naiset ovat niin arkoja. Venäläinen nainen suostuu kotitreffeille.
Nyt alkaa kuulostaa todella epäilyttävältä. Ei ihme ettei ap ilkiä julkiselle paikalle kun touhunsa ei kestä päivänvaloa.