Onko suurin osa ihmisistä oikeasti näin ilkeitä kuin tällä palstalla?
Miksi ihmiset voi nykyään henkisesti näin pahoin? Ihan hirveää käytöstä anonyymina. Nykyään en voi irlk:ään olla ajattelematta, että jokaisen edes vähän mukavan ihmisen mukavuus on vain näyteltyä ja oikeasti ne on yhtä hirveitä kuin tämän palstan ihmiset.
Kommentit (110)
Vierailija wrote:
Jotenkin tällaisten avausten kirjoittajat eivät ymmärrä, että jokaisella ihmisellä on mielipiteitä, eikä niin suosittujakaan mielipiteitä.
Voiko niitä kaikkia esittää töissä tai jokaisen tutun kuullen? Ei. Kiinnostaisiko heitä jauhaa vaikka solidaarisuusverosta? Ei. On paljon käytössääntöjä, joiden puitteissa mennään.
Se herttainen naapuri saattaa pystyä puhumaan rehellisesti vain anonyyminä netissä.
Tämä on kans erikoinen piirre nykyään, et ilkeys onkin rehellisyyttä. Ja se, et laukoo ikäviä kommentteja (vaikka niitä ei edes pyydetä) on vain rehellisyyttä. On siis olemassa tilanteita, joissa sitä vilpitöntä ja rehellistä mielipidettä kysytään. Mutta ilkeys itsessään ei ole rehellisyyttä. Rehellisyys on sitä, ettei valehtele.
Jättää palstan omaan arvoonsa ja keskittyy muihin juttuihin
Olen oikeasti tuntenut monta ilkeää ihmistä. Omin silmin nähnyt ja kokenut ilkeyttä. Ei saa olla sinisilmäinen. Joutuu pettymään pahasti. Olisi niin kiva nauttia elämästä, tehdä tyytyväisenä töitä, kuntoilla jne. Mutta ei voi. On pakko olla varovainen. Minulla oli erittäin ilkeä työkaveri. En kerro tästä enempää. Minulla on tuttava, joka on kiltti ja ihana ihminen. Hänellä on ilkeä juoppo mies. Kerrostalossani on naapuri, joka kyttää ja haukkuu siivoojaa. Kiltti ja ahkera siivooja on. Tuntuu, että mitä kiltimpi ihminen on, niin sitä ilkeämmin jotkut kohtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti tuntenut monta ilkeää ihmistä. Omin silmin nähnyt ja kokenut ilkeyttä. Ei saa olla sinisilmäinen. Joutuu pettymään pahasti. Olisi niin kiva nauttia elämästä, tehdä tyytyväisenä töitä, kuntoilla jne. Mutta ei voi. On pakko olla varovainen. Minulla oli erittäin ilkeä työkaveri. En kerro tästä enempää. Minulla on tuttava, joka on kiltti ja ihana ihminen. Hänellä on ilkeä juoppo mies. Kerrostalossani on naapuri, joka kyttää ja haukkuu siivoojaa. Kiltti ja ahkera siivooja on. Tuntuu, että mitä kiltimpi ihminen on, niin sitä ilkeämmin jotkut kohtelevat.
Monesti olen huomioinut että siihen ilkeyteen sisältyy myös äärimmäisen syvä ja voimakas kateus. Ilkeys on pahanlaatuinen sairaus kyseisissä ihmisissä.
Sepä se, ilkeilyyn pitäisi olla aina syy. Eikä muuten vain *ittuilua, " koska minä voin". Pitää selvittää, mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä 💔
valitan.
Syyttömienkö niskaan se kaataa pitää. Ajatteleva ihminen ei sellaista muille tee. Jos niin paha olo on , suosittelen ammattiapua. Pikaisesti.
Oikeassa elämässä ihmiset ovat vielä pahempia. Toki joitakin hyvillä geeneillä siunattuja palvotaan .
Onneksi eivät useimmat ihmiset ole tällaisia. Täällä on tietty porukka, joka tehtailee ilkeilyviestejä. On täällä paljon mukavia ja normaalisti keskusteleviakin ihmisiä.
Väki tällä palstalla on vähän kuin siinä yhdessä videossa kaksi toisilleen räkyttävää koiraa portin eri puolilla jotka sitten hiljenivät kun portin avasi välistä pois.
Siitä uutisoitiin joskus. Koska se oli yllättävä tieto. Miten tässäkin asiassa joku (setä isossa päässään) voi nähdä jotain dissattavaa?