Onko suurin osa ihmisistä oikeasti näin ilkeitä kuin tällä palstalla?
Miksi ihmiset voi nykyään henkisesti näin pahoin? Ihan hirveää käytöstä anonyymina. Nykyään en voi irlk:ään olla ajattelematta, että jokaisen edes vähän mukavan ihmisen mukavuus on vain näyteltyä ja oikeasti ne on yhtä hirveitä kuin tämän palstan ihmiset.
Kommentit (110)
Ihmiset ovat pikemminkin rehellisiä. Jos kohtelet ihmisiä epäoikeudenmukaisesti, he tekevät saman sinulle. Yksi asia riittää pilaamaan yhteiskunnan. Esim. epäoikeudenmukaisuus verotuksessa, palkitseminen, palkkaus, nöyristely naapurille, sote, politiikka, ikäsyrjintä,...
Vierailija wrote:
Turpa kiinni hullu tai minä tulen ja hakkaan sinut kuoliaaksi!
No niin, tämä on sitä palstan parhainta antia
Suuri osa elämästä on jonkinlaista teatteria - oli kyse sitten työelämästä tai nettifoorumeista.
Eivät ihmiset ole lähtökohtaisesti kilttejä tai ilkeitä. Ihmiset ovat ihmisiä, hyvässä ja pahassa. Jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä ihmiskunnan tilasta. Löytyy äärimmäistä pahuutta ja äärimmäistä hyvyyttä.
Koska yksittäisen ihmisen mahdollisuudet vaikuttaa ulkoiseen todellisuuteen ovat erittäin rajalliset, kannattaa kysyä itseltään: millaisessa subjektiivisessa todellisuudessa MINÄ haluan elää? Minkälainen näkökulma elämään parantaa oman lähipiirini hyvinvointia - koska siihen minulla on edes joitakin edellytyksiä vaikittaa? Haluanko välttämättä antaa mieleni myrkyttyä nettitrollien perseilystä vai keksisinkö ehkä jotain parempaa ajateltavaa?
Vierailija wrote:
Mä oon ilkeä ainoastaan sille, joka poistelee täältä kommentteja ja ketjuja ilman mitään oikeutta tehdä niin.
-winner-
Poistelen ihmisiin koskevat haukkumiset.. Minun viestejäni ei ole poistettu eikä ilkeilty. Haluan normaalia keskustelua. Täällä on säännöt.
Vierailija wrote:
Ihmiset ovat pikemminkin rehellisiä. Jos kohtelet ihmisiä epäoikeudenmukaisesti, he tekevät saman sinulle. Yksi asia riittää pilaamaan yhteiskunnan. Esim. epäoikeudenmukaisuus verotuksessa, palkitseminen, palkkaus, nöyristely naapurille, sote, politiikka, ikäsyrjintä,...
Täällä kyllä hyökätään ihan viattomienkin päälle. En itse ole kohdellut ketään epäoikeudenmukaisesti. Ei mulla ole mitään valtaa päättää kenenkään verotuksesta, palkoista, palkkioista, sotesta. Teen sellaista työtä joka ei vaikuta oikeastaan kenenkään elämään yhtään mitään. En ole puhunut politiikasta enkä kenenkään ikääkään ole haukkunut.
Palstalla on joitain trolleja, jotka voivat huonosti ja syytävät palstalle jatkuvasti ilkeilyjä. Tyylin tunnistaa. Odottavat että niihin tartutaan, ja jos joku tarttuu niin päivänsä on pelastettu.
Parasta on jättää tarttumatta. Jos joku ilkeilee, anna olla, älä ainakaan kommentoi hänelle mitään. Pikkuhiljaa lopettavat, jos vaan moni jättäisi huomiotta.
Tämä palsta on näyttänyt kuinka ne mukavatkin naiset oikeasti kohtelevat miehiä ja mikä naisten asenne miehiä kohtaan on. M28
Te pelaatte tätä peliä väärin, tää on pvp serveri, get gud!
Vierailija wrote:
Tämä palsta on näyttänyt kuinka ne mukavatkin naiset oikeasti kohtelevat miehiä ja mikä naisten asenne miehiä kohtaan on. M28
Suurimman osan ajasta se on muut miehet jotka ripittää teitä poikia ja te sivuutatte sen syyttämällä naisia.
Teiän nuorempien jutut on hälyttävän virtsapäisiä keskimäärin.
M38
Ne joilla on huono olla, tuo sen ilmi.
Muut on useimmiten hiljaa.
Täällä on ihan ammattitrolleja, joiden tehtävä on hämmentää ja hajottaa ihmisten yhtenäisyyttä ja hyvää mieltä, kun sellaisen havaitsevat.
Vierailija wrote:
Palstalla on joitain trolleja, jotka voivat huonosti ja syytävät palstalle jatkuvasti ilkeilyjä. Tyylin tunnistaa. Odottavat että niihin tartutaan, ja jos joku tarttuu niin päivänsä on pelastettu.
Parasta on jättää tarttumatta. Jos joku ilkeilee, anna olla, älä ainakaan kommentoi hänelle mitään. Pikkuhiljaa lopettavat, jos vaan moni jättäisi huomiotta.
Yleensä niiden tyyli on vain mitätöidä sun kommentti. Sitten jos niille ei kommentoi takaisin, niin oma kommentti joutuu huonoon valoon. Vaikka oma kommentti ois täysin asiallinen.
Vierailija wrote:
Ne ilkeimmät palstan naiset ei oo todennäköisesti edes oikeasti naisia, vaan naisille katkeria miehiä, jotka esittää olevansa naisia.
Vierailija wrote:
Te pelaatte tätä peliä väärin, tää on pvp serveri, get gud!
Mikä on pvp serveri? Ja mitä tarkoittaa get gud?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yleensä niiden tyyli on vain mitätöidä sun kommentti. Sitten jos niille ei kommentoi takaisin, niin oma kommentti joutuu huonoon valoon. Vaikka oma kommentti ois täysin asiallinen.
Eihän. Kyllä muutkin ne provot huomaa. Parempj on olla reagoimatta niihin.
Kaikilla anonyymipalstoilla saa järkeviin argumentteihin aivan kusipäisiä kommentteja. Olen sitä mieltä että joku prosenttilukema ihmisistä on oikeasti tolloja kusipäitä. Täällä saa paljastaa todellisen karvansa kun ei ilkeä päin naamaa sanoa. Sitä on hankala sanoa ovatko he täällä enemmistönä vai onko heitä myös muualla yhtä paljon, mutta paljon heitä on. Se on varma.
Täällä pyörivät trollaamassa aamusta iltaan kaikki Suomen syrjäytyneet psykopaatit sun muut häiriintyneet. Ei todellakaan ole mikään läpileikkaus koko kansasta, älä huoli. :')
Vierailija wrote:
Täällä pyörivät trollaamassa aamusta iltaan kaikki Suomen syrjäytyneet psykopaatit sun muut häiriintyneet. Ei todellakaan ole mikään läpileikkaus koko kansasta, älä huoli. :')
Suora leikkaus somen puolelle. Siellä pyörii häiriitnyneitä ihmisiä suoltamassa trollauksiiaan toisille heikoille,
Vierailija wrote:
Kovasti väittävät nämä ilkeilijät kyllä olevansa hyvissä ammateissa ja työpaikoissa. Haukkuvat muita syrjäytyneiksi ja sossupummeiksi ja mt-ongelmaisiksi.
Itse tunnen kyllä paljon täysin ehjistä perheistä olevia kateellisia. Mikä niiden kateellisuuteen on syy?