Miten vietät halloweenia?
Kommentit (211)
Vanhemmilta, jotka tyrkyttävät lapsilleen halloweenia, pitäisi ottaa lapset huostaan.
Se on amerikkalaista hapatusta , SYNTIÄ ! Minä Köyrin.
Kummittelen kotona, herkuttelen ja katson TV:tä, HAPPY HALLOWEEN!
Heippa vaan kaikille, lapsille voi järjestää vaikka mitä kivaa, lasten bileet: diskomusaa mistä lapset tykkäävät, herkkuja vaikka mitä, ohjelmanumeroita ym.
Pitääkö meidän muka juhlia kaiken maailman ulkomaalaisia juhlia? En juhli, koska en juhli mitenkään suomalaisiakaan "juhlia" Itsenäisyyspäivää lukuun ottamatta.
Koristelut jo esillä. Varaan karkkia naapuriston lapsille, jos tulevat keppostelemaan.
Teen jotain Halloween tyylistä syötävää, ehkäpä kurpitsapiirakka tai -keitto. Katsotaan jokin Halloween leffa.
Olen joka päivä jurrissa.
T.Skäbä
Miksi osallistuisin paholaisen ja demonien juhliin? Saatanaa palvovat ovat kertoneet, että Halloween on yksi merkittävimmistä uhrausajankohdista pahuudelle.
Eikö niitä kurpitsakoristeita ym. saa laitettua koristeeksi ilman, että kaivertaa niihin rumaa naamaa? Ja juhlittua ilman, että näyttää kadotetulta sielulta tai paholaisen sikiöltä?
Kotona pelaten ja verileffoja katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osallistuisin paholaisen ja demonien juhliin? Saatanaa palvovat ovat kertoneet, että Halloween on yksi merkittävimmistä uhrausajankohdista pahuudelle.
Miksi olet puheväleissä Saatananpalvojien kanssa? 🤔
(Tämän viestin tarkistusnumero oli muuten 666...)
Ennen maskeerasin monta tuntia ja ne meni ryypäten, ei ollu edes hauskaa tuolla porukalla, ksipäitä ja niissä puhuttiin vain muista ihmisistä pskaa. Kun elämässä tapahtui nyt nyrjähdyksiä ja piirit jäi niin ei vois vähempääkään enää kiinnostaa koko pellejuhla. Katselen ehkä leffoja ja poltan kynttilää jos jaksan. Menny aika överiksi täällä nuo tilpehöörät kaupassa.
Viettäkää Suomessa mieluummin kekriä jonkun amerikkalaisen hapatuksen sijaan.
Tosin tänä vuonna itse olen silloin Irlannissa. Kaveri on järjestänyt jotain irlantilaista ruokaa illalle ja katsotaan ilotulituksia.
En mitenkään. Ärsyttää jo etukäteen, kun tiedän että omasta talosta lapset tulevat karkkeja kerjäämään.En halua henkilöityä miksikään tylsäksi ihmiseksi naapurien silmissä, niin ostan karkkia ja avaan sitten oven.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää vaalia suomalaisia perinteitä. Amerikkalainen kaupallinen ja pakanallinen juhla ei tänne kuulu.
Ai niinkun joulu?
Vietä niin mitä?